Tahtooko joku riidellä?
Minulla on nyt hyvä vitutus päällä ja voisin purkaa sitä tänne. Antakaa hyviä aiheita ja kommentteja niin minä paukutan takaisin!
Kommentit (42)
Vituttaa kaikki niin saatanasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tunnut nyt jo niin tylsältä ja tyhmältä ihmiseltä, että ei vois vähempää kiinnostaa... Aivoton kalanaama
Pari tuntia sitten minulla oli samat fiilikset, oltaisiin voitu matchata.
Nyt söin pihvit yms. tillbehörit. Join punkkua, nyt lasissa cidukkaa. Ja ihan väsy fiilis. Ei jaksa kinaa...
Sorry.
herhiläisen munanjatke. Etkö ole munaa saanut vai mikä vittu sitä rumaa naamaasi niin ruttuun vie?
Ettei vaan pikku Pirkko ja Pertti siellä jäänyt ilman iltapuuroa?
Et uskalla sitten aloittaa mistään oikeasta aiheesta? Kerroppa jotain äitiydestäsi, luulen että siitä riittää puhuttavaa...
vetelee sukllashakeja naamariin, kellä muulla täällä yh-lehmistä on varaa edes joskus hemmotella äpäriään!!! Hiton hernekeittopillut
aivan vitun sama, tiedän jo nyt, että mielipiteesi ovat vääriä.
Jumalauta täällä on lapset nukuneet kohta kaksi tuntia, että pidä ämmänraato huoli ihan omista asioistas! Ja tule sinä kultalusikkasuussa syntynyt lellipentu tänne parantamaan toisten elämää, kun et itse saatana ole elänyt päivääkään kuten oikeat ihmiset!!
lapset? Oooh-la-laa, haluatko, että tulen kiillottamaan sitä sädekehääsi pääsi päällä vai yletätkö itse. Saatanan nauta.
Minäkin olen kuulunut alakastiinne, mutta noussut sieltä kultalusikkaa nuolemaan omalla näppäryydelläni ja pimpilläni!!! Ja meillä lapset saa vko:n loppuisin valvoa!!!
Abortti on murha!
Virikelapsista perittävä täydet hoitomaksut (=reilu 1000¿/kk)
Alkoholistit ja tupakoivat äidit pakkohoitoon
Vanhana äidiksi tulemista on pyrittävä estämään, vaikka jättämällä tuet heiltä pois
Hedelmöityshoidot ovat rodunjalostusta ja ehdottomasti väärin
Heruuko näihin kommentteja?
kun te saatanan rupiset-kuppa-kuvotukset ette edes hallitse vittu sitä näppäimistöänne.
Luuletko, että täältä sulle jotain heruu??????
senkin pierunpehmittämä pahkasika
Olet varmaan hemmetin ylpeä itsestäsi kun keksit noin näppärän jutun!
Lehmä!
oli aiheesi. Olisit nyt vähän omaperäisempi ollut. Ei kai sinusta muuta perää voinut odottaa kun sitä saatanan läskistä leväperää.
Koko päivän yrittänyt haastaa riitaa ton yhen vätyksen kanssa mutta kun se on niin vitun tyhmä ettei edes tajua. Joten, tyydyn sinuun. Mimmoinen läskiperse lutka siellä nyt sitten on vastassa?