Onko teillä muilla kerrostalossa asuvilla kyyliä teidän taloyhtiössä?
Siis sellaisia ketkä istuvat aina ulko-ovien edessä tai muuten vaan säheltää jotain kokoajan pihalla kuin odottaisi kokoajan jonkun saapuvan kelle voisi alkaa juttelemaan jotakin.
Ärsyttävää
Kommentit (7)
Oli. Keksin tavan jolla innostui muuttamaan muualle. Tosin etsin itsekin vaihtoehtoja, alue on vilkas. Nyt on vaan asuntojen hinnat kallistuneet.
Minulla on sekä ovisilmä, että ikkuna kovassa käytössä. Tykkään seurata mitä muut tekee. Tällaista se yksinäisen elämä on. Yhtä tosielämän realityshowta. Joten kiitos sinunlaisille, jotka tulette ja menette. Annatte päiviin mielenkiintoista seurattavaa. Paljon kivempää kun telkun katseleminen.
Naapurikerrostalossa on. Siellä se lorvii roskakatoksen luona ja odottelee, että kuka tahansa menisi tarpeeksi läheltä, jotta voisi aloittaa jutun juuren. Itsekkin olen joutunut "uhriksi".
Täällä oli todella vaikea tapaus kerrostalokyylänä.Tämä naapurinäijä yllättäen sai sydänkohtauksen ja kuoli sitten siihen.Ikää oli noin 50 vuotta.
Minä olen varsinainen kyylä. Ulkona en seisoskele eikä ole ovisilmää mutta miten ihana on katsella ikkunasta vastapäisten talojen elämää.
Löytyy kyylä joka tunkee samaan aikaan hissiin, pesutupaan, pihamaalle. Liekö ihastunut, muttei tajua lopettaa, koska ikäänkuin paljastuisi, ettei tunkeminen samaan paikkaan ollutkaan sattumaa.
Olisikin joku pitämässä kuria noille kakaroille.