Mies ilmoitti, että ei halua enää lapsia enempää
Meillä oli suunnitelmissa vielä yrittää, mutta mies on pelännyt kertoa minulle asiasta. Syitä tähän mm. Maailmantilanne, kulujen nousu ja mukavuuden halu , koska lapset alkaa olla jo isompia. Tietyllä tavalla asian hyväksyn , mutta selkeästi sulattelen. Mitä jos olenkin onneton tästä eteenpäin? Pidän suhdetta hyvänä, enkä halua siitä luopua vain lapsen toivossa.
Kommentit (90)
Onpa hirveän paljon ilkeitä ja tökeröitä kommentteja. Eikö tähän(kään) aloitukseen voi vastata ihan asiallisesti, ilman haukkumista ja kyseenalaistamista?
Toivottavasti haaveesi kuitenkin toteutuu Ap, älä vielä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi asia kirpaisee, koska tässä menee oma haaveeni. Mies on tiennyt jo ennen lapsentekoa, että toivoisin isompaa perhettä. Tuntuu, ettei hän ajattele lainkaan surua, jota itselleni tästä seuraa
Mikä se haave on tarkemmin sanottuna? Kuinka monta lasta?
Haaveeni oli neljä lasta. Ja nyt lapsiluku jää kolmeen. Sulattelen asiaa aikani ja löydän ehkä rauhan asian kanssa. Ja toki olen onnellinen kolmesta
Neljä on siinä mielessä kiva, että kaikille lapsille yleensä löytyy kaveri sisaruksista. Jos on kolme sisarusta, niin joku saattaa jäädä vähän ulkopuoliseksi. Mutta ei kolmessakaan mitään vikaa ole. Oletko miettinyt, että jos teillä olisi 4 lasta ja teille tulisi ero, niin kykenisitkö ja jaksaisitko hoitamaan neljän katrasta? Miten rahat riittäisivät jne.
Mä oon huomannut, että ei aina 4 perheissä sisarukset ole läheisiä
Onneksi sait 3. Voithan joskus ryhtyä esim sijaisvanhemmaksi?
Jotkut miehet antaa periksi ja tehdään sen verran kuin nainen haluaa
Joko hyväksyt asian tai rikot perheen tämän vuoksi. Onko sen arvoista rikkoa kolmelta lapselta perhe, että sinulla on vauvakuume? Olet saanut kuitenkin kolme lasta eli ei ole kyse siitä että jäisit tahtomattasi lapsettomaksi. Lisäksi miehen syyt olla hankkimatta enää vauvaa ovat oikeasti hyviä järkisyitä.
Vierailija kirjoitti:
No siksi asia kirpaisee, koska tässä menee oma haaveeni. Mies on tiennyt jo ennen lapsentekoa, että toivoisin isompaa perhettä. Tuntuu, ettei hän ajattele lainkaan surua, jota itselleni tästä seuraa
On ihmisiä ketkä eivät pysty saamaan ollenkaan lapsia vaikka haluaisivat. Teillä on jo 3 lasta, keskity olemaan kiitollinen heistä ja antamaan heille hyvä perhe missä kasvaa. Lapset ansaitsevat perheen missä vanhemmat tulevat toimeen ja ovat kiitollisia heistä
Tämä ei nyt toimi ap:lle, kun juna meni jo. Mutta jos joku haluaa neljä lasta ja pelkää teiniajan vararikkoa, niin yksi vaihtoehto on tehdä lapset 2 + 2 kunnon hajuraolla. Edellyttää toki, että ensimmäinen erä tehdään varsin nuorina. Siihen väliin kun jättää sellaiset 10 vuotta, niin saa huilia pikkuajan jälkeen ja ehtii lompakkokin toipua ensimmäisen kaksikon teini-iästä, ennen kuin on seuraava rutistus.
5 lapsen äitinä voin sanoa ettei ollut vaikea kuvio. Mitään ei ole puuttunut. Ihan hölynpölyä.