Yhtyykö Perussuomalaiset VKK:hon vaalien jälkeen?
Valta Kuuluu Perussuomalaisille uusi puolue puoluekentälle odottaa vain julkistustaan, joka tapahtuu heti kun vaalihuoneet sulkeutuu.
Ainoastaan Perussuomalaisten totaalinen romahtaminen vaaleissa voi estää uuden suoerpuolueen syntymisen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En halua tietää mihin Ano yhtyy.
Anolla on vaimo tuskinpa mihinkää muuhun ythtyy. Peruista ei voi olla niin varma puoluessahan on sodonmiitti Tynkkynen!
Ano Turtiainen kansanedustajuutensa päättyy huhtikuussa. Voi hillua joissakin marginaaliryhmissä sen jälkeen. Kohtalo on sama kuin muutos 2011:lla
PS vastustaa venäjää ja toivoo vallan siellä vaihtuvan!
Ano siellä itse laati tällaisen haavekuvansa mukaisen aloituksen. Vai onko suorastaan Herran kertoma profetia.
Ano taitaa olla liian kova kaveri mihinkään yli 1 henkilön kokoiseen joukkoon.
Toisaalta juurikin Tynkkysen suhde mustan miehen kanssa osoittaa sitä että PS ei ole liian ahdasmielinen puolue. Jos ihmisiä aletaan jakamaan erilaisten ominaisuuksien mukaan meihin ja heihin, niin pian ollaan tossa Anon tilanteessa, jossa on vaikeuksia sietää edes itseään. Minä rajaan heihin vain ne jotka koen omalle elämäntavalleni uhaksi koska tyrkyttävät minulle uskontoaan, tapojaan tai kulttuuriaan. Esimerkiksi mies-mies suhteet eivät ole minulle uhka, hyväksyn ne kuten muutkin suhteet, sillä oletan että saan silti jatkaa elämääni heterona. Useammat sukupuolet, biologisen sukupuolen muuttuminen tunneperäiseksi ja termit kuten "synnyttävä vanhempi" ovat jo kulttuurillista vaikuttamista minuun, koska en voi olla tästä puuhastelusta ulkopuolella.
En halua tietää mihin Ano yhtyy.