Jani Toivola on ollut huolestuttavan kauan pois julkisuudesta
Ei kai se vain yritä Eduskuntaan takaisin, kun ei muuta työtä tai feimiä ole tarjolla!
Kommentit (18)
Kyllä joku kiusaaminen lapsuudesta tms kohta keksitään.
Onko tullut otettua pikavippejä taas?
Ei hätää. Vihreät pelastaa.
Tai sitten hän on löytänyt oikeita töitä? Ehkä sellaisia, joista olisi noloa kertoa julkisuudessa?
Ai miten niin ei ole feimiä? Mietithän sinäkin häntä
On pieni rooli Järjettömän paska idea- leffassa. Hyvä leffa .
Eiköhän sillä se mielenterveys vähän ole heikoilla
Kellään ei ole niin paljon kuvia omasta itsestään. Sitä vaan kun jotkut on huolissaan ns. narsismiepidemiasta jolle tällainen valkoisen heteromiehen luoma teknologia antaa mahdollisuuden. Ja näyttelijän ammattikin on.
Eikös silläkin ole sopeutumiseläke? Taitaa suunnitella toista mukulaa, kunhan joku tekis. Hakenut varmaan kaikki mahdolliset apurahat ja tuet, näitähän täällä meillä hyysätään.
Elämä mikä valehtelija ja kusettaja. Mutta kai sitä jotkun MT ongelmaiset äänestää.
Onhan se mm kunnon korruptio ja rahan huijaamis tyyppiä.
Järkyttyi kun mustat potkivat mustan hengiltä USA:ssa?
Taksiajelut tulee liian kalliiksi ilman kansanedustajan taksikorttia.
Jos se ei ole tehnyt mitään niin miksi pitäisi olla julkisuudessa? Tulee sitten julkisuuteen kun tarvitsee.
Julkisuudesta hullaantuneet ja siitä riippuvaisiksi muuttuneet:
-Sukari vai mitkä vdun pukari tää poseeraaja on
-se Kaulanen ja Kaulaton vaimonsa
-Tuurin kyläkauppias, mutta on vähentänyt selvästi mediassa roikkumistaan - konkurssi häämöttää?
-Anniina Valtonen, siis kato ku mä oon niiiiin söpö
-Alma Hätönen - oon niin vähäpätönen (Poikelus tekee vaik mitä), niin pitää kompensoida se kumminkaimanristiäisillä ja hyödyntää läheisten kuolematkin
Vierailija kirjoitti:
Hiv-oireet pahentuneet?
Mitkä hiv-oireet?
Tällä palstalla ei ilmeisesti ole ollenkaan mt-ongelmaisia ja muita arvostelevia ihmisiä ;)
Sama kävi mielessä. Henkilö joka elää vain julkisuudesta ja erityisesti uhriutumisesta.