Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 v synttäreille ilman lahjaa

Vierailija
02.02.2023 |

Olen menossa parin viikon päästä syntypäiville joihin on pyydetty saapumaan ilman lahjoja ja kukkia. Onko keillään mitään hyviä ideoita millaisia muistamisia tällaisessa tilanteessa voisi kuitenkin olla kortin mukana tai jotain yllätystä tms. Tuntuu täysin oudolta mennä pelkän kortin kanssa vaikken mikään pakkolahjoja yleensä olekaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe tai joku esitys voisi olla mukava muistaminen. Jos tunnet muita vieraita, niin yhteinen puhe on usein rennompi ja hauskempi kuin yhden puhujan. 

Vierailija
2/5 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, että vuosia täyttävä tukee vaikka jotain tietynlaista hyväntekeväisyyttä, olipa se ihmisoikeudet, eläinoikeudet, ympäristöasiat, kehitysapu tai mikä vaan, niin varmaan laittaisin hieman rahaa jollekin järjestölle ja korttiin maininnan siitä, että olen lahjoittanut lahjarahat hyväntekeväisyyteen tälle järjestölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päivänsankarille runo ja lausu se hänelle.

Vierailija
4/5 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän lahjakortti vaan, jos siis haluaa jotenkin muistaa. Prismassa myydään kaikenlaista tavaraa, joten varmasti jotain ostettavaa löytyy, vaikka mitään tavaraa ei haluaisikaan. Ostakoot tuolla sitten vaikka ruokaa ja vessapaperia kun noita tarvitsee aina ja hyötykäyttöön menevät.

Vierailija
5/5 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoa kannatan itsekin. Olen tehnyt kaikille kavereille. On ollut tykätty yllätys ja jää muisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi