Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen naisen katumus ja syyllisyys

Vierailija
29.01.2023 |

Päädyin viime keväänä tilanteeseen, johon en ikinä olisi uskonut päätyväni. Menin sänkyyn varatuksi tietämäni työkaverin kanssa. Kyseessä oli minun osaltani kertaluontoinen erehdys johon liittyi vahvasti alkoholi, vaikka se ei mitään tee hyväksyttäväksi. Kyseinen mies aloitti flirttailun ja vihjailun johon kaikessa typeryydessäni aloin illan edetessä vastata. Seuraavana päivänä oli ihan hirveä olo tapahtumista ja olen kantanut pahaa oloa asiasta siitä lähtien. Vaihdoin pian tuon jälkeen työpaikkaa ja paikkakuntaa ihan muista syistä, olen katkaissut yhteydet kyseiseen työkaveriin enkä ole tapahtuneiden jälkeen halunnut olla missään tekemisissä. En olisi koskaan uskonut voivani käyttäytyä näin typerästi. Haukut voisi jättää nyt pois, tiedän toimineeni väärin ja olen ottanut opikseni. Mutta miten tällaisen asian voi käsitellä itsensä kanssa ja jatkaa eteenpäin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi anteeksi. Teit väärin. Voit jatkossa toimia paremmin.

Vierailija
22/31 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika todennäköisenä, ettei tuo ole ollut ainoa kerta miehellä kun on pettänyt. Silti inhottaa olla edes yksi niistä tapauksista. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdestä virheestä ei voi ruoskia itseään loputtomiin. Ja muita tuomitsevat ihmiset voivat katsoa peiliin eikö koskaan ole muka itse tullut elämässä mokattua.

Vierailija
24/31 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap, kyllä me tästä saadaan kehitettyä oikein hyvä toisten naisten haukkumisketju, vaikka sinä kivan katuvasti aloititkin. Jo viimeistään kolmannella sivulla kehotetaan tappamaan toiset naiset ja kommenttia peukutetaan into pinkeenä.

Mikä sulla on hätänä? Käy vaikka järven rannassa kävelyllä.

Vierailija
25/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut, että tällainen asia voi tuottaa näin paljon tuskaa vaikka ei itse olekaan se jota on petetty. Arvoihini on aina kuulunut se ettei varattuihin sekaannuta ja petin tässä tilanteessa itseni niin pahasti, että asiaa on ollut vaikeaa käsitellä. -Ap

Vierailija
26/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap, kyllä me tästä saadaan kehitettyä oikein hyvä toisten naisten haukkumisketju, vaikka sinä kivan katuvasti aloititkin. Jo viimeistään kolmannella sivulla kehotetaan tappamaan toiset naiset ja kommenttia peukutetaan into pinkeenä.

Kuhan  Ap. keksi koko tarinan taas. Muuta tekmistä hänellä ei ollut. Ehkä lisää samme huomenna kun tänän on katsonut tosi TV sarjan ohjelmaa.Vetä hatusta sit jutut sitä omina.Kuin niin usein tällä on ollutkin.

Vierailija
27/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä ole mitään väärin tehnyt niin en nyt saa kiinni mitä niin kovasti käsittelisit? Sillä miehellä taas on paljonkin käsiteltävää.

Mielestäni olen tehnyt väärin kun tiesin toisen varatuksi ja annoin silti asioiden tapahtua. -Ap

Teit väärin, ja on hyvä, että ymmärrät sen. Minun mieheni petti vuoden päivät, ja nainen tiesi, että hän on suhteessa. Sydämeni särkyi. Arvostan, kun olet laittanut välit poikki petoskaveriin. Mielestäni voit virheestä oppineena jatkaa rauhassa ja optimistisesti elämääsi.

Kuka on vastuussa sinun parisuhteestasi? Se toinen nainenko? Ihanko tosi? Sillä toisella naisella ei ole ollut mitään mahdollisuutta estää miestäsi pettämästä. Että kun mies haluaa löytää jonkun seksikumppanin, niin yhdellä niistä olisi mahdollisuus estää miehen touhut, niinkö? Että kun minä en suostu niin estän kaikkia muitakin miehen mielenkiinnon kohteita suostumasta?

Vierailija
28/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus on hyvä asia, silloin on oppinut viereistä jotain ja samoja virheitä ei kannata toistaa.

Vierailija
29/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ole mitään väärin tehnyt niin en nyt saa kiinni mitä niin kovasti käsittelisit? Sillä miehellä taas on paljonkin käsiteltävää.

Eihön naiset koskaan tee mitään väärää kun kaikki on aina ja ikuisesti miesten vikaa. Jopa sekin on miesten vika että nainen itse päättää lähteä varatun miehen matkaan

Vierailija
30/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, tai kadu.

Jokainen nainen toimii näin hormonien tai alkoholin vaikutuksesta.

Naisten villeydestä hyötyy kaikki.

Vierailija
31/31 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettänyt naistaan monen ihmisen kanssa, jos ei sinun kanssa niin olisi saattanut samana iltanakin löytää jonkun toisen.

Et tiedä, onko miehen nainen edes kiinnostunut hänen puuhistaan vai onko esimerkiksi kulissiavioliitto, jossa nainenkin pettää.

Ei mitään järkeä kiduttaa itseään katumuksella, jos et itse ollut parisuhteessa ja siten loukannut omaa kumppaniasi. Yleisesti ottaen ei tietenkään moraalin kannalta kannata olla varattujen kanssa, jotta eivät totu ajatukeen että sikamainen käytös on kannatettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi