Tahtooko joku riidellä?
Minulla on nyt hyvä vitutus päällä ja voisin purkaa sitä tänne. Antakaa hyviä aiheita ja kommentteja niin minä paukutan takaisin!
Kommentit (42)
Minä onneksi pärjään ilman typeriä itsetunnonkohotuksiakin vallan mainiosti.
Ja anna sinä vaan pentujes valvoo vaikka koko vitun yö, ei kuule paljoo mun persettä kaiva! Meillä yleensä pyritään säännölliseen vuorokausirytmiin, meinaan sujuu se arkikin pikkasen helpommin. Omat pentus taitaa jo olla niin isoja, ettei tartte paljoa perään katella, saat levittää persettäs koneen ääressä senki ajan
Totta, ylpeä olen kun menin ja keksin kasvihuoneilmiön. Pelle.
Ketään ei taida kiinnostaa sun lörttihörös, mieheskin pettää sua naapurin koiran kanssa!
Painukaa sinne hikeä valuvien finniselkäisten kaljamahaisten " miestenne" turvalliseen syliin!!
Lihavat lölleröt
Sillä lorttos tiivistät että miehelles kelpaa?
Mua ei kiinnosta mitä sä toisten naisten perseistä oot mieltä, mene lepakko takasin kaappiin!
Vierailija:
oli aiheesi. Olisit nyt vähän omaperäisempi ollut. Ei kai sinusta muuta perää voinut odottaa kun sitä saatanan läskistä leväperää.
Sillä on varmasti isot hörökorvat ja naama muutenkin kuin norsun vittu. Silmät, kuin kaksi lumeen kustua reikää. Sen nauru kuulostaa varmasti JUST tuolta. Sellanen kunnon viskibasso!
Senkin yksinäiset hiivan syövyttämät letkuperselahnat
Ajelemaan farkulla. Nyt meni jo överiksi tuo ihmisen typeryys. Saatanan kirvelevä mursun uloste. Mä vihaan sua.
Pere leviää vielä enemmän, kun autolla vaan ajat ympäriinsä. Vietkö roskatkin sillä " uudella" autollasi?
Sulta se ei kuiteskaa ole saanu sen jälkeen kun sulle auton osti, senki pihtaava lorttopilluhuora
senhän mä nyt arvasinkin jo, koska ootte tollasia Limaisia Pillerinpyörittäjäkuoriaisia..
BUAHAHAHAHHAAA, Öitä ja kiitos
Vierailija:
Sillä on varmasti isot hörökorvat ja naama muutenkin kuin norsun vittu. Silmät, kuin kaksi lumeen kustua reikää. Sen nauru kuulostaa varmasti JUST tuolta. Sellanen kunnon viskibasso!
Elä vaa laita kuvias nettii, saat syytteen kuolemantuottamuksesta ja ympäristön pilaamisesta. Tosin linnassa olisitki paremmassa tallessa, kuin vapaana pilaamassa muitten elämää, saatanan lehmä!!
Jostain vitun junttifarkusta, minkä takapenkin pentus on oksentaneet täyteen :D anna mun nauraa! Ootkin oikei pesunkestävä juntti, kiristääkö atitaksen nappikset perseestä jo? Ja lenkkarit vaa jalassa vilkkaa, nyppyset fliisit niskassa. Ei ihme et ukkos käy vieraissa, tuski kukaa tuollasta hikistä junttiemakkoo painais vaikka maksettas!
Revasi haisee saatana toiselle puolelle maapalloa, kun olet niin tyhmä ettet osaa viedä sitä persettäsi suihkuun asti. Kun edes erottasit siitä aromipesästäsi " valko" vuodon ja paskan. Ja deodorantti on muuten keksitty senkin sillikainalo!
Vierailija:
Revasi haisee saatana toiselle puolelle maapalloa, kun olet niin tyhmä ettet osaa viedä sitä persettäsi suihkuun asti. Kun edes erottasit siitä aromipesästäsi " valko" vuodon ja paskan. Ja deodorantti on muuten keksitty senkin sillikainalo!
Hei oon sanonu sata kertaa, et ei ole mikää pakko sitä mun revaa nuolla, mutta jos välttisti haluut niin minkäs voin... Siis ymmärrän kyl et ihmisillä on kaikenmaaliman perversioita, mut mee hei hoitoo!
Ja itehä oot mua kieltäny suihkuu menemästä, kuulema en sit tuoksu hyvälle?!?!? hei koita ämmä pikkuhiljaa päätää mitä haluut.!!
pa. voit muute unohtaa että saisit tänäiltana tyynynpäälliseks mun käytetyt pikkarit! Runkkaa omiis, pervo!!
Vetelemään sitä kaljamahaista ukkoanne hihasta ja vikisemään rotanäänellä " mua kiusitaan vauvapalstalla, tuu reiska auttaa... nyyh"
Aika miedot otteet on sulla.. Jos vähän sen räkäreiskasi kanssa harjoittelet jos se älykkyys riittää nenänkaivamista pidemmälle.
Varo, ettei tipu koko värkki sieltä korkeuksistasi!