Katselitko eduskunnan trans-debattia?
Oliko vakuuttavaa argumentointia? Vakuuttiko hallitus kaikki, että ajat nyt vaan on tämmöset ja kaikkien pitää saada vaihtaa sukupuolta vuosittain? Tuliko selväksi mitä tarkalleen ottaen oli tapahtunut verrattuna entisaikoihin eikä kukaan käyttäisi väärin? Tietyn mahdollisuuden se näyttää luovan.
Entä ne joilla vaihtuu sukupuoli 3 kertaa päivässä? Eikö taas niitä syrjitä jos saa vaihtaa vaan kerran vuodessa? Ja ihan vakavasti kysyn.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kas, elämä-pyörii-siinä-translain-ympärillä-hullu! Morjesta vaan! Mitäs äijä?
Etkö ole yhtään huolissasi vääringenderöinnistä?
Verorahat hyvässä käytössä.
En katsonut, enkä katso.
Olen sekopää feministi. Ja ohan se rasisti naaatsismia josen saa itse päättää olenko jääkaappi vai peruna.
Jokapäivä päässä pörisee ja kaikkien muiden pitää hyväksyä ja maksaa mun feministiset sekopää ajatukset.
Tai olet Naaaatsiiii.
Vierailija kirjoitti:
Persut puhuu järkeä.
Jälleen kerran.
Itse en äärifeministinä hyväksy tulevaa translakia ollenkaan.
En ois kyllä 2005 edes uskonut, että tällaista keskustelua edes käydään tulevaisuudessa. On älyttömyydet äärimmillään tässäkin.
Eduskunnan kyselytunnista on tullut Ylen paras viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Et ole äärifeministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole yhtään huolissasi vääringenderöinnistä?
En minä ainakaan ole tippaakaan. Ei liity mun elämään mitenkään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole äärifeministi.
Kuuleppa, tuo teidän intersektionalistien meininki on ihan älytön ja lapsellinen kun kuvittelette että saatte yksin päättää mikä on feminismiä. Ette voi. Vaikka kuinka ottaisi päähän että feminismi ilmenee monenlaisena väestössämme, täytyy sietää erilaisuutta :)