Kuinka kateelinen olet tilattiin just viikonloma Kreetalle
Kaikilla herkuilla, saa syödä ja juoda hotellilla samalla rahalla vaikka koko ajan.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa lomaa! Käykää patikoimassa siinä solassa. Kerran käynyt siellä ja kyllä tykkäsin.
Ja veneretki spitaalisten saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Varasin myös viikon matkan Kreikkaan mutta hotellissa pyörimisen sijaan tutustutaan lähialueisiin ja varsinkin eri ravintoloihin. Ootko ap kade??
No ei all inclusive tarkoita sitä ettei tutustuisi lähialueisiin. Itseä ravintolat eivät juurikaan kiinnosta ja mieluummin syön vaan hotellilla.
En ollenkaan. Kreeta, ja oikeastaan muutkin Kreikan saaret on mun osalta jo käyty, eikä tarvetta enää sinne mennä. En käsitä Kreikan suosiota. Miksi kukaan haluaa mennä Kreikkaan, kun Italia ja Espanjakin on olemassa?
Olen tosi kateelinen viikonlomastasi. 🌝
Ja oikeinkirjoituksesta myös. 🤪
Kreeta on booring. Santorini, Korfu, Mykonos, Zakynthos ja Lefkas ovat sen sijaan ihania.
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan. Kreeta, ja oikeastaan muutkin Kreikan saaret on mun osalta jo käyty, eikä tarvetta enää sinne mennä. En käsitä Kreikan suosiota. Miksi kukaan haluaa mennä Kreikkaan, kun Italia ja Espanjakin on olemassa?
Mitä ihmeellistä siellä Italiassa ja Espanjassa on Kreikkaan verrattuna?
En yhtään. Eihän niitä matkoja ole vaikea tilata.
En ole kade. Aurinko ja kuuma ei ole mun juttu. Ja meillä on lennot,hotelli aamupalalla ja auto varattu reykjavikiin.
En yhtään. Mä en ota all inclusive. Sit pitää mähöttää vaan hotellilla, koska siellä ruoka. Joka päivä eri paikassa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kade. Aurinko ja kuuma ei ole mun juttu. Ja meillä on lennot,hotelli aamupalalla ja auto varattu reykjavikiin.
Ottakaa kunnon tuulitakit mukaan. Se tuuli on muuten sitten tosi kylmä jopa heinäkuussa. Tuli yllätyksenä, että kuinka paljon siellä tulee.
Vierailija kirjoitti:
"Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa,"
Se on 2500€ kun lähden yksin matkalle pariksi viikoksi ja otan all inclusiven. Taitaa sinun matkat olla köyhiä jos kymmenen teet.
En jaksa lähteä ravintoloihin syömään, on niin työlästä. Annos ei ole välttämättä hyvä, saa odotella ruokaa ja laskua. En jaksa
Onpa työlästä. Vain, jos on iso hehtaari per*e. Kreetalla nimenomaan kuuluu syödä ravintoloissa ja tavernoissa eikä samassa hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa kunnon tuulitakit mukaan. Se tuuli on muuten sitten tosi kylmä jopa heinäkuussa. Tuli yllätyksenä, että kuinka paljon siellä tulee.
höpöhöpö. Et ole siellä käynyt. Voi tuulla heinäkuussa, mutta kylmää se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa,"
Se on 2500€ kun lähden yksin matkalle pariksi viikoksi ja otan all inclusiven. Taitaa sinun matkat olla köyhiä jos kymmenen teet.
En jaksa lähteä ravintoloihin syömään, on niin työlästä. Annos ei ole välttämättä hyvä, saa odotella ruokaa ja laskua. En jaksaOnpa työlästä. Vain, jos on iso hehtaari per*e. Kreetalla nimenomaan kuuluu syödä ravintoloissa ja tavernoissa eikä samassa hotellissa.
Miksi kuuluu? Samaa ruokaa sieltä hotellistakin saa vähemmällä vaivalla, kun ei tarvitse erikseen lähteä ulos syömään. Minä haluan ottaa illat rauhallisesti ja hotelli-illallinen on ihan just sopiva. Päivällä kierrellään ja illalla rauhoitutaan hotellille.
Kateellinen olen niille, jotka on nyt jossain lämpimässä. Itse ehdin vasta keväämmällä.
Mistä pitäisi olla kateellinen? En lähtisi yhtään mihinkään, vaikka maksettaisiin. En vain jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höp höpö. Heinäkuussa olen käynyt siellä ja oli tosi kylmää ja tuulista, kun yöllä saavuttiin Reykjavikiin ja odotettiin lentokenttäkuljetusta. Muuten siellä sää vaihteli päivän aikana useaan otteeseen. Todellakin neuvon ottamaan hyvän tuulitakin mukaan.
Omituinen syy lomalle. Joku on kateellinen.
Omituinen syy ostaa kallis auto, joku on kateellinen.
Rahaa pitää käyttää siihen mistä ite tykkää. Ei siihen mistä joku on kateellinen.
Tuntisin kyl itseni tosi typeräksi jos ostaisin kalliin auton vain siksi et joku ois kateellinen.
Missa pain tama Kreeta on. Vaikea hahmottaa, kun on tullut oltua miehen kanssa jo kolme kuukautta purjehtimassa taalla Jamaikalla.
Jos se on tassa lahella, niin laitatko koordinaatteja. Olisi vaihteeksi kiva kayda katsomassa miten koyhat lomailee.
Kiitos jo nain etukateen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että se tuuli teki sen kylmyyden. Ei siellä mitään pakkasta nyt ollut heinäkuussa, jos sitä ajattelit.
Varasin myös viikon matkan Kreikkaan mutta hotellissa pyörimisen sijaan tutustutaan lähialueisiin ja varsinkin eri ravintoloihin. Ootko ap kade??