Diili 2023 OFFICIAL
Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2050)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akselilla käynyt melko hyvä tuuri naismarkkinoilla vaikka itse ei välttämättä sieltä viehättävimmästä päästä
Eikös nämä viime kuussa eronneet?
Erosi. Mikähän taustalla? Alkoholi?
Akselilla ei seiso kunnolla.
Ei onnistunut näkemään naistaan vatsan takaa
Nainen onnistui näkemään muutakin pulleaa kuin mahan. Lompakon!
Mitä nää sairaan ilkeät kommentit täällä on? Hakeutukaa johonkin terapiaan vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono käytös ja asenne rumentaa ihmistä. Veikkaan, että Emmin todellinen luonne tulee vielä paremmin esille kauden aikana.
Kouvola/porvoo?
No tuskin huono käytös liittyy noihin paikkakuntiin erityisesti. Miksi liittyisi?
Jaajon kätyri kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt kaikki että ei tuolla ole kukaan mitään Jaajon duunia hakemassa. Sillä on pari pizzeriaa ja nyt myös baari. Tarjoilijoita rekrytään eri paikassa.
Joo, siis tää on viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Katoitteko tossa lopun joogassa missä Jannella oli vihreät Emmin joogahousut , niin oli joku (märkä) läikkä haarovälissä :D hyi! Emmiltä vai Jannelta tullu nivushikiläikkä?
Jooga on liikuntaa. Siinä voi tulla hiki.
Emmi on todellisuudessa todella ikävä ihminen. Tietäjät tietää.
Mun mielestä tää on mennyt ihan tyhmäksi, kun joka kilpailussa tehdään ja menestytään jollain ihan muulla kuin mikä se itse tehtävänanto on. Niin kuin nyt tää kalan myyminenkin. Siellä on tutut ja tutun tutut sitten esiintymässä ja ostamassa jotain aivan muuta kuin sitä kalaa. Pitäisi diskata tuollaisesta. Tässä kilpailussa nykyään voittaa vain ne, joilla on eniten kavereita ostamassa niitä omia tuotteita kalliilla. Mitään muuta ei enää osata.
Vierailija kirjoitti:
Emmi on todellisuudessa todella ikävä ihminen. Tietäjät tietää.
On. Emmillä oli hyvin aggressiivisia eleitä kun oli niin turhautunut tuohon Anniin. Voiko laittaa temperamentin piikkiin? Vaikka olis temperamenttia, niin ethän sinä ala noin ilkeästi elehtimään ja motkottamaan toista kohtaan?
Kun katsoo miten asiallisesti esim nämä kaksi muuta naista suhtautuivat, niin ihan eri meno. Piia ja Tiina fiksuja naisia, joilla käytöstavat. Eivät ala dumaamaan toista.
Onko kylään koskaan tästä ohjelmasta työllistynyt? Vai miksi nimenä on diili? Hjalliksen aikaan Jetro taisi tulla tunnetuksi, mutta omia firmoja pyöritti, niinkauan kuin pyöritti. Turha ohjelma, Jaajolle tehty, mutta miksi?
Mites tää Nico, ceellä? Ekan osan vain katsonut, mutta mulle tulee siitä ajatus sellaisesta tyypistä joka nostaa itseänsä muita alentamalla? Ottaa itselleen kiitokset muiden ideoista ja tekemisistä? Siis ihan vaan olemuksesta tulee tällaiset kutinat.
Vierailija kirjoitti:
Onko kylään koskaan tästä ohjelmasta työllistynyt? Vai miksi nimenä on diili? Hjalliksen aikaan Jetro taisi tulla tunnetuksi, mutta omia firmoja pyöritti, niinkauan kuin pyöritti. Turha ohjelma, Jaajolle tehty, mutta miksi?
Sarasvuo palkkasi aikoinaan useammankin tyypin. Jaajon kausilla pääosassa on ollut tuotesijoittelu.
Mun mielestä on väärin että Janne joutuu pyytelemään anteeksi sitä, että joutuu koko ajan neuvomaan jotain.
Kokemusta on työmaailmasta, että saa vääntää ihan kaiken rautalangasta kollegalle, joka ns 'ottaa työn chillisti' ja jolle saa näyttää ihan yksinkertaiset asiat kädestä pitäen uudelleen ja uudelleen (sama työtehtävä ja palkka kuin mulla kuitenkin) niin kyllä siinä menee omaa työaikaa ja hermoja.
Jaaha.. kolmannessa jaksossa Wenlasta kuoriutui aika epämiellyttävä ihminen. Off-cam on sanottu aika ilkeitä juttuja toisille ja pyöritelty silmiä. Niin se ihmisten oikea luonne paljastuu.
Asuntotehtävässä toi Emma on huvittava. Kusee hommat niin täysillä ja sitten projarista leipoo kiusaajaa kun itse kai ollu se ylimielinen, joka ajatellu että ei tollaselle blondi hetukalle tarvi kommunikoida :D
Mikä ihmeen kummelisketsiä tää nyt on? 😂
Vili 21-vuotiaana käyttäytyy paljon kypsemmin kuin Janne. V-mäinen tyyppi, joka vaan todisteli yhtä lausetta, että saisi nollattua Vilin kaiken muun osaamisen ja tekemisen. Janne on todella huono tiimityöskentelijä. Hyi.
Voi kyynel Viliä ja Annia. Ulos molemmat. Kun Vili ei osannut käyttää tietokonetta niin syy siihen oli tietenkin old school järjestelmä. Annilla johtajuus haussa.
Vierailija kirjoitti:
Vili 21-vuotiaana käyttäytyy paljon kypsemmin kuin Janne. V-mäinen tyyppi, joka vaan todisteli yhtä lausetta, että saisi nollattua Vilin kaiken muun osaamisen ja tekemisen. Janne on todella huono tiimityöskentelijä. Hyi.
toisteli*
Janne on kyllä kunnon kusipää. Suuret on luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel Viliä ja Annia. Ulos molemmat. Kun Vili ei osannut käyttää tietokonetta niin syy siihen oli tietenkin old school järjestelmä. Annilla johtajuus haussa.
Anni johti ihan hyvin. Annia vain yritetään saada huonoon valoon.
Miksei saisi nuoria naisia kannustaa? Itse laittelen näin vanhempana naisena sydämiä vaikka ja kelle ja vaikka mistä, enkä ajattele, että siinä on mitään sopimatonta.
Jos on kovin nuoria tyttöjä instakuvissa, voi varmaan olla huolissaan, että tietävätkö heidän vanhempansa mitä he nettiin laittavat.