Miksi mun ovelle ei tuu miestä univormussa ja joka rakastuis muhun?
Haluaisin lihaksikkaan miehen, jolla olisi raksavaatteet...
Kommentit (20)
No Raksa ei nyt ole mikään univormu käyt vaan raksalla päivällä jakamassa puhelinnumerosi . Joku niistä sitten tulee . Mutta muuten komeita löytyy Kreikan mervoimista et sinne vaan lomalle .
voisiko kreikan merivoimat pyytää valtiovierailulle, vaikka muutamaksi kuukaudeksi johonkin pk-seudun satamaan.
Mulle vois kapteeni Möller kylään. Keittäisin kahvit.
Vierailija kirjoitti:
No Raksa ei nyt ole mikään univormu käyt vaan raksalla päivällä jakamassa puhelinnumerosi . Joku niistä sitten tulee . Mutta muuten komeita löytyy Kreikan mervoimista et sinne vaan lomalle .
Hei siis laivasto ja lisänä vielä kreikkalaiset miehet. Kuulostaa melko homolta.
Olin tulossa mutta unohdin osoitteen.
Allu tulee pilottitakissa korkeintaan.
Koska sinä Pekka ole jo liian vanha (eläkeukko).
Mitä sinulla olisi tarjota lihaksikkaalle ja komealle? Shokkivärjätty siilitukka ja muutama kymmenen ylimääräistä kiloa?
Harvinaisen typerä sano "univormu"
Uni vormu
Mene lähimmälle raksalle (niitähän riittää) ja koputa parakin oveen. Tarjoa hyviä munkkeja tai viinereitä ja valehtele olevasi jonkun raksamiehen äiti 😆
Tulisin muuten mutta kun uniformun jäänyt mahan kohdalta kittanaksi ja hartioista väljäksi.Se oli sopiva vielä 90-luvulla kun pääsi eläkkeelle.
Samaa toivon! Käy poliisin tai puolustusvoimien univormu, palomies ja rajamieskin tiukan paikan tullen ;)
Kannattaa ottaa jos mahdollista palomies, joka rakastuu sinuun palavasti
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa jos mahdollista palomies, joka rakastuu sinuun palavasti
Pitäskö sytyttää pienimuotoinen tulipalo ja pyörtyä kivoissa pienissä kotivaatteissa ja olla tosi avuton ja suloinen. 😉
Mulla on likaisia raksavaatteita. Missä asut niin tulen ovellesi kosimaan?
Vierailija kirjoitti:
voisiko kreikan merivoimat pyytää valtiovierailulle, vaikka muutamaksi kuukaudeksi johonkin pk-seudun satamaan.
Ai että, viikkokausia kuumasaa laivassa muhinut hikinen merimies. Haisee kilsan päähän.
Olin jo matkalla, mutta nyt epäröin kun en tiedä haluatko univormun vai raksahaalarit. Aika eri asia.