Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlainen lapsestani mahtaa tulla? :(

Vierailija
18.11.2006 |

Surettaa lapseni puolesta, kun oon ihan sippi ja väsynyt tähän elämään (=masennus?) ja tuntuu, että puran kaiken pahan olon lapseeni.

Mulla on 3,5-vuotias maailman ihanin pellavapää, mutta uhmaikä, vuorotyö sekä vaikeudet parisuhteessa hankaloittavat elämää aika lailla. Olen huolissani lapsestani, en enää tiedä minkä vois laittaa normaalin uhmaiän piikkiin ja mikä on epänormaalia? Poika on levoton iltaisin, nukkumaan meno on yhtä tuskaa; nukuttaminen kestää parikin tuntia ja sitten yölläkin itkeskellään vähän väliä. Lisäksi hän sanoo joskus, että minulla on paha olla, haluan pois täältä...? Olemme muutama kuukausi sitten muuttaneet ja hän vieläkin ikävöi vanhaa kotia, sanoo, että tämä on paha koti! Kamalaa, jos olen jotenkin tuhonnut lapseni eväät hyvään elämään! :´(

Koskaan en ole lasta lyönyt; huudan ja raivoan sitäkin enemmän.

Elämä on koetellut perhettämme lapsen syntymän jälkeen julmalla tavalla, tuntuu, ettemme ole eläneet onnellista aikaa lainkaan. Ihme, että olemme vielä yhdessä!

Miten tästä voisi selvitä eteen päin? En ole psykologiaa lukenut, mutta onkohan lapsellemme jo tapahtunut jotain korjaamatonta, voiko tällaisessa perheessä kasvaa tasapainoiseksi aikuiseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoin, että olis kohtalotoveri....

Vierailija
2/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä, että olet katkeamaisillasi eikä paha olosi voi mitenkään olla välittymättä lapseesi. Hyvä, että olet itsekin tiedostanut, että lapsesi kärsii käytöksestäsi. Se on jo hyvä alku paranemisprosessille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin huudan helposti lapsille, kun en saa mieheltä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä