4Her ravintolisä, kokemuksia
Onko ketään tilannut tuota 4Her ravintolisää, tai mitä ne nyt mainostavatkaan 50% alennuksella? Omat lääkkeet vähentää seksihaluja, ja mietin voisko tollasesta olla apua, vai onko ihan huijausta..
Kommentit (15)
Juu täällä kans kiinnostaa kuulla kokemuksia.
Kannattaa etsiä netistä paikkoja missä niitä myydään ja saa arvostella. Esim Amazonilla oli aika paljon arvosteluita tuotteesta.
Olen popsinut niitä nyt ensimmäisen kuukauden paketin eikä mielestäni lipidossani eikä muussakaan yleisvireystilassa ole tapahtunut mitään muutoksia, samanlaista vaihtelua mielialoissa ja -teoissa kuin aiemminkin.
Syökää ruisleipää vaikutus varmaan ihan sama! Kuitenkin lähtee nälkä eikä mene rahat ihan hukkaan!
Syö ennemmin paljon valkosipulia niin saattaa auttaakin jotain
Minua nämä ovat kyllä auttaneet. Gynekologi määräsi yhdistelmäpillerit kun valitin premenopaussioireita. Mielialan laskua, väsymystä, ahdistuneisuutta yms. En niitä kuitenkaan hakenut vaan marssin luontaistuotekauppaan ajatuksena, että kokeillaan nyt vielä tätä. Suositteli tätä 4 her lisää ja vähän toki skeptisenä aloin napsia. Libidossa huomasi heti muutosta parempaan ja muutaman päivän syötyäni myös mieliala koheni. En ole enää niin masentunut. Mieli ei poukkoile, tyynempi, tasaisempi olo. Iloisempi mieli. Olen kyllä oikein tyytyväinen.
Ne vaan ei ole mitään lääkkeitä!! Eli ei kannata odottaa kovin mahtavia tuloksia!
Missähän ne on tehty. Tuleeko Kiinasta?
Norjassa ainakin suunniteltu. Kiinnostaa myös tietää missä valmistettu?
Itse juuri aloitin ja huomaan että piristää mutta nukkuminen on tosi huonoa. Voi tietysti myös tasoittua ajan myötä.
Otatko mihin aikaan vuorokaudessa? Tyhjään vatsaan vai ruuan kanssa?
Tuli vaan pää kipeeks ja huono olo. Oon kokeillut muutamia kertoja ja pitäny pitkää taukoa välissä. Joka kerta samat oireet. Eli ei toimi ollenkaan.
Mulla auttoi kuumiin aaltoihin ja orkut on voimakkaampia kuin ikinä 😄😄
Hei
Itse olen käyttänyt 4her hairia, kun imetyksen aikana hiukseni oheni niin paljon. Tunnen nyt 4kuukauden jälkeen että kasvaa paljon vahvempana vauvahiusta. Ja kynteni ei lohkeile niin helposti.
Mutta hormoonit kyllä tekee kepposia tunnen itseni koko ajan pahantuuliseksi ja uupuneeksi. Ajattelin lähteä kokeilemaan jos 4her balancesta saisi tähän apua.
Kiinnostaa minuakin kun just tuli mainos vastaan.