Vaikka on tiukimmat mahdolliset yksityisyysasetukset, niin Bank Norwegian silti lähettää jatkuvasti mainoksia Gmailiin - millä saa estettyä?
Tietokoneessa on kaikki mahdolliset yksityisasetukset päällä, käytän pääosin Firefoxia Googlen sijaan ja olen estänyt personoidut mainokset Googlessa. Poistan Bank Norwegianin mainokset heti ja ilmiannan mainoksia. Silti niitä spämmätään jatkuvasti.
Millä hitolla noista pääsee eroon? Tai siis estettyä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tuu yhtään, johtuuko siitä, että B N on velkaa minulle 100 000€ eikä toisin päin?
Suosittelen kokeilemaan.
Miten tämä liittyy täysin random-mainoksiin yritykseltä, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä?
Eli oliko sulla jotain järkevääkin sanottavaa?
Ja tosi heikkoa markkinointia BN:ltä jos eivät targetoi sua saadakseen sulta lisää rahaa kun teillä kerran on jo sopimussuhde. Sen sijaan spämmäävät mainoksia täysin ei-targetoidusti.
Täältä löytyy ohjeita mainosten blokkaamiseen Gmailissa:
Moi
Tuo Norwegianin tyyli lähettää vaikka 5 mainosta päivässä on aivan aunuksesta.
Olen ollut Norwegianiin yhteydessä kirjallisesti.
He kertovat että eivät lähetä yhtään mainosta, vaan Google, eivätkä voi asialle mitään.
En ole missään tekemisessä Norwegianin kanssa, enkä tule ikonä olemaan ja levitän sanaa tästä roskapostin jatkuvasta lähettämisestä.
Yritänpä vielä tuota yllä olevaa ohjetta.
Mulla ei tuu yhtään, johtuuko siitä, että B N on velkaa minulle 100 000€ eikä toisin päin?
Suosittelen kokeilemaan.