Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos veljesi perhe antaisi häälahjaksi

Vierailija
25.08.2008 |

kirpparilta ostetun lahjan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oivaltava ja meille sopiva, olisin innoissani. Jos olisi jotain ihan hölmöä, innostus olisi ymmärrettävästi vähäisempää.

Vierailija
2/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaiskaan, en ole ikinä tajunnut miksi lahjan saajat arvostelevat lahjoja. Jotenkin tosi kökköä. Jokaisesta lahjasta olen iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olisi omaperäistä ja persoonallista ainakin. Eikö se ajatus ole tärkein? Ei kai kukaan lahjojen takia naimisiin kuitenkaan mene? Kirpparilahja on hieno lisä niiden astiastojen ja muiden turhien hilavitkuttimien joukossa, mitä ne sitten ikinä onkaan....

Vierailija
4/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahja on mieleinen, niin mitä ihmeen merkitystä sillä on mistä se on ostettu? Tai vaikka olisivat saaneet sen ilmaiseksi, niin ei se multa olisi millään lailla pois. En ihan tainnut tajuta ap:n logiikkaa.

Vierailija
5/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin varmaankin valkotakkiset miehet paikalle, veliparalla olisi todennäköisesti hermoromahdus.

Vierailija
6/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yhdeltä sukulaiseltamme en olisi ollenkaan yllättynyt kirpparilta olevasta lahjasta. Enkä takuulla loukkaanutkaan. Kyseinen sukulainen kun osaa kaivaa kirppareilta arvokasta tavaraa mm. antiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän