Geeli- VS rakennekynnet??
??!!??
Mitä maksavat noin?
Entä kumpia suosittelette ja miksi?
Pian pitkäkyntinen.. ;o)
Kommentit (10)
Hinta lienee tekijästä riippuen 60-80e, huollot sitten n. puolet siitä.
t. 4
Miten kauan tekeminen kestää ja miten usein on huollettava..
eli ne on tehty akryylistä, ovat kalliimmat, mutta kaikkein kestävimmät ja luonnollisimmat. Niissä ei tule irrallista tippiä, vaan se tehdään muotilla samalla aineella kynnen kärkeen. Mulla on huoltoväli 5 viikkoa ja silloinkin vain sen takia että ranskalaisen manikyyrin raja kasvaa yli kynnen omasta kärjestä, muuten pinnoitteet kestäisivät vieläkin pidempään. Mulla on siis vain kerran ollut tipit, nykyään on pelkät pinnoitteet omien kynsien päällä.
Mietin voinko vielä ottaa kun on vauva..
ap
Jos tuolla asenteella olet, niin et varmaan hyväksy meikkiä etkä hiusvärejäkään..
vaan suht lyhyet ja siistit. Tykkään ranskalaisesta manikyyristä ja kyllästyin tekemään sitä itse lakalla kerran-pari viikkoon, siksi otin pinnoitteet. Ne pitävät kynnet siistin ja laitetun näköisenä monta viikkoa, on siis kumma harhaluulo että rakennekynsien pitää olla pitkät kotkan kynnet.
Ja ap kyselijälle, jos kynnet ei ole liian pitkät niin niitä ei erityisesti tarvitse varoa tai suojella, kyllä ne kestävät normaalia elämää erinomaisesti.
t. 7 (vai mikä lie se numero olikaan)
Jos haluaa vahvistaa omia kynsiä, sen voi tehdä syömällä kalkkia ja muita ravintoaineita. Sellaset todella pitkät tekokynnet jollain aggressiivisella värillä maalattuna on ihan karseat...
Meidän pienelle paikkakunnalle on tulossa kynsistudio, taidan siis mennä tutustumaan!
ap
Vertailu on lähinnä geeli- ja akryylikynsien välillä. Itse pidin enemmän geelikynsistä, olivat kevyemmät(ohuemmat ja luonnollisemman näköiset ja pysyivät paremmin. Lisäksi akryylikynsientekoaine haisi ihan hirveälle ja sain päänsäryn siitä.
Mutta: toisilla pysyy akryylikynnet paremmin ja makuasia muuten. Suosittelisin kuitenkin aloittamaan geelikynsillä (muista että ensimmäiset kynnet eivät pysy neljää viikkoa, ensimmäinen huoltoväli on lyhyempi).