Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä on puolisonne kanssa läheisyyttä?

Vierailija
29.01.2023 |

Kuinka pitkä parisuhde takana?
Onko läheisyyttä päivittäin, viikottain vai harvakseltaan?
Millaista läheisyyttä?

Kunhan tässä pohdin..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän. Mieheni on aina inhonnut kosketusta (lapsuuden trauma?) eikä ymmärrä ollenkaan mitä läheisyys on. Emme edes istu samalla sohvalla vierekkäin vaan mieheni istuu nojatuolissa tv:tä katsomassa.

Nyt kun seksikin on vähentynyt n 3-4 vuodessa saan noina kertoina sen tunnin halailua ja suukottelua.

Muuten iltahalauksen ja kuivan suukon pelleilyn varjolla. Kiehun surusta ja turhautumisesta

Tämä on meillä muuten täydellisen suhteen kipupiste, itse en selviä ilman hellyyttä.

Vierailija
22/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vähän. Mieheni on aina inhonnut kosketusta (lapsuuden trauma?) eikä ymmärrä ollenkaan mitä läheisyys on. Emme edes istu samalla sohvalla vierekkäin vaan mieheni istuu nojatuolissa tv:tä katsomassa.

Nyt kun seksikin on vähentynyt n 3-4 vuodessa saan noina kertoina sen tunnin halailua ja suukottelua.

Muuten iltahalauksen ja kuivan suukon pelleilyn varjolla. Kiehun surusta ja turhautumisesta

Tämä on meillä muuten täydellisen suhteen kipupiste, itse en selviä ilman hellyyttä.

27v yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta yhdessä.

Nukutaan alasti, alussa ja lopussa iho ihoa vasten.

Telkkaria katsoessa ollaan jotenkin kietoutuneita, kädet tai jalat.

Pusut tultaessa ja mentäessä, aamulla ja illalla.

Vierailija
24/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta yhdessä.

Nukutaan alasti, alussa ja lopussa iho ihoa vasten.

Telkkaria katsoessa ollaan jotenkin kietoutuneita, kädet tai jalat.

Pusut tultaessa ja mentäessä, aamulla ja illalla.

Niin, ja seksiä kerran viikossa.

Vierailija
25/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22 vuotta yhdessä, ja ihan liian vähän on läheisyyttä, ja vaihtelevasti. Seksiä on ollut jo yli kymmenen vuotta aina vain vähemmän kun mies on kerännyt sairauksia, viimeisin diagnoosi masennus. Olen tiennyt pitkään sen että mies on masentunut, mutta hän ei sitä itse uskonut ennenkuin teki lääkärin pakeilla testit ja sai diagnoosin. Toisaalta ymmärrän sen että kun on kipuja, fyysisiä ja psyykkisiä, että ei ole niin romanttisella fiiliksellä, ei tunne itseään enää tässä iässä miksikään oriksi. Mutta toisaalta, itselläkin kauheaa stressiä, kipuja ja vaivoja, ja se seksi ja läheisyys helpottaisi niitä, en tiedä miksi mies ei tajua sitä.

Kannattaa ymmätää miestenkin vaivat. Mulla oli paha flunssa, yli kuukauden ajan ja se vei kyvyt kokonaan. Vasta kun yritti harrastaa seksiä ja uudemmankin kerran huomasi että on todella huonossa kunnossa kun ei kykene. Silloin ei voi sitä vaatia, jos toinen ei kykene. Mies

Sulla ei kädet eikä huuletkaan toimineet??

En siis tarkoita että vaimosi olisi tarvinnut räpläämistä tai suuseksiä mutta olisiko ollut liian raskasta ottaa toinen syliin sohvalla tai sängyssä ja vain nauttia lähelläolosta?

Suukotella ja silitellä muualta kuin alapäästä ja ilman penetraatiota? Se olisi hyvin ylläpitänyt läheisyyttä ja intohimoa ja jonain päivänä olisit huomannut kykeneväsi muuhunkin. Vaimo siinä vaiheessa jo intopiukeana odottamassa lisää.

Vierailija
26/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ja suurin osa siitä sellaista arkipäivän läheisyyttä. Eli ohimennen halauksia, sohvalla maataan vierekkäin telkkaria katsomassa, illalla ollaan kiinni toisissamme ja katsellaan jotain yhdessä jomman kumman puhelimelta. Ja tietenkin myös seksiä säännöllisesti.

Yhdessä olemme olleet nyt seitsemän vuotta ja läheisyyden määrän tajuaa hyvin tällaisina hetkinä kun olemme erossa toisistamme. Naisystäväni on ollut kohta viikon reissussa ja kyllä minua alkaa tässä yksinäisyys jo vaivaamaan.

Vierailija
27/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta takana lähes 40v.

Hellyyttä monin tavoin useita kertoja päivittäin monella tavalla, seksiä vaihtelevasti, välillä usein ja toisinaan harvemmin, mutta aina, jos jompi kumpi sitä toivoo.

Vierailija
28/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 16 vuotta. Yhdessä 20 vuotta. Läheisyyttä oli 4 vuotta kunnes menimme naimisiin ja saimme ensimmäisen lapsen. Hääkellojen jälkeen vaimo suhtautunut minuun kuin huonekasviin jota kastellaan pari kertaa vuodessa että ei aivan kuihdu. Olen omistanut elämäni lapsille. Vaimon kanssa puhumme muutaman sanan aamuisin aamutoimien aikana päivän aikatauluista, muuten emme ole tekemisissä toistemme kanssa.

