Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmanvaihdon ääni

Vierailija
29.01.2023 |

Humiseeko muilla asuntokohtainen ilmanvaihto äänekkäästi? Onko selvinnyt mistä johtuu tai onko asialle tehty jotain? Tuntuu että unet ja olo alkaa jo kärsiä tämän vuoksi. Tuloilmakanavista kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humisee, muttei häiritsevästi.

Vierailija
2/3 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei humise. Sen saa täällä säädettyä itse, vaikka vähän huono säätö onkin, ehkei saa täysin pois. Nautin joskus kun kylppärissä humisee ja katson sinistä kaakelia, tuntuu kuin olisin Kreikassa. Se rauhoittaa minua. Teillä on liiallinen humina. Mitä isännöinti sanoo siitä ja säädöistä? Entä ohjekirjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei humise. Sen saa täällä säädettyä itse, vaikka vähän huono säätö onkin, ehkei saa täysin pois. Nautin joskus kun kylppärissä humisee ja katson sinistä kaakelia, tuntuu kuin olisin Kreikassa. Se rauhoittaa minua. Teillä on liiallinen humina. Mitä isännöinti sanoo siitä ja säädöistä? Entä ohjekirjat.

Uusi asunto ja säädetty suunnitelmien mukaan. Meilläkin voi säätää voimakkuutta itse, mutta ei viitsi kovin pienellä pitää. Muissa huoneissa ei niinkään häiritse, mutta makuuhuoneissa erityisesti iltaisin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän