Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nykyään voi olla töissä, jos ei suostu

Vierailija
02.02.2023 |

uskomaan että sukupuolia olisi enemmän kuin 2?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa ap:n selvittää ihan itse.

Vierailija
2/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen puoluetoimistolla. Ei juuri muualla. Lähes kaikkien työpaikkoja arvopohja lähtee ihmisoikeuksien kunnioittamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.

Vierailija
4/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluetoimistolla. Ei juuri muualla. Lähes kaikkien työpaikkoja arvopohja lähtee ihmisoikeuksien kunnioittamisesta.

Luepa se ihmisoikeussopimus. Siellä mainitaan vain 2 sukupuolta. Ei siis 12:ta eikä varsinkaan 2000:ta.

Vierailija
5/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnalla. Olen itse siellä ja tyytyväinen.

Vierailija
6/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkossa tai seurakunnassa

Vierailija
7/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjällä

Vierailija
8/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.

Joo, onpa radikaalia olla sitä mieltä, että sukupuolia on kaksi.

Voi näitä aikoja 🥴

Vierailija
9/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erottaa biologinen sukupuoli ja sukupuoli-identiteetti. Sen kun ymmärtää niin voi yrittää elää itsensä kanssa ja hyväksyä asiat sellaisina kuin ne ovat.

Vierailija
10/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te ootte töissä kun teillä on aikaa selvitellä toistenne mielipiteitä?

Menkää kunnon töihin.

Vierailija
11/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautuu työpaikkoja kun kaikki työantajat ei hyväksy kuin kaksi sukupuolta eikä mitään vaihtoja.

Vierailija
12/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnalla. Olen itse siellä ja tyytyväinen.

Onko evl seurakunta?

Vierailija
13/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä aikoja 🥴

No ei radikaalia, mutta on nykypäivää ymmärtää, että sukupuoli-identiteettien kirjo on moninainen. On helpompi puhua akselilla naiset-miehet, kuin joka kerta mainita, että onhan muitakin identiteettejä.

En kyllä itseasiassa tiedä miksi osallistun näihin keskusteluihin, koska ei aihe ole henkilökohtaisesti tapetilla. Yleensä seurauksena on se, että identiteettiäni ryhdytään kyseenalaistamaan vaikka tarkoitukseni on sanoa ettei valinnan vapaus vie keneltäkään oikeutta kokea itseään juuri siihen sukupuoleen kuuluvaksi, kuin kokee aidoksi identiteetikseen.

Vierailija
14/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa.

Vierailija
15/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä ole sukupuolista numeroa tehty. Jokainen on sitä mitä on ihan omassa rauhassa.

t. kirjanpitäjä

Vierailija
16/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa elektroniikka osastolla

Maalejakin voisit ehkä myydä

Vierailija
17/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan työkavereiden kanssa tullut puheeksi sukupuolten määrä.

Vierailija
18/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä aikoja 🥴

No ei radikaalia, mutta on nykypäivää ymmärtää, että sukupuoli-identiteettien kirjo on moninainen. On helpompi puhua akselilla naiset-miehet, kuin joka kerta mainita, että onhan muitakin identiteettejä.

En kyllä itseasiassa tiedä miksi osallistun näihin keskusteluihin, koska ei aihe ole henkilökohtaisesti tapetilla. Yleensä seurauksena on se, että identiteettiäni ryhdytään kyseenalaistamaan vaikka tarkoitukseni on sanoa ettei valinnan vapaus vie keneltäkään oikeutta kokea itseään juuri siihen sukupuoleen kuuluvaksi, kuin kokee aidoksi identiteetikseen.

Höpö höpö

Vierailija
19/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä eikä hörhöillä. 

Vierailija
20/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Voithan sä olla töissä missä vaan ja uskoa ihan mitä haluat. En oo kuullut että joku työnantaja vaatii työntekijältään uskomista muutamaan tuhanteen eri sukupuoleen. No, Seta vois antaa kenkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän