Kuinka kateelinen olet tilattiin just viikonloma Kreetalle
Kaikilla herkuilla, saa syödä ja juoda hotellilla samalla rahalla vaikka koko ajan.
Kommentit (104)
Oi, Kreeta on ihana, mutta hotellupaketille sanoin ei kiitos! Kivaa lomaa teille. Kateellinen? No, en nyt sentään!
Ap unohti kertoa että miksi tuosta pitäisi olla kateellinen.
Olen ollut Kreetalla tuollaisella lomalla ja ihan mukavaa oli. Retkille hotelli antoi eväspaketit mukaan. Oli kyllä rentouttava loma kaikkinensa.
Meh. Olen käynyt, ei mitään erityisen mieleenpainuvaa. Toivottavasti olette menossa ennen toukokuuta. Sen jälkeen on sietämättömän kuuma.
Miksi pitäisi olla kateellinen? Me suunnitellaan reissua Karibialle.
En kyllä kreetalle haluaisi, eikö se ole jtn elintasopakolaisia ja turkkilaisia täynnä.
Me reissataan yli 10 matkaa vuodessa, niin aika vaikea kadehtia viikon lomaa Kreikkaan! Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa, kun kaikki rahat ovat menneet siihen viikon matkaan.
27, siellä kannattaa sitten tietää miten käyttäytyy... Saattaapi löytyä sylkeä ruuasta /juomasta.
Ihan perus loma. Eihän tuo ole mitään erityistä jota kadehtia. Olisi kiva mutta en jaksa. Kauhea työ aina lähteä ja raskas työ vie kaikki voimat.
Vierailija kirjoitti:
Me reissataan yli 10 matkaa vuodessa, niin aika vaikea kadehtia viikon lomaa Kreikkaan! Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa, kun kaikki rahat ovat menneet siihen viikon matkaan.
En ole köyhä, mutta olen ollut all inclusive -lomalla. Ei vaan jaksa lähteä eri ravintloloihin syömään.
En yhtään.Voisin varata itsekkin milloinvain haluaisin,vaan kun en halua.
Menen miel.mökille.
Mistäs tiedätte vaikka ap olisi joku onnellinen lapsi joka on lähdössä vaikkapa 1. ulkomaan matkalle ???
Kyllä mä olen hyvin kateellinen. Olis niin mahtavaa päästä Kreetalle viikoksi ja mitä kaikkea siellä voisikaan kokea. Harmillista etten pääse teidän matkaan mutta ehkä sitten paremmassa elämässä edes Ahvenanmaalla, Tukholmaan tai Tallinnaan.
Tyypillinen wt-aloitus. Mutta kivaa lomaa, kai...
Kreeta on ihan kiva paikka, mutta en menisi uudestaan. Välimeren maat on aika tylsiä, suosin enemmän keskieurooppaa. En ole hakemassa kateellinen, hyvää matkaa vaan!
"Ja vain köyhät ottaa all inclusiven, kun ei niillä ole varaa enää käydä kunnolla erilaisissa ravintoloissa,"
Se on 2500€ kun lähden yksin matkalle pariksi viikoksi ja otan all inclusiven. Taitaa sinun matkat olla köyhiä jos kymmenen teet.
En jaksa lähteä ravintoloihin syömään, on niin työlästä. Annos ei ole välttämättä hyvä, saa odotella ruokaa ja laskua. En jaksa
Mukavaa lomaa! Käykää patikoimassa siinä solassa. Kerran käynyt siellä ja kyllä tykkäsin.
"Syö läski syö."
Kyllä. Minä syön todella hyvin kun harvoin käyn. Ylipaino tulee arkisista valinnoista, ei lomamatkasta silloin tällöin.
Noin 15 vuotta etelänmaissa asuneena en kadehdi!