Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole enää koskaan hyvä olo

Vierailija
31.01.2023 |

Siis semmonen tyyni, iloinen ja rauhallinen. Olen aina ihan paniikissa. Milloin enemmän milloin vähemmän mutta jotenkin kuitenkin.
Mikähän mulla oikein on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt voi sanoa etteikö enää koskaan olisi hyvä olo. Kannattaa varmaan hakea apua ongelmiisi niin asiat saattavat ratketa. 

Vierailija
2/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin vahva kuuri b-monivitamiinia ja lisäksi vielä erikseen B1-vitamiinia. Sitten mieti lisäksi, onko elämässäsi joku ihminen tai asia, joka voisi aiheuttaa tuon olon tai joku eksistentiaalinen kriisi tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistuneisuushäiriöltä.

Vierailija
4/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt voi sanoa etteikö enää koskaan olisi hyvä olo. Kannattaa varmaan hakea apua ongelmiisi niin asiat saattavat ratketa. 

En ole ap mutta koen samoin. Mistä apua haetaan jos ei ole mt ongelma? Työtä on pakko tehdä jos meinaa elättää perheen.

Vierailija
5/5 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta koen samoin. Mistä apua haetaan jos ei ole mt ongelma? Työtä on pakko tehdä jos meinaa elättää perheen.

Se mistä apua haetaan, riippuu tietenkin siitä, että minkälaista apua tarvitsee. Voihan se ongelma olla esimerkiksi mielenterveyden kanssa, mutta se ei vain ole tullut aiemmin ilmi.