Tööttäilläänkö teille liikenteessä?
Tööttäilläänkö teille usein liikenteessä? Minulle sitä tapahtuu todella usein vieläkin, vaikka olen jo keski-ikäinen. En aja päivittäin, mutta silti. En oikein tiedä, mitä tällä halutaan saavuttaa. Jos olen vähän epävarma siitä, mille kaistalle menen ja yritän selvittää sitä, niin eihän se tööttäily nopeuta asiaa. Hätäännyn aina vain enemmän ja olen surkea kuski. Mieheni ei kuitenkaan suostu kuskaamaan minua, vaikka olen pyytänyt, kun olen niin huono kuski aina. Lisäksi kestää usein ikuisuus päästä pois parkkipaikalta tai parkkeerata parkkipaikalla ruudun sisälle. Eksyn myös helposti navigaattorista huolimatta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minä olen juuri se joka tööttää ja näyttää keskisormea ap:n kaltaisille kuljettajille.
Oletko ylpeä itsestäsi? Muut nauravat noloudellesi.
Ihan vapaasti. Eniten vituttaa että nämä nössökuskit eivät edes itse tajua kuinka vaarallisia oikeasti ovat liikenteessä.
Anteeksi vain, mutta se tööttäily vain pahentaa tilannetta, kun alkaa hermoilla entistäkin enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun jollakin ollut kiire vaikka täysin nopeusrajoitusten ja liikennesääntöjen mukaan olen ajanut. Ajoin sitten ihan tahallani pienempää nopeutta kuin rajoitukset kun tiesin, ettei siinä pääse pitkiin aikoihin ohitse. Oppiipa olemaan.
Vain idiootti ei ymmärrä että tarpeeton alinopeus aiheuttaa ison osan onnettomuuksista juurikin sen aiheuttaman ohitustarpeen vuoksi.
Höpö höpö, täyttä paskaa kirjoitat.
T. AmmattikuljettajaAlinopeus aiheuttaa valitettavasti hyvin paljon vaaratilanteita. Ei tarvitse googlata kuin hetken, niin siitä löytyy kyllä juttua hyvin paljon.
Mistä vain löytyy googlaamalla juttua, todenpitävyys on sitten eri asia.
Ei mulle, mutta itse tööttäilen muille.
Alinopeus aiheuttaa valitettavasti hyvin paljon vaaratilanteita. Ei tarvitse googlata kuin hetken, niin siitä löytyy kyllä juttua hyvin paljon.