Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kateelinen olet tilattiin just viikonloma Kreetalle

Vierailija
30.01.2023 |

Kaikilla herkuilla, saa syödä ja juoda hotellilla samalla rahalla vaikka koko ajan.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen syy lomalle. Joku on kateellinen.

Omituinen syy ostaa kallis auto, joku on kateellinen.

Rahaa pitää käyttää siihen mistä ite tykkää. Ei siihen mistä joku on kateellinen.

Tuntisin kyl itseni tosi typeräksi jos ostaisin kalliin auton vain siksi et joku ois kateellinen.

Tai jos olettaisi toisten olevan automaattisesti kateellisia.

Vierailija
62/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kade. Aurinko ja kuuma ei ole mun juttu. Ja meillä on lennot,hotelli aamupalalla ja auto varattu reykjavikiin.

Ottakaa kunnon tuulitakit mukaan. Se tuuli on muuten sitten tosi kylmä jopa heinäkuussa. Tuli yllätyksenä, että kuinka paljon siellä tulee. 

höpöhöpö. Et ole siellä käynyt. Voi tuulla heinäkuussa, mutta kylmää se ei ole.

No höp höpö. Heinäkuussa olen käynyt siellä ja oli tosi kylmää ja tuulista, kun yöllä saavuttiin Reykjavikiin ja odotettiin lentokenttäkuljetusta. Muuten siellä sää vaihteli päivän aikana useaan otteeseen. Todellakin neuvon ottamaan hyvän tuulitakin mukaan. 

sorry, luulin, että täällä puhuttiin vain Kreetasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kateellinen, jos kertoisit ostavasi remonttikohteen sieltä. Minua alkanut kiinnostamaan kiinteistö Etelä-Euroopasta, mielellään kunnostettava ja isohko.

Vierailija
64/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käynyt Kreetalla ja oli muuten eka ja vika kerta. Eli ei käy yhtään kateeksi.

Vierailija
65/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missa pain tama Kreeta on. Vaikea hahmottaa, kun on tullut oltua miehen kanssa jo kolme kuukautta purjehtimassa taalla Jamaikalla.

Jos se on tassa lahella, niin laitatko koordinaatteja. Olisi vaihteeksi kiva kayda katsomassa miten koyhat lomailee.

Kiitos jo nain etukateen.

Onko sulla jo aataminaikainen läppäri, johon ei saa edes ääkkösiä vaihdettua? 

Vierailija
66/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missa pain tama Kreeta on. Vaikea hahmottaa, kun on tullut oltua miehen kanssa jo kolme kuukautta purjehtimassa taalla Jamaikalla.

Jos se on tassa lahella, niin laitatko koordinaatteja. Olisi vaihteeksi kiva kayda katsomassa miten koyhat lomailee.

Kiitos jo nain etukateen.

Oletko uusavuton ja tyhmä?

Vierailija
67/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuinenkin Kreeta oli kylmä ja sateinen. Paikalliset kulkivat toppatakeissa ja rannat olivat vielä siinä vaiheessa roskaiset ja käyttämättömät. Uima-allas oli käytössä ja onnettomat turistit täristen kylmästä polski vedessä. Sain mojovan flunssan jo siellä ollessa. Ei ikinä enää keväällä sinne! Toivottavasti matkanne ajankohta sijoittuu kesään tai syksyyn.

Vierailija
68/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kateellinen, olin Kreetalla viime kesänä, toivotan sulle hyvää matkaa!

Vierailija
69/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee välimeren alueella maanjäristys, tsunami tulee, lyö yli sen Kreetan ja tekee susta kalanruokaa.

Vierailija
70/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lomamatkaa! :) Olen kerran käynyt pienenä Kreetalla. Voisi ehkä mennä joskus uudestaan jos sieltä vaikka löytyisi kivoja kiipeilyreittejä. En kateellinen  kuitenkaan ole yhtään, koska viime kertaisesta matkasta on vielä niin vähän aikaa että ei ole matkakuume vielä iskenyt ja olen vasta aloittanut uudessa työssä joten en just nyt edes haluaisi lomalle. 

Vierailija
71/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ap Kreetalle! Harmi, että sun tarvitsee lähteä jo viikon päästä pois. Täällä ei nimittäin ole vielä kovin lämmintä. Huhtikuusta alkaen pääsee vasta uimaankin.

Vierailija
72/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokonainen viikko? Wautsi😂

Vierailija
73/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa työlästä. Vain, jos on iso hehtaari per*e. "

Pennut hiljaa. Ihminen kaipaa jo keski-iässä mukavuutta ja helppoutta raskaan arjen ja työn vastapainoksi. Lomalle mennään lähinnä rentoutumaan.

Vierailija
74/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuulostaa AI:lta. Ei kiitos

En ole kade. Kohta kuukaudeksi Italiaan ja kesällä 5vkoa ja syksyllä samoin

Muita reissuja en ole miettinyt vielä

Vierailija
75/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos huhtikuussa sinne kahdeksi viikoksi lomalle.

Vierailija
76/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä etelän lomista mutta jos olisitte menos vaikka Lontooseen niin oisin kateellinen.

Vierailija
77/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän stressavaa ja rasittavaa se lentokentällä kökkiminen ja jos sairastuu matkakohteessa ja joutuu siellä lääkäriin.

Vierailija
78/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo. Mulla monta matkaa tånä vuonna mutta Kreetalle en enää haluaisi.

Oon nyt viime vuosina käynyt siellä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla paha ruokamyrkytys.

Oltiin ensin 3 tähden ja seuraavalla kerralla 5 tähden hotelleissa all inc. En tiedä johtuuko se siitä, että Kreetalla ne pesee salaatit ja kaikki siinä vesijohtovedessä? Kun se vesijohtovesi on mukamas puhdasta mut ei se kyllä taida olla.

Kurja juttu, heikko vatsa?

Mulla yli 100 matkaa (myös Egypti jne) ilman vatsatautia.

Ainoat ruokamyrkytykset olen saamut Helsingissä ja Espoossa

Vierailija
79/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kateellinen, jos kertoisit ostavasi remonttikohteen sieltä. Minua alkanut kiinnostamaan kiinteistö Etelä-Euroopasta, mielellään kunnostettava ja isohko.

Meitä osa-aikamuuttolintuja on jo aika paljon.

Me ostimme ison maalaistalon etelästä ja kunnostimme vimpan päälle. Siellä ollaan kun työt ja lomat sallii.

74

Vierailija
80/104 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä kumman mielummin valitsisin Kreetan vai Nykin.🤔 Anyway, Nykiin nyt kuitenkin pitää lähteä viikoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän