Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2023 OFFICIAL

Vierailija
31.01.2023 |

Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2050)

Vierailija
1181/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmi-asiahenkilö (Emmi itse?) ainakin kehuu ja puolustelee Emmiä minkä ehtii. Sen että kyseessä on yksi ja sama Emmi-trollaaja, paljastaa Emmi-mielisten viestien vähäinen ylöspeukutus. :-)

Suurin osa suomalaisista ei arvosta emmimäistä itkeskelyä ihan kaikesta. Koko ajan häntä on kohdeltu mukamas väärin, niin voiton kuin tappionkin hetkellä, ja syy on aina muiden. Just. Emmi, kasva aikuiseksi.

Mikä helvatan Emmi-asiahenkilö?? Eikö siis voi ihan vaan puolustaa, ilman suurempia yhteyksiä? Kyllähän teiltä onnistuu tuo haukkuminenkin, ihan ilman mitään yhteyksiä.

Ollaanko katsottu samaa ohjelmaa? Jos ollaan, niin Emmi on luonteltaan ihan kauhea koko Diilissä. Jännä, että olet ollut AINOA, kuka sitä ei ole nähnyt. Täällä sen on nähnyt todella moni.

Otetaan vaikka lauseesi todesta että Emmi on ihan kauhea, mutta jumalavita teitä tekopyhiä jeesustelijoita! Te olette paljon tuhannesti kauheampia näissä kommenteissanne. Pahoittelen sanavalintoja, tuntuu että pitää puhua teidän räksytyskielellä, että ymmärrätte mitä tarkoitetaan. 

Vierailija
1182/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme että Jaajo on taas valinnut jatkoon ne kaikkein näteimmät ja nuorimmat naiset 🙈 Millään muulla ei tässä ohjelmassa näköjään ole väliä.

Miten niin? Tällä kaudella ei ole nimenomaan ollut mitään kaunottaria mukana.

Onhan siellä Anna, joka on Diilin historian kaunein nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmistä voi olla ihan mitä vain mieltä. Se ei ole olennainen asia kun puhutaan Venlasta.

Venla on kiusaaja tai ainakin käyttäytyy kuin kiusaaja. Ei siinä mielessä, että täysin avoimesti lyttäisi toista, vaan osaa tehdä sen hienovaraisesti ja nostattaa sillä omaa arvoaan. Osaa selvästi roolinsa hyvin, kun niin moni on täällä Venlan puolelle asettunut.

Ollaanhan nämä jo koulussa nähty. Tai ainakin minä olen nähnyt. Siksi helppo tunnistaa. Tämän diilissäkin tapahtuneen skenaarion kun siirtää ala-asteen pihalle niin ei kukaan kyseenalaistaisi onko kyse kiusaamisesta. Yhden ihmisen tarkoituksella ulos jättäminen ryhmätehtävässä ja muiden tallominen itsensä nostattamiseksi ei ole aikuiselta hyväksyttävää.

Jos oikeasti on osaava, niin varmasti tietää miten antaa toisille tilaa loistaa ja näyttää osaamisensa samalla kun itse suorittaa. Se ei ole omasta loistosta ja osaamisesta millään tavalla pois. Ei varsinkaan kun kyse on ryhmätehtävästä, jossa menestys riippuu koko ryhmän suorituksesta.

Vierailija
1184/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmistä voi olla ihan mitä vain mieltä. Se ei ole olennainen asia kun puhutaan Venlasta.

Venla on kiusaaja tai ainakin käyttäytyy kuin kiusaaja. Ei siinä mielessä, että täysin avoimesti lyttäisi toista, vaan osaa tehdä sen hienovaraisesti ja nostattaa sillä omaa arvoaan. Osaa selvästi roolinsa hyvin, kun niin moni on täällä Venlan puolelle asettunut.

Ollaanhan nämä jo koulussa nähty. Tai ainakin minä olen nähnyt. Siksi helppo tunnistaa. Tämän diilissäkin tapahtuneen skenaarion kun siirtää ala-asteen pihalle niin ei kukaan kyseenalaistaisi onko kyse kiusaamisesta. Yhden ihmisen tarkoituksella ulos jättäminen ryhmätehtävässä ja muiden tallominen itsensä nostattamiseksi ei ole aikuiselta hyväksyttävää.

Jos oikeasti on osaava, niin varmasti tietää miten antaa toisille tilaa loistaa ja näyttää osaamisensa samalla kun itse suorittaa. Se ei ole omasta loistosta ja osaamisesta millään tavalla pois. Ei varsinkaan kun kyse on ryhmätehtävästä, jossa menestys riippuu koko ryhmän suorituksesta.

Tämä on hyvin sanottu! Tästä juuri on kyse. Oon ollu ihmeissäni tästä tyylistä, jota ihaillaan. Olen luullut, että tuollainen työkulttuuri olis jo jäänyt taakse. Yhteistyökyvyt pitäis olla ensimmäisenä listalla, oli kyse tekijästä tai johtajasta.

