Miksi Runebergintortut maksavat niin julmetun paljon?
Joo, joo... erikoistuote ja kausitavaraa. Blaa blaa. Ei ole lapsiperheillä varaa tuollaiseen ylellisyyteen.
Kommentit (29)
Mikset leivo niitä itse, ei ole mitään rakettitiedettä, muotteja on myynnissä monessakin paikassa
Nuo muuten ovat ihan älyttömän helppoja tehdä itse ja maistuvatkin paljon paremmilta..Suosittelen testaamaan.
venäjän hyökkäyssota, korona, ilmastonmuutos, nato ja tietenkin se, että ruuneperi oli porvari
1.25 e/kpl nyt Tokmannilla Jokioisten leipomon (teettämä) torttu. Parempia en ole syönyt, tuskin ovat Suomesta peräisin.
Miksi mikään leivonnainen maksaa niin älyttömän paljon?
Leivonnaiset maksaa Suomessa aivan liikaa. Saksassa kakkupalat maksaa kahviloissa puolet vähemmän ja ovat kooltaan kaksinkertaisia.
Perheellinen tekeekin itse, niin tulee halvemmaksi.
Nimi mkasaa. Jos se olisi vaikka Virtasen torttu, niin olis puolet halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
venäjän hyökkäyssota, korona, ilmastonmuutos, nato ja tietenkin se, että ruuneperi oli porvari
Hän oli sentään vain porvari. Kuinkahan paljon mahtaisi torttuset maksaa, jos hän olisi ollut aatelinen?
Halavempi tuo torttu Rismassa olj ku laskijaespulla.
Vierailija kirjoitti:
tarvitaanko siihen perhe?
Tokmannilla 5€ kaksi pakkausta (4kpl) runeberintorttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarvitaanko siihen perhe?
Tarvitaan. Jokainen leivontaohje alkaa "Hanki perhe"
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla 5€ kaksi pakkausta (4kpl) runeberintorttuja.
Tokmannilla varmaankin tokmannin tapojen mukaan hyllyssä lukee 2 pakettia 5 eurolla ja kassalla ne sitten maksavatkin 15e
2kpl 3,50 smarketissa.
onko tuo paljon, leivos hintaan 1,75e??
Ja niin, yhteiskunnassa oletuksen ei ole, että jokaisell lösiperheellä on kartanut, katumaastorit ja yksityiskoulut. Lapsi perhe elää niillä rahoilla, joita perheellä on.
Ne on tarkoitettu vain varakkaiden herkuksi. Köyhille on näkkileipää.
Joo, joo... erikoistuote ja kausitavaraa. Blaa blaa. Ei ole lapsiperheillä varaa tuollaiseen ylellisyyteen.
eikä tarvitse ollakaan.
Ei ne kai sen enempää maksa kuin muutkaan leivokset, ellet sitten vertaa johonkin Küchenmeisteriin.