Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Hienoa. Täten ilmoitan olevani transsaamelainen.
Mä oon transetninen nyt sitten. Joka päivä eri maalainen.
Ei enää valkoisten etuoikeutta eikä mustien uhriutta, kun voit olla transetninen.
Annetaan ihmisten elää, nii kuin itselleen sopii tämän lyhyen elämän ajan. Keskitytään oman elämän menoon.
Jes, lisää paskoja taitoluistelijoita
No niin, nyt sitten seuraamaan mitä tapahtuu. Onko siitä enemmän haittaa vai hyötyä. Pahimmillaan pikkuriikkisen vähemmistön ongelmat ovat nyt jatkossa kaikkien ongelmia tavoilla joita ei osattu ennakoida. Tämäkö on sitä edistystä?
No ähäkutti!
Niinpä uutisista näkyi menneen.
Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä.
Kaikille voisi toisaalta tehdä hyvää viettää vuosi vastakkaisena sukupuolena. Ehkä sen voisi tehdä pakolliseksikin?
Tarkoittaa mitä, en ole seurannut.
Maailmassa tapahtuu niin paljon, että kaikkeen ei ehdi paneutua.
Nyt uimahallin naiset sauna päälle, tulen huomenna saunomaan kunhan ensin teen hakemuksen
T: Unski 62w
Janne Lahtisesta tuli hetkessä Anne Lahtinen 😂
Hieno juttu ihmisoikeuksien ja itsemääräämisoikeuden puolesta! Meidän perheen transiskä ottaa lasillisen skumppaa kunhan pääsee töistä kotiin!
Minä haluan jatkossa naisten siisteihin vessoihin. Ei naisten tilat ole biologisten naisten etuoikeus.
Menihän se taksiuudistuskin läpi, ja maan taksiliikenne ajautui kaaokseen. Päättäjä nyt vain voivat tehdä vääriä ratkaisuja.
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, paraneeko trans-ihmisten mielenterveysongelmat sillä, että henkkareissa heillä lukee heidän tavoittelemansa sukupuolen henkilötunnus. Vaikea uskoa kyllä sitä.
Kyseessä on niin pienen pieni ihmisryhmä, että tuskin vaikuttaa meidän enemmistön elämään sitä eikä tätä, ainakaan meidän pienessä Suomessa. Eri asia pervossa isossa Amerikassa, jossa voi löytyä näitä väärien syiden vuoksi vaihtajia.
Koko trans-hoitolinja tulee muuttumaan 10-15 vuoden sisällä, kun nähdään lääkehoitojen vahingolliset seuraukset pitkällä aikavälillä.
Keskitytään olennaisempiin asioihin kuten vaikkapa eläinten hyvinvointiin. Niitä on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nopeasti puoskaroimaan lapsia hormoneilla ja kirurgialla jo päiväkoteihin ennenkuin ne erehtyy luulemaan että ovat tyttöjä jos on pimppi ja poikia jos on pippeli.
Nyt hyväksytyllä lailla ei ole mitään tekemistä lasten eikä myöskään lääketieteellisten toimenpiteiden kanssa.
Mukavaa. Olen odottanut että päästään tyttöjen kanssa saunomaan. Kiitos hallitus.
Tää vessajuttuko nyt ratkaistiin?
Naiset joutuu istumaan miesten kusiskeillu reunoille?
Huono juttu.