Vierailija
29/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v yhdessä. Pussaillaan, sanotaan että rakastetaan ja halataan päivittäin. Seksiä vähintään kerran viikossa. Kemiat toimii enkä näe, että kovin helposti loppuisikaan.

Vierailija
30/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan järkyttävän hirveältä. En ikinä uhraisi elämääni ja naiseuttani tuollaiseen parisuhteeseen.

Vierailija
31/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme samassa talossa. Nukumme eri huoneissa. Keskustelemme muutan sanan päivässä. Seksiä viimeksi 13 vuotta sitten, loppui käytännössä raskauden alkuun. Vaimo ei ole halannut viimeiseen 20 vuoteen jne. Hermostuu jos etäisyydelle, että voisin halata jne.

Vierailija
32/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22 vuotta yhdessä, ja ihan liian vähän on läheisyyttä, ja vaihtelevasti. Seksiä on ollut jo yli kymmenen vuotta aina vain vähemmän kun mies on kerännyt sairauksia, viimeisin diagnoosi masennus. Olen tiennyt pitkään sen että mies on masentunut, mutta hän ei sitä itse uskonut ennenkuin teki lääkärin pakeilla testit ja sai diagnoosin. Toisaalta ymmärrän sen että kun on kipuja, fyysisiä ja psyykkisiä, että ei ole niin romanttisella fiiliksellä, ei tunne itseään enää tässä iässä miksikään oriksi. Mutta toisaalta, itselläkin kauheaa stressiä, kipuja ja vaivoja, ja se seksi ja läheisyys helpottaisi niitä, en tiedä miksi mies ei tajua sitä.

Kannattaa ymmätää miestenkin vaivat. Mulla oli paha flunssa, yli kuukauden ajan ja se vei kyvyt kokonaan. Vasta kun yritti harrastaa seksiä ja uudemmankin kerran huomasi että on todella huonossa kunnossa kun ei kykene. Silloin ei voi sitä vaatia, jos toinen ei kykene. Mies

En siis tarkoita että vaimosi olisi tarvinnut räpläämistä tai suuseksiä mutta olisiko ollut liian raskasta ottaa toinen syliin sohvalla tai sängyssä ja vain nauttia lähelläolosta?

Suukotella ja silitellä muualta kuin alapäästä ja ilman penetraatiota? Se olisi hyvin ylläpitänyt läheisyyttä ja intohimoa ja jonain päivänä olisit huomannut kykeneväsi muuhunkin. Vaimo siinä vaiheessa jo intopiukeana odottamassa lisää.

Tietysti toimivat ja tottakai voi, mutta silloin mentiin loppuun asti ja huomasi todella että nyt ei ole kaikki kunnossa. Vaimo saa parhaiten yhdynnässä, käsiäni apuna käyttäen, muutoin ei ole niin varmaa.

Vierailija
33/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan järkyttävän hirveältä. En ikinä uhraisi elämääni ja naiseuttani tuollaiseen parisuhteeseen.

Tämä onkin ihan hirveä dilemma kun muuten mieheni on hyvin rakas, paras kumppanini ja ystäväni. Toteutamme unelmiamme ja meillä on ihana perhe, lapsia ja lastenlapsia. Mun mieheni on aina arvostanut mua naisena, ei pelkästään äitinä lapsillemme. Elämä yhdessä on ollut haasteista huolimatta hyvää.

Vain tämä läheisyys tökkii, seksi on vähentynyt miehen fyysisten ongelmien takia. Olemme +/- 60v

Vierailija
34/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti toimivat ja tottakai voi, mutta silloin mentiin loppuun asti ja huomasi todella että nyt ei ole kaikki kunnossa. Vaimo saa parhaiten yhdynnässä, käsiäni apuna käyttäen, muutoin ei ole niin varmaa.

Eli et ymmärtänyt kirjoitustani? Nimenomaan kirjoitin ettei mennä ollenkaan loppuun saakka, ollaan vain lähellä. Nimenomaan ilman muuta räpläämistä. Tällä tavalla voi olla vaikka kuukausia ilman että yhteys katkeaa.

Ja sitten kun on kunnossa mennään eteenpäin.

Vierailija
35/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhdepohjainen  onnellisuus on ohittamaton. Kutsun vaimoani söpöksi. pikkutytöksi. -Pahojen päättäjiemme takia jättäydyimme ajoissa lapsettomiksi. Ja kuten moni huomaa, emme ole ainoita.

Talouden tila no kelvollinen.

Vierailija
36/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies elää pahemmassa tilanteessa joka päivä. Tuossahan ei ole kyse haluttomuudesta tai rakkaudettomuudesta vaan jonkinlaisesta estyneisyydestä mikä ei ilmeisesti heijastu muuhun elämään.

Haluton vaimo taas on kuin kuoreen vetäytynyt kilpikonna, minkäänlaista yhteyttä ei ole vaan vastenmielisyys puolisoa kohtaan on ilmeinen

Vierailija
37/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 16 vuotta, kaksi leikki-ikäistä lasta. Hellyyttä on ainakin lähes päivittäin, haleja ja helliä kosketuksia. Seksiä vähän vaihtelevasti, välillä joka päivä ja sit saattaa tulla jopa parin viikon tauko. Vähän riippuen mitä elämässä on menossa.

Vierailija
38/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Yhdessä vajaa 10v.

Vierailija
39/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä

Vierailija
40/55 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läheisyyttä. En viitsi lähennellä kun junttiukko vaikuttaa vaivaantuneelta. Onneksi on edes lemmikkejä joita silittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän