Kommentoiko isänne vartaloanne kun olitte lapsia/teini-ikäsiä?
Kommentit (69)
Isä kommentoi rintojeni kasvua ja olisi pitänyt hänelle ne näyttää. En näyttänyt, itkin vain sängyn laidalla enkä tehnyt mitään. Äitipuoli oli viereisessä huoneessa, kuuli kyllä kaiken mutta ei puuttunut. Olenkin sanonut että rintani säikähtivät tätä niin etteivät koskaan uskaltaneet kasvaa.. Sittemmin haukuttu laudaksi.
Nykyään isä sanoo aina minut nähdessään että olen taas lihonut ja kertoo miten minun pitää syödä.
On oikeasti todella ällöttävää miten sukulaiset kommentoi nuorten tyttöjen rintojen kasvua. Jollain oli isä sanonut ettei saa tuollaisia kysellä, sellaisia pitäisi kaikkien isien olla.
Ei, paitsi sanomalla, että olen kaunis. <3
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä, äiti hoiti sen homman.
Joo sama meillä. Äiti sanoi mm. usein minun olevan kömpelö. Naiseksi kasvamisen tosin ohitti täysin, en saanut myöskään siihen muuta tukea, se ignoroitiin täysin. Kuukautissiteitä sentään ostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä, äiti hoiti sen homman.
Sama. Sain nuorena satoja kertoja kuulla olevani kömpelö. Teininä lihava. Silti sabotoi aina tarkoituksella laihdutusyrityksiäni tarjoamalla rasvaisia ruokia. Totesi, että "sinulla on länkisääret, kuten isälläsi". Kävin äskettäin ortopedilla, joka totesi, että sääreni eivät voisi olla suoremmat. Että sellaiset länkisääret, olen tähän asti uskonut äitini sanoja.
Ei muuten kuin että kommentoi ihoani koska minulla on dermatillomania ja revin ja nypin itseäni jatkuvasti eri paikoista
Vierailija kirjoitti:
Isä kommentoi rintojeni kasvua ja olisi pitänyt hänelle ne näyttää. En näyttänyt, itkin vain sängyn laidalla enkä tehnyt mitään. Äitipuoli oli viereisessä huoneessa, kuuli kyllä kaiken mutta ei puuttunut. Olenkin sanonut että rintani säikähtivät tätä niin etteivät koskaan uskaltaneet kasvaa.. Sittemmin haukuttu laudaksi.
Nykyään isä sanoo aina minut nähdessään että olen taas lihonut ja kertoo miten minun pitää syödä.
On oikeasti todella ällöttävää miten sukulaiset kommentoi nuorten tyttöjen rintojen kasvua. Jollain oli isä sanonut ettei saa tuollaisia kysellä, sellaisia pitäisi kaikkien isien olla.
Hyi mikä isä
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten kuin että kommentoi ihoani koska minulla on dermatillomania ja revin ja nypin itseäni jatkuvasti eri paikoista
Minä olin lapsena laiha ja isäni nimitteli koko lapsuuteni. Pahat traumat edelleen.