Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, haluaisitko lakanat, jotka kestää 50 vuotta?

Vierailija
30.01.2023 |

Ja saisit ostaa uudet vasta, kun edelliset kuluneet puhkii.
Finlsysonin Jesus pellavalakanoilla on 50 vuoden takuu.
https://www.finlayson.fi/products/jesus-pellavapussilakanasetti?dfw_tra…
Ihan kiva, että olis kestävät, mutta vaihtelukin on kiva. Jossain hotellissa ehkä hyvät.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yli 50 vuotta vanhoja lakanoita ja tyynyliinoja.  Sain v. 1970, mennessäni naimisiin, häälahjaksi pakan ns. jokamiehen lakanakangasta, vahvaa, hiukan kellertävää puuvillalakanakangasta, josta ompelin lakanat ja tyynyliinat itse.  Siinä oli selvästi vielä puuvillakuitua näkyvissä ja tuntuvissakin.  Sen tarkoitus oli pesuissa vaaleta ja kestää, kestää ja kestää, ja sen se on tehnyt.  Ei ole edes reikiintynyt vuosien saatossa, edelleen ihanat hyvät lakanat, tosin vain ns. yhden hengen vuoteisiin tarkoitetut.  Olen niitä joitakin ommellut keskeltä yhteen ja saanut näin parivuoteen lakanat. 

Ei kai sellaista kangasta enää missään valmistetakaan.  

Tarkoitatko valkaisematonta lakanakangasta? Kyllä sitä toki valmistetaan edelleen.

Kerro, mistä saa ostaa, jos tiedät, että valmistetaan.

Vierailija
62/64 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, lakanat ovat halpoja ja on kiva ostaa välillä uusia.

Oliko tuo vitsi, kun joku kirjoitti, että voi jättää lakanat perinnöksi? Jos hän oli tosissaan, niin ikävä kertoa, että kaikki tuollainen lentää roskikseen sekunnisqa kuolinpesästä. Kukaan ei halua jonkun käytettyjä lakanoita, hyvänen aika sentään.

Oletko tietoinen pyykin pesusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se, että opiskelijalle tuputetaan suvun 50 v vanhoja lakanoita. Hyi! Antakaa nuorten elää omaa elämää!

Vierailija
64/64 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdet setit petivaatteita: toiset ovat vuosikymmeniä vanhat, vitivalkoiset ja tiukasti kudotut ikipetivaatteet, toinen setti on jotain muuta (jotka hajoavat aina lopulta).

Ostin Finlaysonin spesiaalisetin, mutta käytetty lanka ei ole yhtä laadukasta kuin vanhoissa petivaatteissa. Lanka on epätasaista ja vaikka se on vähän vahvempaa kuin yleensä, niin silti vaikutelma on keskiverto... Ei sellainen huikaiseva.

Yleisesti ottaen aikani on arvokasta ja ostan tarvitsemani mieluummin 200 eurolla kerralla, kuin kympin tuotteen 20 kertaa.