Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ihmisten elää, nii kuin itselleen sopii tämän lyhyen elämän ajan. Keskitytään oman elämän menoon.
Antaisinkin, jos ei vaikuttaisi myös minun elämääni.
Minä vaihdoin jo sukupuoleni naiseksi. Nyt odottelen menkkakipuja, että voin hakea niiden varjolla työstä saikkua.
Nyt voin olla LyyliAmalia.Minusta tulee ex-UrpoUolevi.
Missä lista missä nää runqarit lueteltuna.
Eli Kallet menee naisten vankilaan kunhan vain ilmoittaa että onkin Kaisa. Kyllä te ootte sirkuksen saaneet aikaan... :D Popparit esiin!
Meneekö naiseksi identifioituvat miehet jatkossa tutkituttamaan eturauhasensa naistentautien polille?
Nyt kun laki torpattiin alaikäisiltä, niin alaikäiset voivat vapaasti päättää menevätkö naisten vai miesten pukuhuoneisiin. Jos alaikäinen poistetaan pukkarista "väärän" sukupuolen vuoksi, niin poistaja syyllityy väistämättä syrjintään.
Valitettavasti! Kovat ajat naisilla edessä kun biologinen mies tulee naisten pukkaritiloihin lisäksi ahdistelu yms lisääntyy, porukka ihan sekaisin tuolla ja piti se arvata että menee läpi, noi istunnot on vaan sumutusta!
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kolli:. Vaihtakaa sukupuoli naiseksi intin ajaksi niin saatte enemmän päivärahaa. Jos tulee vuoden homma niin juuri sopivasti saatte vaihdettua takaisin kun intti loppuu.
Ehdotin pojalleni, mutta hän ei kuulemma ole mikään neiti. Ajatella, että sekin nyt voi jollekin olla joku juttu, ettei muka kiinnosta identifioitua naiseksi. Hän ei ole tainnut lukea ylikseltä, ettei se ole mikään mahdollisuus vaan oikeastaan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että lakia päätyisi käyttämään vain pieni osa ihmisistä, ei poista sitä faktaa, että sukupuolikäsitys muuttuu lain myötä laaja-alaisesti. Ei ole olemassa enää sukupuolitetun syrjintää, misogyniaa, naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, naiskiintiöitä sillä he kehen nämä asiat kohdistuvat on laillinen oikeus olla sitä muuta sukupuolta.
Mm poliisi- ja palomieskoulujen kokeiden fyysisten osuuksien matalammat suoritustavoitteet naisille ovat myös merkityksettömiä. Mitä naistentautien erikoislääketiede enää tarkoittaa? En suostu kutistamaan naisetta johonkin kiemurtelevan termiin kuten vaginallinen henkilö jolla kuukautiset kohdullinen. Olen aikuinen nainen, naaraspuolinen ihminen. Taas naiset ampuivat itseään jalkaan myötäilemällä näitä lakeja. Häpeällistä.
Saat olla aikuinen nainen, naaraspuolinen ihminen. Sitä ei sinulta olla pois ottamassa.
Ei toki! En voi sitä itsekään antaa pois, ja siksi tämä laki onkin niin järjetön. Näitä biologisia faktoja ei vain voi muuttaa! Biologiseksi mieheksi syntynyt ei IKINÄ voi olla nainen. Hän voi esittää naista, ja voin kunnioittaa hänen esitystään ja toivetta tulla kohdattuna valitsemallaan nimellä, mutta hän ei ikinä voi olla biologinen nainen. Sukupuoli on fysiologinen termi, ja sitoutuu fysiologiaamme. Mitä esitämme, ja miten käyttäydymme on eri keskustelu miehuuden ja naiseuden ulkopuolella.
Minä olen nyt yksi naisista ja odotan että minut naiseksi hyväksytään myös naisten keskuudessa. Meillä tulee olemaan nastaa tyttöjenilloissa ym. T: Timo
Vierailija kirjoitti:
Rikoksen uhrina, johon liittyi vainoamista olen päätynyt muuttamaan henkilötunnukseni. Ei ole iso homma, mutta tietenkin kaikki kortit passit ym ja tietokannat päivittyy. Kaikki asioitani hoitaneet tahot eivät aina ole pysyneet perässä, mutta ihan kommunikoinnilla on selvinnyt.
Suosittelisitko kokemustesi perusteella, jos on kovasti tarvetta päästä näkemään pimppiä, mutta ei ole siihen muuta mahdollisuutta kuin naisten pukeutumistilat? En haluaisi maksullisilla käydä...
Yhdessä asiassa putini on ihan oikeassa. Länsi on mätä.
Naurattaa kilariporukan vikinä. Itse korjasin juridisen sukupuolen jo 10 vuotta sitten.
asia unohtuu öyhöiltä muutamassa viikossa
Friikkien iso sirkus saapuu. Näytöksien hinnan maksaa veronmaksaja.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kilariporukan vikinä. Itse korjasin juridisen sukupuolen jo 10 vuotta sitten.
Niin nythän se vain helpottuu muille kilareille.
Parikymmentä vuotta sitten, puhumattakaan sitä aikaisemmin, ei olisi tällaista aprillipilaakaan keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä asiassa putini on ihan oikeassa. Länsi on mätä.
Terveisiä sinne Pietariin vaan.
"Jumala voi, Raamatussa sanotaan tästä friikkishowsta juuri ennen lopun aikoja."
Katsotaan nyt. Viimeisiä päiviä elettiin jo 2000v sitten ja joidenkin aikalaisten piti olla Raamatun mukaan vielä elossakin kun loppu tulee.
Niin juuri. Lopullinen sukupuoli määräytyy sen perusteella. Voi kirjata tunteet minuutinkin tarkkuudella.