Tammikuinen pinppi
Ei ihan pitänyt pinpitön tammikuu, vaimo heltesi antamaan jälkoväliä tänään. Liekö oli omantunnon tuskissaan ku mökkiviikonlopun pitivät työkavereiden kanssa. Isojormainen myyntimies oli ollut paikan päällä myös.
Kommentit (9)
Joo! Myyntimiehellä ei vaan voi olla ihan tavallinen kikkeli?
Vierailija kirjoitti:
Joo! Myyntimiehellä ei vaan voi olla ihan tavallinen kikkeli?
Näkisittepä ostajamiesten jättikyrvät! Eikä niillä julkishallinnon kilpailutusosaston naisillakaan wärkki mikään pikkupimppi ole!
Millaista tussua myyntimies pääsi jyystämään? Roikkuvahuulista lettua vai vähäistä viivapillua?
Just äsken lupas mies mulle nyt aamulla, seksiä ihan kaikilla herkuilla...ja kuulemma kaikki lelutkin mukaan. Lähdenkin tästä suihkuun..
Vierailija kirjoitti:
Just äsken lupas mies mulle nyt aamulla, seksiä ihan kaikilla herkuilla...ja kuulemma kaikki lelutkin mukaan. Lähdenkin tästä suihkuun..
Muista pestä myös klitoriksen hupun alta. Sinne jää naisilla usein smegmaa.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Aina pesen ja montakertaa päivässä. Ja muuten, kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Aina pesen ja montakertaa päivässä. Ja muuten, kivaa oli.
Sehän on kiva kuulla! Yritä sinäkin jatkossa muistuttaa kanssasisariasi aina tuosta esinahkatalin pois pesemisestä hupun alta, kun aiheena on vulvan peseminen.
Kaikki eivät ole yhtä hygieenisiä kuin sinä.
- Kiitos vastauksestasi ja mukavaa päivänjatkoa :)
M48, osaaja
Millainen vulva vaimollasi on? Rehevähuulinen haarukka vai huomaamaton innie?