Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä haluun tytön"..."Mä haluun tytön" sanoi mies...

Vierailija
03.07.2008 |

Meillä on 3 poikaa, odotan neljättä.

Ja totta kai itsekin mielellään ottaisin vaihteeksi tytön! Ja ajatuksena olikin vähän että koetetaan jotain "ajoitusmenetelmää", mutta ei me sitä sitten niin vakavasti toteutettu vaan hommailtiin aika lähellä ovulaatiota.

Eli voipi hyvinkin olla että tulee jälleen poika.

Mies on puhunut tytöstä jo pitkään.

Totta puhuen itsekin kaipaisin myös tyttöä, mutta kyllä ensisijaisesti kuitenkin toivon että saan ylipäänsä sen LAPSEN - jos se olisi pelkästään sukupuolesta kiinni, ei lasta kannattaisi edes tehdä.

Ja mies tietää tämän ja tietää että jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin poikaa odotetaan.

Miksi sen sitten pitää luoda mulle lisää paineita hokemalla noin....??? Oli ottanut vähän olutta ja nukahatanut sohvalle, kun menin olkkariin sammuttamaan telkkaria se havahtui, ja alkoi hokemaan tuota "haluun tytön"...

Kun se on nyt kyllä otettava vastaan ihan se lapsi joka sieltä tulee!!! Turha enää hokea! Tuli jotenkin tosi paha mieli - eikö mies nyt olekaan sitten tyytyväinen jos/kun saa neljännen pojan!? :(

Puhumattakaan siitä mitä paineita tuttavat ja sukulaiset luo (ja on luoneet jo siitä lähtien kun tokaa odotin), kai ne luulee että me nyt tyttöä yritetään vaan. Rasittaa!!

Ihan kun siihen juuri voisi itse vaikuttaa - kyllä se lapsi on mulle yhtä arvokas poikanakin!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kolme poikaa, josta vika sai alkunsa 5 päivää ennen ovista...

Vierailija
2/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennenkin puhunut aina haluavansa pikkuprinsessan.

Ja ei, mistään teinip*rnosta ei ollut kyse :-).

Siis oishan se luonnollista välillä haluta kasvattaa ja puuhailla sen toisenkin "merkin" kanssa vaihteeksi...

Ja 14 - tietoa periaatteessa on juu, mutta kuten sanoin, ei me niitä juuri hyödynnetty. Tärkeämpää oli kuitenkin tulla raskaaksi, saada se lapsi. Ainakin minun mielestä.

Ja mikä sitten olisi fiilis, jos olisi joku vuoden yrittänyt kaikilla vippaskonsteilla, ja kuitenkin lopputulos olisi muuta - ei lapsia voi tuolla lailla liian vakavasti tehtailla....

Paitsi että nyt alkaa tuntumaan että oisko KUITENKIN pitänyt ottaa nuo kaikki keinot käyttöön tosi tiukasti (en ehkä ois pystynyt), kun nää paineet on niin kovat.

Äitini onnittelu vauvauutisesta oli että "kannattaa varmaan sitten varautua siihen että poika tulee TAAS"... kai hän itseään siinä valmisteli, koska hänkin meille odottanut tyttöä jo yli 10 v. ...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tai poika ei sen väliä. Olet ihan oikeassa että sinun tulee nyt vain iloita tulevasta uudesta perheenjäsenestä. Kaikki eivät saa yhtään lasta, ei tyttöä eikä poikaa.

Vierailija
4/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitte nimiä pojalle, ostat vauvanvaatteita pojalle. Lopulta alat ehkä jopa toivomaankin että se on poika. Ja jos se onkin tyttö, niin se on sitten ihan mukava yllätys.

Ja voisi myös olla ihan hyvä selvittää sukupuoli etukäteen, niin voitte käsitellä sukupuoliasiat mielissänne loppuun jo ennen kuin vauva syntyy.. etenkin miehesi.

Vierailija
5/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös 3 poikaa ja tyttöä kovasti toivottaisiin molemmat. Shettlesin menetelmä ei kyllä vaikuttanut kamalan hyvältä, toimivuus oli tosiaankin jotain 48/52 -luokkaa. Jos me vielä lapsi tehdään niin aion kyllä yrittää kaikki mahdolliset konstit, varmaankin nuo vähän extrememmät. Eihän lopputulos niilläkään ole taattu mutta onpahan sitten ainakin yritetty.

Tuo ulkopuolisten kommentointi on kyllä tosiaan mielettömän rasittavaa, ihan kuin asia heille kuuluisi. Toivottavasti sieltä tulee ap suloinen lopputulos, olipa kumpi tahansa :) Eihän sitä tiedä vaikka se olisi tyttö, lopulta kaikki kääntyy siihen sattumaan.

Vierailija
6/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaan kuulostaa jo niin epätoivoiselta tuo. mitäköhän sitten tapahtuu kun se kovasti toivottu tyttö/poika onkin sairas?

Vierailija
7/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudut hienosti siihen, että tulokas voi olla poika, mutta kuulostaa siltä, että sun miehelles ois hyvä kuulla jo nyt kumpi on tulossa.

Onnellista odotusta!

