Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naapuri tuli heti kysymään rahaa lainaksi.

Vierailija
01.02.2023 |

No 20e pyysi ja annoin. Täällä naapurit ovat heti melko tuttavallisia keskenään, kuten rivitalo asumisessa yleensä. Osa viihtyy omissa oloissaan, mutta enemmistö on hyvinkin uteliaita ja tulevat juttelemaan.

Kommentit (21)

1/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla! 👍🏻

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
2/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit että painu v i t t u u n siitä pummi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit antanut satasen kun niin tuttavallisia siellä olette.

Vierailija
4/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, ettet ole kotona ja vetänyt oven kiinni. Tuskin tulee toista kertaa,

Vierailija
5/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melko itseasiassa tyyppi.Minä annoin naapurille kanan, kun tuli lainaamaan munia. Lehmänkin annoin lainaan, kun tuli maitoa pyytämään.

Vierailija
6/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pienrivitalossa, en ole nähnyt naapureitani moneen viikkoon muutoin kuin harvakseltaan keittiöni ikkunasta. Hyvin tullaan juttuun jos nähdään, mutta ei meillä ovikelloja soiteta ja lainaa pyydellä, asumisrauha annetaan naapureille.

Vierailija
7/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla melko itseasiassa tyyppi.Minä annoin naapurille kanan, kun tuli lainaamaan munia. Lehmänkin annoin lainaan, kun tuli maitoa pyytämään.

melko itara tyyppi*

8/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi..u miten se teilt on pois...?

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
9/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli lainaamaan ruuvimeisseliä, niin mies antoi itsensä lainaan, kun tekee työkseen rakennushommia. Oli uusi naapuri ja täällä ollaan kuin yhtä suurta perhettä.

Vierailija
10/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sulle nyt kokkaa? 

Vierailija
11/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viikko sitten naapuri tuli pyytämään kahville kun olin autotallissa. Kuulin kyllä kun koira haukahti mutta en arvannut että joku meni sisälle. Oli keitellyt kahvit ja tuli ilmoittamaan.

Vierailija
12/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka sulle nyt kokkaa? 

Yks mulkku.

Vierailija
13/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri lainasi vessapaperi. Lupasi palauttaa ja sen tekikin. Tosin ei alkuperäisessä kunnossa.

Vierailija
14/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri pyysi mun avainta lainaan. Annoin tietenkin. Ei palauttanut. Onneksi on vara-avain.

Vierailija
15/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko 20e palautuksesta puhetta huomenna  aamu vai ip`?

Vierailija
16/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi naapuri romani? Niillä on tapana lainata rahaa, sokeria, lääkkeitä yms. kaikkea mahdollista.

Vierailija
17/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua jatkuviin samanlaisiin vierailuihin. 

Vierailija
18/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä annoin auton, kun pyysi bensaa

Vierailija
19/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rivarinaapuri istui kerran kesällä puutarhakeinussaan kun vein mattojani tampattavaksi. "Pieksätkö minunkin matot samalla kun oot siinä liikekannalla?" oli suorasukainen kysymys. On 60-70 v ihan hyväkuntoisen näköinen leskirouva, minä nuori perheenisä. Enpä pieksänyt.

Vierailija
20/21 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että 12 kk euribor ja marginaali päälle. Kyllä se kakskymppinenkin lihoaa jos sitä joutuu jonkin aikaa odottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi