Ei kiinnosta enää Whatsapp
Ennen monia keskusteluja päivittäin menossa. Nykyään ei kiinnosta muiden jutut enkä jaksa kertoa omia. Onko muilla käynyt näin?
Kommentit (16)
On. Ei ole enää kavereita kun blockasin.
Olet päässyt olemassaolon korkeammalle asteelle, onnittelut! Vielä on matkaa korkeimmalle asteelle, mutta tämä on hyvä alku. Seuraavassa elämässä olet jo valmiiksi nykyisen elämän olemassaoloasteella.
Minä vihasin sitä. Poistin sen. Se koukuttaa liikaa. Siitä näkee kun joillan on liimattuna se kännykkä näppeihin.
Ei tule enää dopamiinikickasejä. Pitää vaihtaa kovempiin aineisiin.
Ei tunnu tutulta. Minulla se korvasi tekstiviestin, kirjoitan vähän ja asiaa.
Mulla on monta ryhmää jotka olen aikoja sitten mykistänyt, katson niihin tulleet viestit vain samalla kun tulee ilmoituksen antava viesti muualta, niitäkään ei tule edes päivittäin.
Olen yhteydessä kavereihin sillä entisten tekstiviestien sijaan. Ei Whatsapp sinänsä kiinnosta mitenkään sen enempää kuin joku tekstiviestipalvelu.
Ei se ole minulle koskaan mitään muuta ollutkaan kuin sovellus ilmaisten viestien lähettämiseen. Joskus on enemmän asiaa, joskus vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä vihasin sitä. Poistin sen. Se koukuttaa liikaa. Siitä näkee kun joillan on liimattuna se kännykkä näppeihin.
Siis mikä siinä koukuttaa? Mulle se on ainakin vaan tapa laittaa viestejä ystäville. Ei siinä mitään koukuttavaa ole.
Olen käyttänyt aina WA:ta samoin kuin tekstiviestejä. Ei siellä ole ikinä ollut mitään mielenkiintoista. Kuka jaksaa lähetellä periaatteessa tekstiviestejä kaikki päivät?
Mitä ihmeellistä ja koukuttavaa siellä Whatsapissa oikein on? Mulla on vaan tavisviestejä kavereiden ja perheen kesken.
Minäkään en nyt ymmärrä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta ryhmää jotka olen aikoja sitten mykistänyt, katson niihin tulleet viestit vain samalla kun tulee ilmoituksen antava viesti muualta, niitäkään ei tule edes päivittäin.
Ok. Itse en ole koskaan edes tajunnut liittyä mihinkään ryhmiin. Lähetän Whatspissa vain yksityisviestejä.
En käytä mitään Metan omistamaa, en siten myöskään WhatsAppia. Signal on, joten jos joku kokee että ei voi tekstiviestillä kertoa asiaansa, voi laittaa sinne viestin, johon sitten reagoin muutaman päivän päästä.
No älä Whatsappaa.