Miten miehesi rankaisee sinua?
Tuli mieleen tosta toisesta kyselystä eli mitäs miehesi tekee jos ei ole ruoka valmiina, kämppä siistinä tai tule seksiä tarpeeksi usein?
Kommentit (13)
On umpimielisen näköisenä hiljaa eikä ole huomaavinaan minua. Jos kysyn syytä, alkaa mäkättää. Esim. että minä en koskaan pane tavaroita paikoilleen (= hän ei löydä jotakin, jonka minä olen joko oikeasti jättänyt minne sattuu TAI minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä) / olen laittanut vessapaperirullan katsomatta miten päin se menee (hänen mielestään se on joko oikein tai väärin) / olen jättänyt uunin ritilän väärälle korkeudelle jne. jne.
(Jos minä joskus yritän sanoa hänelle jostain asiasta, kääntyy keskustelu merkillisesti siihen, kuinka huono ihminen minä olen, kun teen yllä main. asioita. Minulla ei ole oikeutta sanoa hänelle MISTÄÄN MITÄÄN, koska en itsekään hänen mukaansa osaa käyttäytyä oikein.)
ainoastaan minä, mutta en siitä ketään rankaise. En edes muista niitä muita juttujasi, mutta ei niistä kuulu ketään rangaista!
Joten noista asioista ei ainakaan meillä tarvitse kättä vääntää.
" Rankaisee" ...hmmm. Tuo ilmaus on jo jostain niin kaukaa, etten osaa vastata tuohon mitään. Ikäviin asioihin suhteessa varmaan molemmat REAGOIMME jotenkin, minä ehkä kiukulla ja avoimella riehumisella, mies pikemminkin sulkeutuvalla ahdistuneisuudella. Onneksi niistäkin pystytään sitten aina puhumaan ja pääsemään yli.
Ihan tosi, kuka aikuinen ihminen oikeasti RANKAISEE toista aikuista ihmistä vapaaehtoisessa parisuhteessa? (Ellei nyt puhuta molemminpuoleisesta seksuaalisesta fantasiasta ja sen toteuttamisesta). Ja kehtaako jonkun äijä oikeasti motkottaa siitä, ettei nainen ole laittanut ruokaa ja puunannut kämppää? Miksi juuri naisen pitäisi? Ja jos ei toinen osapuoli lämpeä seksiin suhteessa, niin kannattaisiko yhdessä miettiä missä vika. HUH HUH!
niin, mistä lie johtuisi ettei haluta...
-millä rankaiset miestäsi-ketjun viitonen
Ehkä avioliittomme pitkäikäisyyden salaisuus on ettei systemaattista rankaisemista ole-
" elämä opettaa" -linja on riittänyt jo 20 v.
Naisen logiikkaa lisäksi - niin on sujunut arki ( eli mies ei le huomannut myöskään, milloin olen " rangaissut" häntä...)
yrittää että alkais kolkuttaa itsetunto!!!! Ihan tyhmää puuhaa ja lapsellista, mutta silti on ihuna:)
komentaa makkariin lattialle polvilleen (yläkroppa sängyllä), ottamaan housut pois ja antaa pyllylle piiskaa. Ja sen jälkeen sitten seivästää kunnolla (tekee tosi kutaa, kun pyllyä jo valmiiksi kirvelee ja sitten kun kunnolla tunkeutuu omalla vehkeellään sisälle). Mukuloiden kotona ollessa siirtää tuon illaksi. Kummasti on sen jälkeen muutaman päivän tosi hyvä olo.
Sen verran ajatuksta kostui, että pitäisiköhän tässä tehdä jotain tahalleen väärin...
Esikoiselle höpisee, että äiti ei välitä jos en heti reagoi 3v:n pyyntöihin. Vetoaa siis mun velvollisuuksiin, vaikee puolustautua tai " kostaa" kun en halua jättää lapsia heitteille tai aiheuttaa pahaa mieltä.
Jos rupeaisi tuollaisista asioista rankaisemaan, olisi hyvin pian entinen mies.
Tuskin edes huomaa onko meillä siistiä vai ei, ja jos ei ruoka ole pöydässä kun tulee kotiin niin menee sitten varmaan tekemään voikkarin. Ja seksiä harrastetaan kun se molemmille sopii. Meillä saa elää ja hengittää vapaasti.
Olishan se ihan hirveätä jos pitäisi pelätä miehen puolelta jotain " rangaistuksia" .
Jos jokin asia ärsyttää, kerrotaan toiselle, että ärsyttää.
Onneksi tähänkin voin vastata, että ei mitenkään :)