Kansainvälisen kiekkoliiton puheenjohtaja: Emme anna poliittisen paineen vaikuttaa päätöksiimme.
Kyse on siis Venäjän osallistumisesta Jääkiekon MM kisoihin. Jääkiekkoliitto haluaa heidät mahdollisimman nopeasti mukaan.
Emme anna poliittisen paineen vaikuttaa päätöksiimme. Meidän on tehtävä päätöksiä moraalisten asioiden ulkopuolella. Organisoimme jääkiekkotapahtumia, emme ratko maailman ongelmia, Tardif linjaa.
Kommentit (24)
Täysin samaa mieltä, pitäkää politiikka pois urheilusta.
Hiihtokin on katastrofin partaalla kun varsinkin miesten puolella siitä on tullut Norjan cup venäläisten poissaollessa.
Karhu mukaa vaa, ilman heitä lajin seuraaminen on tylsää
Jääkiekko on paskaa. Karvaiset ja hikiset miehet pukukopeissa puristelee toisiaan perseistä ja palleista muna kovana matsien jälkeen. Hyhhyh.
Niinhän se on jalkapallossakin. Emme anna politiikan tai moraalin vaikuttaa lahjusten ottamiseemme. Päätöset sen mukaan kuka parhaiten maksaa.
Jääkiekon mm-kisat melkein Suomi-Ruotsi maaottelu kun Venäjä poissa. USA ja Kanada mukana C-joukkoeillaan eikä Tsekki tai Slovakiakaan ole erityisemmin pärjännyt viimeisen 10v aikana jotain yksittäisiä turnauksia lukuunottamatta. No, Kanada toki voi viedä maljan myös C-joukkuellaan mutta ei juurikaan panosta mm-kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pelaahan noita änärissäkin.
Mikä on aika hauskaa kun miettii että sitä pelataan USASSA... Ne saarnaa muille mutta eivät ole valmiita itse boikotoimaan Venäjää koska rahantulo lakkaisi.
Rahastahan noi on loppupeleissä kiinni kaikki.... Sen takia varmaan haluavatkin.. Koska Venäjä tuo rahaa paljon urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon mm-kisat melkein Suomi-Ruotsi maaottelu kun Venäjä poissa. USA ja Kanada mukana C-joukkoeillaan eikä Tsekki tai Slovakiakaan ole erityisemmin pärjännyt viimeisen 10v aikana jotain yksittäisiä turnauksia lukuunottamatta. No, Kanada toki voi viedä maljan myös C-joukkuellaan mutta ei juurikaan panosta mm-kisoihin.
Kanadassa on vaan niin valtavasti pelaaji et se c-maajoukkuekki on täynnä semmosia pelaajia jotka tienaa 5-10 miljoonaa kauessa.
Mut en tajua ap:n uutista. Siis kuka jääkiekkoliitto halua ne mukaan? Venäjän ittensä? Ja IIHF ei taivu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aika hauskaa kun miettii että sitä pelataan USASSA... Ne saarnaa muille mutta eivät ole valmiita itse boikotoimaan Venäjää koska rahantulo lakkaisi.
Suomen Liigassa ja Mestiksessäki pelaa venäläisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Liigassa ja Mestiksessäki pelaa venäläisiä
aijaa, tätä mä en ees tienny, no mikä ihme siinä on vaikeeta päästää heitä MM kisoihin ?????????? Toki siis pelaisivat itsenäisesti ilman omaa lippuaan
Onneksi antoivat sille Puten lutkuttaja Faselille kenkää.
Mutta voihan ne ruz zakat tulla kisoihin heti kun lopettavat raiZkausretkensä Ukrainaan ja menevät kotiinsa maatuZkoitaan polkemaan ja saavat dopingkontrollin kuntoon.
No sitten julkinen rahoitus heiltä seis.
Siinähän haluaa. Kisat pelataan Suomessa. Venäläisille ei myönnetä turistiviisumeita. Joku ulkomainen tanhuseura tai torvisoittokunta saa olla asiasta ihan mitä mieltä itse haluavat. Ei se kiekkoliitto kuitenkaan mitään viisumeita pysty myöntämään.
Rys sät eka pois Ukrainasta, katsotaan sitten voiko niiden löyhkää sietää.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän haluaa. Kisat pelataan Suomessa. Venäläisille ei myönnetä turistiviisumeita. Joku ulkomainen tanhuseura tai torvisoittokunta saa olla asiasta ihan mitä mieltä itse haluavat. Ei se kiekkoliitto kuitenkaan mitään viisumeita pysty myöntämään.
voi kuule, kumpa se oiski noi helppoa :D menes poika töihi
Juuri näin se pitääkin olla