Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Runebergintortut maksavat niin julmetun paljon?

Vierailija
02.02.2023 |

Joo, joo... erikoistuote ja kausitavaraa. Blaa blaa. Ei ole lapsiperheillä varaa tuollaiseen ylellisyyteen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tarkoitettu vain varakkaiden herkuksi. Köyhille on näkkileipää.

Köyhät voi vaikka leipoa itse, kympillä leipoo ja parille muullekin lapsiperheelle tortut.

Vierailija
22/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita lapsille edes ostettaisiin? Eikö lapset vierasta alkoholin makua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheellä on niihin varaa, kun tekee itse. Parempiakin saa itse tekemällä. Ja lapsista on kivaa päästä leipomaan.

Vierailija
24/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivonnaiset maksaa Suomessa aivan liikaa. Saksassa kakkupalat maksaa kahviloissa puolet vähemmän ja ovat kooltaan kaksinkertaisia.

Tämä! Kannattaa melkein maksaa matkakulut, että pääsee sinne viikoksi herkuttelemaan.

Samoin suosittelen Puolaa. Ihanat leipomotarjonnat ja saa syödä ja "elellä herroiksi" pikkurahalla.

Suomessa kiskotaan kahviloissa pienistä teollisista puolipakastekikkareista 5 euroa kpl.

Vierailija
25/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,80 Jokioisten tortut. Paketissa kaksi kappaletta(kuten kaikissa yleensä onkin)

Vierailija
26/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen tekeekin itse, niin tulee halvemmaksi.

Olen perheetön mutta teen itse, koska tulee paljon parempaa itse tehtynä. Tai ainakin juuri sellaista kuin haluan. Ei tarvitse arvailla niistä kaupan sen tsiljoonasta erimerkkisestä tortusta, mikä olisi hyvä, ja kuitenkin pettyä.

Vierailija
27/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kpl 3,50 smarketissa.

onko tuo paljon, leivos hintaan 1,75e??

Ja niin, yhteiskunnassa oletuksen ei ole, että jokaisell lösiperheellä on kartanut, katumaastorit ja yksityiskoulut. Lapsi perhe elää niillä rahoilla, joita perheellä on.

Nej, det är som hittat. Bara 15 x ingrediensernas pris.

Vierailija
28/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin iltapäivällä yhden ja nyt pierettää.

Vierailija
29/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,80 Jokioisten tortut. Paketissa kaksi kappaletta(kuten kaikissa yleensä onkin)

Tähän hintaan itsekkin voisin ostaa, mutta täällä pohjoisen k marketissa maksaa melkein 5e. Eipä tee mieli herkutella vaikka olis mikä juhla päivä. Saa nähdä löytyykö näitä punalaputettuina jossain kohtaa, mutta kuka niitä kuivanneita pullia sitten enää ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi