Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein syksyllä sähkösopimuksen - hirveä virhe

Onneton mummu
30.01.2023 |

Taitaa olla koti menossa myyntiin. Sähkösopimus 2vuotta 30 snt/kWh!!Nyt saisi tosi halvalla.
Onkohan mitään tehtävissä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sähköyhtiöstä. 

Vierailija
2/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sähkötukea tietenkin. Omavastuu on 90€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 48kk sopimuksen 40cent/kwh niin ei tule kylmä, muovipussejakin ostin vedsaan ihan varmuuden vuoksi jos sähköt menee.

Vierailija
4/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olet tehnyt kahden vuoden määräaikaisen sopimuksen. Sopimus sitoo sekä sinua että sähköyhtiötä.

Vierailija
5/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tästä oli puhetta. Ota puolison nimiin. Tai muuta hetkeksi pois niin katkeaa.

Vierailija
6/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa sopimuksesta, mikä on sopimussakko sopimuksen irtisanomisesta. Voi olla yllättävän halpa, itsellä 2v määräaikaisen sopimussakko 50e.

Vierailija
7/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja fortumin johto saa miljoonapalkkoja ja poltti rahat uniper hommassa.Ei ole puolisoa. Auttaako, jos muuttaa hetkeksi pois. Ja voikohan käydä silti välillä.

Oikeesti ihan hirveä tilanne.

Vierailija
8/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä haetaan?

Vierailija
9/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt vuorossa todella tärkeä elämänvaihe nimeltä oppirahojen maksu.

Vierailija
10/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mummo hätäile, kohta taas kallistuu muilla niin paljon, että oma sopimus tuntuu ruhtinaallisen halvalta.

Vierailija
11/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole veronmaksajien tehtävä kustantaa jonkun tekemiä typeriä valintoja asumis- ja lämmitysmuotojensa ja sopimustensa suhteen. Miksi tyhmyydellä ja perseilyllä pitäisi muka ansaita jotain taloudellisia vapaalippuja?

Vierailija
12/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mummo hätäile, kohta taas kallistuu muilla niin paljon, että oma sopimus tuntuu ruhtinaallisen halvalta.

Ei kallistuu,tuotanto kasvaa vauhdilla.

Vierailija
13/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköfirmoilta todella törkeetä toimintaa. Mullekin soitti ja tarjosi 17 cnt/kWh erikoistarjouksena kahdeksi vuodeksi, mutta sanoin, ett mullahan on toukokuun loppuun 4,7 c/kWh, ett en tod vaihda, koska markkinat voivat taas heilua alaspäin. Sikamaista rahastusta. Hae apua ahdinkoosi.

Vierailija
14/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin taannoin 35snt/kWh sopimusta 4.98 sentin jatkoksi.

Vierailija
15/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein saman virheen syksyllä, kun panikoin nousevia hintoja. Mun mielestä täysin vastuutonta medialtakin pelotella ihmisiä sillä sähkön hinnan nousemisella pilviin. Mun sopimus vielä on sellainen, että sitä ei edes muutto katkaise ja sopimussakko aivan järkky.

Vierailija
16/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt apua joltain sukulaiselta tai kaverilta ja teette muuttoilmoitukset ristiin esim. pariksi kuukaudeksi. Tarjoat tietysti vaivanpalkkaa siitä että pelastavat sinut pinteestä.

Vierailija
17/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta - tai "muuta" - hetkeksi pois niin pääset eroon. Muuttoon riittää, että siirrät kirjat välillä muualle.

Vierailija
18/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt apua joltain sukulaiselta tai kaverilta ja teette muuttoilmoitukset ristiin esim. pariksi kuukaudeksi. Tarjoat tietysti vaivanpalkkaa siitä että pelastavat sinut pinteestä.

Tiesithän, että ehdotat tässä petosta, joka on rikos. Ja Suomen lain mukaan myös rikokseen yllyttäminen on rikos.

Vierailija
19/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta - tai "muuta" - hetkeksi pois niin pääset eroon. Muuttoon riittää, että siirrät kirjat välillä muualle.

Kaikki eivät välttämättä halua rikosrekisterimerkintää petoksesta.

Vierailija
20/63 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein saman virheen syksyllä, kun panikoin nousevia hintoja. Mun mielestä täysin vastuutonta medialtakin pelotella ihmisiä sillä sähkön hinnan nousemisella pilviin. Mun sopimus vielä on sellainen, että sitä ei edes muutto katkaise ja sopimussakko aivan järkky.

Voiko tuollainen olla edes laillista? Mitä jos olisi pakko muuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi