Uusi naapuri tuli heti kysymään rahaa lainaksi.
No 20e pyysi ja annoin. Täällä naapurit ovat heti melko tuttavallisia keskenään, kuten rivitalo asumisessa yleensä. Osa viihtyy omissa oloissaan, mutta enemmistö on hyvinkin uteliaita ja tulevat juttelemaan.
Kommentit (21)
Kai sanoit että painu v i t t u u n siitä pummi
No olisit antanut satasen kun niin tuttavallisia siellä olette.
Olisit sanonut, ettet ole kotona ja vetänyt oven kiinni. Tuskin tulee toista kertaa,
Taidat olla melko itseasiassa tyyppi.Minä annoin naapurille kanan, kun tuli lainaamaan munia. Lehmänkin annoin lainaan, kun tuli maitoa pyytämään.
Minä asun pienrivitalossa, en ole nähnyt naapureitani moneen viikkoon muutoin kuin harvakseltaan keittiöni ikkunasta. Hyvin tullaan juttuun jos nähdään, mutta ei meillä ovikelloja soiteta ja lainaa pyydellä, asumisrauha annetaan naapureille.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko itseasiassa tyyppi.Minä annoin naapurille kanan, kun tuli lainaamaan munia. Lehmänkin annoin lainaan, kun tuli maitoa pyytämään.
melko itara tyyppi*
Vi..u miten se teilt on pois...?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Naapuri tuli lainaamaan ruuvimeisseliä, niin mies antoi itsensä lainaan, kun tekee työkseen rakennushommia. Oli uusi naapuri ja täällä ollaan kuin yhtä suurta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
No kuka sulle nyt kokkaa?
Joku viikko sitten naapuri tuli pyytämään kahville kun olin autotallissa. Kuulin kyllä kun koira haukahti mutta en arvannut että joku meni sisälle. Oli keitellyt kahvit ja tuli ilmoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sulle nyt kokkaa?
Yks mulkku.
Mun naapuri lainasi vessapaperi. Lupasi palauttaa ja sen tekikin. Tosin ei alkuperäisessä kunnossa.
Mun naapuri pyysi mun avainta lainaan. Annoin tietenkin. Ei palauttanut. Onneksi on vara-avain.
oliko 20e palautuksesta puhetta huomenna aamu vai ip`?
Onko uusi naapuri romani? Niillä on tapana lainata rahaa, sokeria, lääkkeitä yms. kaikkea mahdollista.
Kannattaa varautua jatkuviin samanlaisiin vierailuihin.
Vierailija kirjoitti:
minä annoin auton, kun pyysi bensaa
Mun rivarinaapuri istui kerran kesällä puutarhakeinussaan kun vein mattojani tampattavaksi. "Pieksätkö minunkin matot samalla kun oot siinä liikekannalla?" oli suorasukainen kysymys. On 60-70 v ihan hyväkuntoisen näköinen leskirouva, minä nuori perheenisä. Enpä pieksänyt.
Sanot vaan että 12 kk euribor ja marginaali päälle. Kyllä se kakskymppinenkin lihoaa jos sitä joutuu jonkin aikaa odottamaan.
Mukava kuulla! 👍🏻
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