Vierailija
8/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdessä täytyy olla erittäin niukalla ruokavaliolla :)

Siitäkin on tutkimustuloksia, hyvässä lihassa ja lihaa yms syövät saa enemmän poikia kuin paljon kasviksia syövät

Vierailija
9/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin siihen tulokseen, että meillä pitäisi olla kolme poikaa. Kolme tyttöä kuitenkin on. Kumma juttu!!

Vierailija
10/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdessä täytyy olla erittäin niukalla ruokavaliolla :)

Siitäkin on tutkimustuloksia, hyvässä lihassa ja lihaa yms syövät saa enemmän poikia kuin paljon kasviksia syövät

Vierailija
11/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elin muutenkin samaan tapaan molempia tehtaillessa? Pantiin joka päivä kuten muutenkin, molempia tehdessä.

Vierailija
12/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäkää vaikka 10 lasta ja sitten vasta tulkaa sanomaan, että konstit ovat tepsineet :D kyllä se on luonto joka määrää kumpi sieltä tulee.

Ja juu mulla on yli kymmenen lasta ja olen kokeillut erilaisa konsteja, en tosimielessä vaan kokeilumielessä. Ainoa mikä "tepsi" oli kun kerran luin jutun missä sanottiin että syntyy vasenkätinen lapsi jos mies nousee päälle vasemmalta puolelta kun lasta tehdään. Leikilläni sanoin miehelle että nytpä tehdäänkin vasenkätinen lapsi, kun olimme juuri sopineet että vauva saa tulla ja sitä aloimme puuhastella. Unohdin asian kunnes lapsi kasvoi ja paljastuikin vasenkätiseksi.

Tää on hassu yhteensattuma, mutten silti usko tuohonkaan.

Vierailija
13/28 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-haluttu isan ja suvun puolesta...

Vierailija
14/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen tuntee kroppaansa

Vierailija
15/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan niin tieteellistä hommaa ei haluttu tehdä... ja sitä paitsi siitäkin on eri mielipiteitä, toimiiko Shettles vai O+12 metodi paremmin.

Mutta esim. tuolla Shettles-metodilla en edes tullut raskaaksi, vaan vasta kun ovulaatioon oli n. 1,5 pv aikaa joka siis suosii jo poikia.

Tilastojen mukaan Shettlesin paikkansa pitävyys kuitenkin vain n. 50 %.

Ja kuten sanottu, ei noita voi liian vakavasti ottaa, eli tärkeämpää nyt oli kuitenkin saada se lapsi alulle! Mitä sitten jos olisi tehnyt kaiken - syönyt lisäravinteita, ollut epäterveellisillä dieeteillä, ottanut epäterveellisiä hiivatulehduksia aiheuttavia emätinhuuhteluita, syönyt jotain hämäriä homeopaattisia lisäravinteita, tai jopa kerännyt sperman kuppiin ja hapantanut sitä sitruunanmehulla ja ruiskuttanut sisään - siltikin voi tulla poika! Mikäs pettymys se sitten olisi, kun olisi noin paljon värkännyt?! Tuollaista ihmiset oikeasti tekee jenkeissä.

Nyt vaan alkaa tuntumaan tuon 2:en vastauksenkin (+ miehen ja muiden kommenttien) perusteella, että olisiko sittenkin pitänyt todella ruveta noin äärimmäisiiin touhuihin.....?

ap

Vierailija
16/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen, kittiä kanssa.

Vierailija
17/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen, kittiä kanssa.

Vierailija
18/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitään näyttöä et tuolla ap mainitsemalla tavalla sais helpommin tytön? Mä en kyllä välttämättä lähtis tommosta kokeilee.

Vierailija
19/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitään näyttöä et tuolla ap mainitsemalla tavalla sais helpommin tytön? Mä en kyllä välttämättä lähtis tommosta kokeilee.

poika ovisaikaan, tyttö sitä ennen. Tehokas meillä.

t: 2

Vierailija
20/28 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia joillain - ja tilastojen mukaan onkin niin että ovisaikaan tulee helpommin poika.

Mutta ennen sitä se on about 50/50.

On paljon tapauksia, joissa tuo ajoitusmenetelmä ei ole pitänyt paikkaansa.

Ja tosiaan en kyllä tullut moneen kuukauteen raskaaksi edes 2 pv ennen ovista (eikä mun kierto ole edes niin säännöllinen, ja stressi tästä asiasta aiheutti lopulta sen että normaalit merkit - ovislimat ja kivut - joista aina tiesin tarkkaan oviksen, ei toimineet enää kunnolla, ja kierto meni entistä enempi sekasin. Siksi toisekseen, itse ovis on suht helppo tietää sitten kun se on, mutta jos kierto ei päivän päälle, niin on vaikea tietää milloin on se aika 2-3 pv ennen ovista! Eli meilläkin kävi nyt siis niin että ovis tulikin yhtäkkiä vähän aiemmin kuin piti, eli jäi tuohon n. 1-1,5 pv ennen ovista.)

Mutta ilmeisesti mä en sitten tehnyt tarpeeksi että mies (+ minä ja sukulaiset) se tyttö saataisiin ... :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi