Laitatko olohuoneen verhot kiinni nukkumaan mennessä vaikkei siellä nukkuisi ketään?
Melkein olisi voinut jättää aukikin mutta jostain syystä olohuoneen laitan aina kiinni samaan aikaan kuin makkarinkin. Keittiössä taas ei ole kuin matala verho yläosassa eikä se haittaa lainkaan
Kommentit (16)
Laitan, koska mulla on makuuhuoneessa liukuovi, jonka raosta kajastaa valoa olohuoneesta. Mulla on makkarissa pimennysverhot ja haluan huoneen olevan mahdollisimman pimeä.
Ei ole verhoja olkkarissa jotka voisi laittaa kiinni. Ylin kerros, ikkuna puiston suuntaan eli ei taloja lähellä, aurinko paistaa aamulla kun olkkarissa ei juurikaan oleilla.
Laitan, tosin ei sekään auta sihen että pystyisi nukkumaan.
En. Miksi niin tekisin?
Nukun makuuhuoneen ovi kiinni.
Tällä hetkellä ei edes ole verhoja olkkarissa, normaa,isti on sellaiset joita ei voi vetää eteen
TOTTA KAI !
EI kenenkään tarvitse tulla tirkustelemään !
Juuri eilen nukkumaan mennessä (ja kaihtimet sulkiessa) mietin täsmälleen samaa :o
Näin kesällä laitan olkkarin sälekaihtimet kiinni jo illalla kun ilta-aurinko kuumentaa muuten huoneen
Ei ole verhoja olohuoneessa, on vain sälekaihtimet. En ole laittanut verhoja siitä syystä, että paksu verho estää ilman vaihtoa. Asunnosta tulee sellanen tunkkanen. Olen kokeillut kummallakin tavalla, laitan teatteriverhot ikkunalle kun haluan katsoa keskellä päivää elokuvia.
No ei laita, kun nukun makuuhuoneessa. Olkkarissa kyllä pidän verhot kiinni helteellä, ettei aurinko niin paistas sisään, mutta yöksi avaan verhot ja sitten vielä kaikki ikkunat auki. Helteellä pidän yöllä myös makkarin ikkunaa auki, että tulee läpiveto.
Talvisin se on yleensä kiinni öisin koska laitan sen jo illalla kiinni kun olen olohuoneessa. Näin valoisana aikana jätän sen auki, että kissa voi olla sohvan selkänojalla ja katsella lintuja. Toki se pitää välillä talvellakin avata kun kissaa ahdistaa verho ja pitää saada vahdata pimeään. :D
En laita. Aamulla on mukava kävellä nakuna olohuoneen ikkunasta katselemaan liikennettä.
Laitan sälekaihtimet kiinni koko talosta.
Olkkarin verhot on meillä vain sisustuksellisista syistä, niitä ei edes voisi vetää eteen eikä tarvitsekaan. Sälekaihtimet laitan talvisaikaan kiinni jo silloin kun ulkona pimenee. Kesällä en välttämättä laita, paitsi silloin kun aurinko paistaa ikkunoista sisälle. Asumme omakotitalossa, ja olkkarin ikkunat on takapihallemme ja sen takana olevaan metsäiseen alueeseen päin.
En välttämättä jaksa vääntää muiden huoneiden sälekaihtimia kiinni nukkumaan mennessä. Vain makuuhuoneen sälekaihtimet ja pimennysverho sekä ovi sen verran kiinni, ettei valoa pääse.