Vierailija
1185/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa Wenla kiusasi ja ketä ? Wenla hoitaa tehtävänsä ja ehkä vähän nopeammin kuin muut. Osassa jaksossa se oli kyllä Emmi joka nimitteli. Ne sanat olisi voinut Emmi jättää sanomatta. 

Vierailija
1186/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisaajista vielä mukana olevista ottaisin itselleni esihenkilöksi mieluiten Tiinan. Tiinasta tulee miellyttävä ja kiltti vaikutelma. Kyllä kiltti. Oma osaamiseni on rautainen ja työmoraali korkea mutta jos ja kun mokaan jotain niin en todellakaan kaipaa ketään kspäätä kertomaan että näin kävi.

Vierailija
1187/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa Wenla kiusasi ja ketä ? Wenla hoitaa tehtävänsä ja ehkä vähän nopeammin kuin muut. Osassa jaksossa se oli kyllä Emmi joka nimitteli. Ne sanat olisi voinut Emmi jättää sanomatta. 

Projektin vetäjänä Venla huusi tiimiläiselleen: katso silmiin kun puhun sulle. Tämä esimerkki hänen johtajuudesta.

Mut eihän tämä kisa ole Venla vs. Emmi. Emmi putoaa pian ja kaikki voivat huokaista helpotuksesta, kun tuo "ihmishirviö" putoaa, ja Venla saa tatsastaa Jaajon kanssa auringonlaskuun.

Vierailija
1188/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisaajista vielä mukana olevista ottaisin itselleni esihenkilöksi mieluiten Tiinan. Tiinasta tulee miellyttävä ja kiltti vaikutelma. Kyllä kiltti. Oma osaamiseni on rautainen ja työmoraali korkea mutta jos ja kun mokaan jotain niin en todellakaan kaipaa ketään kspäätä kertomaan että näin kävi.

Tuo on hyvä pointti. Oon paljon miettinyt tätä, mitä osaavalta johtajalta vaaditaan. Olen kasvatusalalla, enkä tiedä pisneksistä mitään. Mut jotenkin voisin kuvitella, että jotain samaa on. Pitää osata organisoida, tuntea tekijöidensä vahvuudet, auttaa tarvittaessa. Huutaminen tai haukkuminen ei taida olla kovin rakentavaa. Mutta kuten sanoin, en tunne alaa, kunhan huvittelen kuvittelemalla.

Vierailija
1189/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tekijä ei välttis ole paras johtaja. Toisinaan hyväkin johtaja voi olla sellanen, joka ei yhtään osaa alaistensa tehtäviä.

Vierailija
1190/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Jaajon paikalla, kysyisin alkuun tarkemmin, mikä tekijöiden mielestä meni pieleen. Lähtijä sais olla se, joka ei osaa reflektoida omaa tekemistään. Sen sijaan, että arvioisivat toisten tekemisiä.

Vierailija
1191/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenla projektinjohtajaksi, niin nähdään sitä todellista luonnetta, mikä ei ole kaunis.

Vierailija
1192/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joi jessus mitä paskaa. Myynnin ammattilaiset laitetaan johonkin kauppakeskukseen myymään sämpylöitä.

Ohjelman tarkoitus on ilmeisesti päästä nauramaan ja kyykyttämään osallistujia, draamankaari huipentuu cat fightiin kahden pissiksen välillä. Alas ollaan menty :(

Vierailija
1193/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jos kauden voittaa nainen jälleen niin sen on oltava hetero.

Vierailija
1194/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi molemmat avustajat ja Jaajo on kovan luokan feministejä. Naisia suositaan vain siksi, kun ovat naisia. Ei mies voi tota skabaa voittaa, siitä pitää mölinä-Fagerström kyllä huolen ;)

Vierailija
1195/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo pitää Emmin kisassa että saadaan hyvää viidettä. Attekin sen tajusi, heidän tiimille on etua jos Emmi jatkaa, niin toisilla menee aika riitelyyn.  Päivän selvä homma että Jaajo ei tule palkkaamaan Emmiä eikä Venlaa. Kaikki muut onkin sitten potentiaalia voittajia. 

Vierailija
1196/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen voi peukuttaa kommenttia vaikka 100 kertaa.

Ei voi, ei ainakaan samana päivänä!

Vierailija
1197/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen voi peukuttaa kommenttia vaikka 100 kertaa.

Ei voi, ei ainakaan samana päivänä!

Jos sinä et tiedä miten se tehdään, niin ei se tarkoita ettei niin voisi tehdä.

Vierailija
1198/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiljami ja Wenla osa toimia just sillain, että ignoorataan henkilö porukassa niin, ettei siihen voi puuttua. Yäk, molemmat!

Vierailija
1199/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen se palkkaa. Selvät merkit.

Vierailija
1200/2050 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venlasta ei ole tiimityöskentelyyn. Säätää omiaan, käy kierroksilla ja on vielä homsuinen.

En kyllä palkkaisi itse kumpaakaan. Ja juu, teen työkseni rekrytointia.

Olen järkyttynyt että on noin paskoja rekrytoijia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme