Aino Rossi ja Samu eronneet
Jotenkin hämmentävä ilmoitus. Ei toimi pidemmän päälle, vaikka toimii?
Alla linkki Iltalehden juttuun.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2f50445-2494-48db-9947-02f8fe…
Kommentit (312)
Miksi kaikki on nyt Samulin kimpussa? Mistä te tiedätte millainen Aino on parisuhteessa? Hän vaikuttaa hyvin omistushaluiselta ja mustasukkaiselta.
Tulee sellainen olo, että Samppa kerää vaa rusinat pullan päältä. Voisin kuvitella, että Aino on parempi tuloinen Samppaan verrattuna (?). Samppa elelee kaikessa rauhassa Ainon kanssa saman katon alla. Nauttii huomiosta somessa ja etsii itselleen uutta uhria. Aino ei tunnu valitettavasti ihan tajuavan missä mennään ja tuntuu pahalta hänen puolesta. En voi sille mitään, mutta Samppa kuvottaa mua todella paljon ja tulee sellaset Roope Salminen-vibat ettei tosikaan.
S:llä huono itsetunto kun A tienaa enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Tulee sellainen olo, että Samppa kerää vaa rusinat pullan päältä. Voisin kuvitella, että Aino on parempi tuloinen Samppaan verrattuna (?). Samppa elelee kaikessa rauhassa Ainon kanssa saman katon alla. Nauttii huomiosta somessa ja etsii itselleen uutta uhria. Aino ei tunnu valitettavasti ihan tajuavan missä mennään ja tuntuu pahalta hänen puolesta. En voi sille mitään, mutta Samppa kuvottaa mua todella paljon ja tulee sellaset Roope Salminen-vibat ettei tosikaan.
Joo, sellainen fiilis että Samppa varmaan ottaa kaiken irti tuosta tilanteesta niin kauan kuin Aino vaan tuossa suostuu olemaan; vapaus mennä ja tehdä mitä huvittaa, silti saa viettää perhe-elämää ja ilmeisesti nukkuvat samassa sängyssäkin. Varmasti tavallaan pitää Ainoa löysässä hirressä ja toivon kipinää yllä. Ja Aino yrittää paapoa ja miellyttää? Lähtee lopullisesti sitten kun(jos) Aino laittaa stopin tai joku nainen tarttuu tiukemmin koukkuun, tuskin pitää mitään kiirettä.
U li laudalla nyt Samuel Oscar Rossin oma ketju. Suosittelen googlettamaan jos haluaa nauraa vatsansa kipeäksi :D
Ei tule ikinä onnistumaan tuo yhdessä asuminen. Mutta todennäköisesti odottavat että talon voi laittaa myyntiin verovapaasti. En vaan tajua miksi se piti ylipäätään ostaa.
Pitäiskö nämä tuntea? Uutisoidaan ja kirjoitetaan kuin kaikkien tutuista! - Ja sitäpaitsi, hmm, mitenkäs paljon niitä eroja onkaan nykyisin? Ei jaksa syttyä kauheesti tuntenattomien eroista.
Kiva pötsi uinolla ig storeissa ku on jossai kylmähoidos? :D ruokavalio on kuulemma kunnossa... joopa joo pepsii ja pizzaaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ikinä onnistumaan tuo yhdessä asuminen. Mutta todennäköisesti odottavat että talon voi laittaa myyntiin verovapaasti. En vaan tajua miksi se piti ylipäätään ostaa.
Aino on varmaan halunnut pitää suhdetta kasassa viimeiseen asti. Ei toi kämppis elämä pitkälle kanna.
Vierailija kirjoitti:
Kiva pötsi uinolla ig storeissa ku on jossai kylmähoidos? :D ruokavalio on kuulemma kunnossa... joopa joo pepsii ja pizzaaa..
Niinpä tai sitten selittää, ettei ole syönyt koko päivänä ja tilaa just jotain mättöä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös synnyttäneillä voi vatsa jäädä aika... rouheaksi? Itse tätä just jännitän kun eka muksu tuloillaan.
Itsekin kyllä huomannut ne Pepsit mutta eipä Aino vissiin hirveämmin ole koskaan vatsaansa esitellyt niin mä en ainakaan voisi sanoa että se näytti tuolta/ei näyttänyt tuolta jo 2019.
Sanokaa mun sanoneen samppa on bi ja nyt vetää vietit vahvasti miesten suuntaan. Se viimeinen kuva salilta oli niin hintahtava. Siihen vielä joku läppä, että käy salilla että miehet pysyy kovina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös synnyttäneillä voi vatsa jäädä aika... rouheaksi? Itse tätä just jännitän kun eka muksu tuloillaan.
Itsekin kyllä huomannut ne Pepsit mutta eipä Aino vissiin hirveämmin ole koskaan vatsaansa esitellyt niin mä en ainakaan voisi sanoa että se näytti tuolta/ei näyttänyt tuolta jo 2019.
Se on aina piilotellut vatsaansa tai muokannut kuviin hoikemmaksi itsensä. Muiden ottamissa kuvissa onkin sitten ollut "tukevampi", kun ei ole itse päässyt muokkaamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen samppa on bi ja nyt vetää vietit vahvasti miesten suuntaan. Se viimeinen kuva salilta oli niin hintahtava. Siihen vielä joku läppä, että käy salilla että miehet pysyy kovina...
Miksi pitää edes vitsailla tolleen... herää kyl suuri epäilys :D
Vierailija kirjoitti:
Joo musta kans tuntuu et pyrkii ulos kaapista. Kattokaa nyt noita ig asukuvia, sukuelintään korostaa ylitiukoilla housuilla yms. :D
Vierailija kirjoitti:
U li laudalla nyt Samuel Oscar Rossin oma ketju. Suosittelen googlettamaan jos haluaa nauraa vatsansa kipeäksi :D
Oli muuten viihdyttävä. Ja nimenomaan mikäli ei Ainoa vastaan mitään ole.
Minkäs takia Ainolla on sormukset sormessa uusimmassa reelsissä
Miksi miehet ei saa pettäjän ja kaksinaamaisen mainetta vaikka he pettävät enemmän? Mies on kaksinaamainen pa*ka.