Onko kaupallisen radion aika ohi?
Kuunteleeko kukaan enää niitä?
Aamupäivä höpötystä, iltapäivä yhtä ja samaa soittolistaa.
Jotenkin ajastaan jäänyttä.
Kommentit (10)
Ei ole. Radion aika ei ole koskaan ohi. Radio on hieno media.
Ei enää kiinnosta. Samaa paskaa päivästä toiseen. Eniten ottaa päähän se soittolista. Pitäisi saada juontajan itse valita biisit eikä mitään helvetin musiikkipiällikön tönkkö listaa tietokoneelta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta formaatti on vanhentunut.
Suomipop ei ole ainoa kaupallinen radiokanava Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää kiinnosta. Samaa paskaa päivästä toiseen. Eniten ottaa päähän se soittolista. Pitäisi saada juontajan itse valita biisit eikä mitään helvetin musiikkipiällikön tönkkö listaa tietokoneelta.
Joo ei todellakaan. Jos juontaja saisi itse päättää, niin sitten siellä olisi joku Janni Hussi soittamassa amispoppia ja Portion Boysia. Sittenhän se vasta pilalla olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta formaatti on vanhentunut.
Joskus 90-luvulla ja aikaa ennen internetin suuremman suosion olivat paikalliset radioasemat suosittuja ja formaattivapaita. Toivekonserteissa ei vain ylen kanavilta vaan myös kaupallisilta sai toivoa laajasti erilaista musiikkia jos heidän levystöstään kyseinen kappale löytyi. Kaipailen kyllä sitä aikaa. Siihen aikaan paikallisilla radioillakin oli musiikin erikoisohjelmia jne. ei pelkkää ohjelmavirtaa kuten nykyisin niin yleisradiolla kuin kaupallisilla. Jungner tuhosi ylen tv-ja radiopalvelun ja formaatti ajattelu tuhosi kaupallisen radiopalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Suomipop ei ole ainoa kaupallinen radiokanava Suomessa.
Moni muu kuulostaa samalta.
Kyllä on.
Samoin aika on ajanut ohi lehdistä. Aina samat otsikot päivästä toiseen.
Ja niin edelleen perinteinen TV on aikansa elänyt ja vanhentunut.