Uskollisuus,seksi,ikä
Onko olemassa vielä suhteita joissa ollaan tavattu nuorina ja eletty yhdessä ilman pettämisiå yli 30 vuotta. Onko vielä seksiä, miten usein, tunnetko että olet menettänyt jotain jos olet ollut vain yhden kanssa. Onko seksi vähentynyt ja halut vähentyneet tuntuvasti. Jaksaako se tuttu kumppani vielä sytyttää että oikeasti haluaa seksiä eikä vaan toisen mieliksi. Tällaista pohdiskelua.
Kommentit (4)
Olrn ollut nuoruuden rakkauteni kanssa kolmisenkymmentä vuotta yhdessä ja yli kaksikymmentä naimisissa. En ole koskaan pettänyt häntä, enkä usko että hän minua. Joskun nuorempana saatoin ajatella, että jäänkö jostakin paitsi, jos olen koko ikäni yhden naisen kanssa. Vanhemmiten sellaiset ajatukset ovat jääneet.
Pidän vaimoani yhä kauniina ja haluttavana. Seksiä meillä on noin kerran viikossa eli se on hieman vähentynyt nuoruusvuosista. Seksi on kuitenkin rennompaa ja kokeilevampaa kuin ennen. Esim. seksilelut olemme löytäneet vasta viime vuosina. Olen hyvin tyytyväinen seksielämääni ja parisuhteeseeni.
m49
Nuoruudessa oli syrjäkylillä asuessa jotain seurustelun säätöjä mutta olen ensimmäisessä vakavaksi kehittyneessä parisuhteessa. Nyt oltu yhdessä 6v. Aluksi kaikki oli jännittävää ja kuin uusi seikkailu.
Vuosi sitten oli vaihe, jolloin pohdin että jäänkö jostain paitsi ja millaista olisi ollut uskaltaa ja saada rakastaa nuorena. Ollaan verrattain nuoria vieläkin.
Mutta tässä ympärilleen kun katselee niin omien kuin vaimonkin tuttujen suhdekuvioita niin joka ilta päätän ajatukseni lopputulemaan, että oikean valinnan olen tehnyt. Seksitahti on tällä hetkellä harvanlaista esikoisen synnyttyä, mutta merkityksellisyys isänä olosta palkitsee. Yritän panostaa myös parisuhteeseen ja ylläpitää omalta osaltani rakkauden tekoja.
-M29
Olen. Parisuhteessa yli 45v ja seksiä ollut aina paljon,, nykyisin enää kerta viikossa ja välissä suikkareita loppuun asti kuten eilen.
En ole koskaan pettänyt kun ei ole ollut tarvis ja vaimo pitänyt kassit muutenkin tyhjinä.
Nuoresta asti yhdessä, sattuman oikusta.
On toki liki 39v kun tavattiin ja 37 v naimisissa ja noin kerran viikossa seksiä