Aino Rossi ja Samu eronneet
Jotenkin hämmentävä ilmoitus. Ei toimi pidemmän päälle, vaikka toimii?
Alla linkki Iltalehden juttuun.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2f50445-2494-48db-9947-02f8fe…
Kommentit (312)
Uino rehevöityi liikaa lapsen tulon myötä. On lihonut ja naama kukkii kuin kedon orvokit. Vastaa varmasti jo XL kokoa. Mies on tikissä ja tyylikäs! Grrrraaau! ;)
Spekulaatiot siitäkin että tää Samuel ois homo :D
Vierailija kirjoitti:
Spekulaatiot siitäkin että tää Samuel ois homo :D
Tuskinpa..
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Samppa ahtautuu aivan liian pieniin vaatteisiin? Kokee näyttävänsä "kehommalta" tiukoissa pöksyissä? Housut lahkeista lyhyitä ja hyvä että liivin napit pysyvät kiinni vatsaa laihistamatta.. Puhumattakaan siitä että munat ovat rusetilla kun housut on liian tiukat.
Yhtä ahtaalla on Sampsan giggeli kuin Uinon huuletkin
Hyvä Ainolle. Samuli vaikuttaa niin itseensä täynnä olevalta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Semmosilta pinnallisilta pintaliitäjiltä nää vaikuttaa kyllä molemmat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uino vaikuttaa todella todella surulliselta ja apaattiselta noissa sen tän päivän instastooreissa. Puhuu Oliviasta, mutta tuntuu et ajatukset jossain ihan muualla. Ei vaikuta kyllä kovin onnelliselta tästä "maailman parhaasta" erosta.
Jos se on rankkaa kun miehellä on saman tien vientiä ja naiset suorastaan repii sen kappaleeksi kun kilpailua kuulemma ollut, mutta itse on äitinä enemmän kiinni lapsessa eikä aikaa lähteä hakemaan uutta suhdetta, tuskin intoakaan ainakaan vielä.
En kyllä ymmärrä miten sillä voi olla vientiä kun oon aina saanu siitä semmosen limanuljaska -kuvan.
Ero ei taatusti ole sitä millaisena se halutaan esittää. Pettämistä epäilen minäkin. On kyllä toksinen kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Jäi vähän vaivaamaan, että mikä siitä suhteesta puuttuu kun on hauskaa yhdessä, rakastetaan toisia, ollaan toisten parhaat ystävät ja kaikki yhdessä on upeeta.
Erotiikka?
Ai että jäädään vielä toistaiseksi saman katon alle asustelemaan? Ei tuu onnistumaan. Huoh, pitkitetään prosesseja. :D "meillä on niin ihanaa, ollaan onnellisia, muttakun.... " vaikea tajuta näitä nykymaailman kuminaamoja :D Niin ja olen itse samaa ikäluokkaa, en tajua. Sekoa hommaa enkä jaksa pysyä perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa missä on muka kuva Sampasta kaulailemassa jotain brunettea?? Kuva tänne heti!
Löytyy ylilaudalta
Mistä sieltä? Ei ainakaan Aino muuttaa-keskustelussa ole sellaista kuvaa.
laita googleen: Y L I L A U TA UINOAINO
Onko sukua eräälle edesmenneelle pressan vaimolle
Vierailija kirjoitti:
Uino rehevöityi liikaa lapsen tulon myötä. On lihonut ja naama kukkii kuin kedon orvokit. Vastaa varmasti jo XL kokoa. Mies on tikissä ja tyylikäs! Grrrraaau! ;)
Olihan se isompi jo ennen häitä, eikö tuo vaalean kultainen mekko ollut vihkimisen jälkeen iltajuhliin hankittu?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Kavensi kroppansa ja naamansa, pidensi jalkansa ja kaulansa ammatikuvaajan ottamissa hääkuvissa ennen niiden somejulkaisua, miten edes kehtasi nolata ammatikuvaajaa tuolla tavalla? Onko niin huonoitsetuntoinen ja epävarma?
Mies kävi salilla, samaan aikaan tämä nukkui puolille päivin ja vei koirat ulos kerrostalon viereen eli ei viitsinyt viedä niitäkään kunnon lenkille, sitten tilaili pikaruokaa ja maalasi naamaansa lisää. Naama kukki finneistä ja punaisista länteistä monilla meikkivideoilla, ja kävi tursuttamassa vaan lisää sitä "homer simpsonmaista" kuonotäytettä naamaansa varmaan joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Ai että jäädään vielä toistaiseksi saman katon alle asustelemaan? Ei tuu onnistumaan. Huoh, pitkitetään prosesseja. :D "meillä on niin ihanaa, ollaan onnellisia, muttakun.... " vaikea tajuta näitä nykymaailman kuminaamoja :D Niin ja olen itse samaa ikäluokkaa, en tajua. Sekoa hommaa enkä jaksa pysyä perässä.
Eikö ostetussa talossa pidä asua se 2 vuotta ettei mene myyntiveroja?
Tulee pitkät 1,5 vuotta, eikö ne muuttaneet puoli vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut molemmat, ja olin yllättynyt että Samuli oli paljon ystävällisempi ja rennompi, kuin Aino josta sai hieman nirppanokkamaisen kuvan ettei halua olla meidän tavisten seurassa samassa tilassa.
Olisin kuvitellut toisin päin. Ja ihan tavallisen näköinen nainen olen, en sen näköinen että minun kanssa olisi mitenkään edes alkanut flirttailemaan.
Jälkikäteen olen kuullut muutamilta samaa.
Joten siksi en ymmärrä miksi tuota Samulia mustamaalataan noin paljon.
Sampalle sopisi joku Sara Siepin kaltainen ja näköinen kaunis, oikea somevaikuttaja.
Eli näiden onni on vuosikausia olleet pelkkää glamourikulissia, eli INSTAGRAM-filttereiden läpi elettyä feikkielämää?! Yrittivät antaa kuvaa että kaikki on niin kateellisia heille kun niitä pentujengifaneja riitti ja someyhteistöitä tuli ovista ja ikkunoista.
No toisaalta eipä yllätä. Instagramista lienee vähintään 90% täys feikkiä. Totuus siellä photoshopin takana on jotain aivan muuta. Tuossa oikein hyvä esimerkki että miten Instagram vs Oikea Elämä
Naaraat näkevät millainen karju siellä vaatteiden alla onkaan tarjolla.