Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kateelinen olet tilattiin just viikonloma Kreetalle

Vierailija
30.01.2023 |

Kaikilla herkuilla, saa syödä ja juoda hotellilla samalla rahalla vaikka koko ajan.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin myös viikon matkan Kreikkaan mutta hotellissa pyörimisen sijaan tutustutaan lähialueisiin ja varsinkin eri ravintoloihin. Ootko ap kade??

Vierailija
42/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa lomaa! Käykää patikoimassa siinä solassa. Kerran käynyt siellä ja kyllä tykkäsin. 

Ja veneretki spitaalisten saarelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasin myös viikon matkan Kreikkaan mutta hotellissa pyörimisen sijaan tutustutaan lähialueisiin ja varsinkin eri ravintoloihin. Ootko ap kade??

No ei all inclusive tarkoita sitä ettei tutustuisi lähialueisiin. Itseä ravintolat eivät juurikaan kiinnosta ja mieluummin syön vaan hotellilla. 

Vierailija
44/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Kreeta, ja oikeastaan muutkin Kreikan saaret on mun osalta jo käyty, eikä tarvetta enää sinne mennä. En käsitä Kreikan suosiota. Miksi kukaan haluaa mennä Kreikkaan, kun Italia ja Espanjakin on olemassa?

Vierailija
45/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kateelinen viikonlomastasi. 🌝

Ja oikeinkirjoituksesta myös. 🤪

Vierailija
46/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta on booring. Santorini, Korfu, Mykonos, Zakynthos ja Lefkas ovat sen sijaan ihania.

Vierailija
47/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan. Kreeta, ja oikeastaan muutkin Kreikan saaret on mun osalta jo käyty, eikä tarvetta enää sinne mennä. En käsitä Kreikan suosiota. Miksi kukaan haluaa mennä Kreikkaan, kun Italia ja Espanjakin on olemassa?

Mitä ihmeellistä siellä Italiassa ja Espanjassa on Kreikkaan verrattuna? 

Vierailija
48/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eihän niitä matkoja ole vaikea tilata.

Vierailija
49/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade. Aurinko ja kuuma ei ole mun juttu. Ja meillä on lennot,hotelli aamupalalla ja auto varattu reykjavikiin.

Vierailija
50/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Mä en ota all inclusive. Sit pitää mähöttää vaan hotellilla, koska siellä ruoka. Joka päivä eri paikassa syömässä.

Vierailija
51/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kade. Aurinko ja kuuma ei ole mun juttu. Ja meillä on lennot,hotelli aamupalalla ja auto varattu reykjavikiin.

Ottakaa kunnon tuulitakit mukaan. Se tuuli on muuten sitten tosi kylmä jopa heinäkuussa. Tuli yllätyksenä, että kuinka paljon siellä tulee. 

Vierailija
52/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa,"

Se on 2500€ kun lähden yksin matkalle pariksi viikoksi ja otan all inclusiven. Taitaa sinun matkat olla köyhiä jos kymmenen teet.

En jaksa lähteä ravintoloihin syömään, on niin työlästä. Annos ei ole välttämättä hyvä, saa odotella ruokaa ja laskua. En jaksa

Onpa työlästä. Vain, jos on iso hehtaari per*e. Kreetalla nimenomaan kuuluu syödä ravintoloissa ja tavernoissa eikä samassa hotellissa.

Vierailija
53/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa kunnon tuulitakit mukaan. Se tuuli on muuten sitten tosi kylmä jopa heinäkuussa. Tuli yllätyksenä, että kuinka paljon siellä tulee. 

höpöhöpö. Et ole siellä käynyt. Voi tuulla heinäkuussa, mutta kylmää se ei ole.

Vierailija
54/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa,"

Se on 2500€ kun lähden yksin matkalle pariksi viikoksi ja otan all inclusiven. Taitaa sinun matkat olla köyhiä jos kymmenen teet.

En jaksa lähteä ravintoloihin syömään, on niin työlästä. Annos ei ole välttämättä hyvä, saa odotella ruokaa ja laskua. En jaksa

Onpa työlästä. Vain, jos on iso hehtaari per*e. Kreetalla nimenomaan kuuluu syödä ravintoloissa ja tavernoissa eikä samassa hotellissa.

Miksi kuuluu? Samaa ruokaa sieltä hotellistakin saa vähemmällä vaivalla, kun ei tarvitse erikseen lähteä ulos syömään. Minä haluan ottaa illat rauhallisesti ja hotelli-illallinen on ihan just sopiva. Päivällä kierrellään ja illalla rauhoitutaan hotellille. 

Vierailija
55/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen niille, jotka on nyt jossain lämpimässä. Itse ehdin vasta keväämmällä.

Vierailija
56/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi olla kateellinen? En lähtisi yhtään mihinkään, vaikka maksettaisiin. En vain jaksa.

Vierailija
57/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höp höpö. Heinäkuussa olen käynyt siellä ja oli tosi kylmää ja tuulista, kun yöllä saavuttiin Reykjavikiin ja odotettiin lentokenttäkuljetusta. Muuten siellä sää vaihteli päivän aikana useaan otteeseen. Todellakin neuvon ottamaan hyvän tuulitakin mukaan. 

Vierailija
58/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen syy lomalle. Joku on kateellinen.

Omituinen syy ostaa kallis auto, joku on kateellinen.

Rahaa pitää käyttää siihen mistä ite tykkää. Ei siihen mistä joku on kateellinen.

Tuntisin kyl itseni tosi typeräksi jos ostaisin kalliin auton vain siksi et joku ois kateellinen.

Vierailija
59/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missa pain tama Kreeta on. Vaikea hahmottaa, kun on tullut oltua miehen kanssa jo kolme kuukautta purjehtimassa taalla Jamaikalla.

Jos se on tassa lahella, niin laitatko koordinaatteja. Olisi vaihteeksi kiva kayda katsomassa miten koyhat lomailee.

Kiitos jo nain etukateen.

Vierailija
60/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että se tuuli teki sen kylmyyden. Ei siellä mitään pakkasta nyt ollut heinäkuussa, jos sitä ajattelit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan