Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monentena päivänä clomien jälkeen pitäisi ovulaation tapahtua?

Vierailija
18.11.2006 |

Syön clomeja kierron 3.-7.pvä ja kierto on noin 27 vrk. Olen yrittänyt tikuttaa ovulaatiota kierron 9.päivästä lähtien ilman kunnon tulosta. Teroluteja pitäisi alkaa syömään 3 päivää oviksen jälkeen tai kierron 15.pvä. Pitäisikö siis ovulaation kuitenkin tapahtua ENNEN kuin alan syömään teroluteja? Ja onko teroluteista haittaa ovulaatiolle, estääkö terolutit ovulaation kokonaan???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eka clomikierto menossa. Tikutin ovisplussan vasta kp18. Mulle kyllä ei oo määrätty teroluteja, koska jos ovis tapahtuu, niin menkkojenkin pitäis tulla ilman apuja. Keltarauhashormonia(=terolut) ei kannata aloittaa ennen ovista, koska se estää oviksen jos olis tuloillaan vasta kp15 jälkeen. E-pillereissähän on keltarauhashormonia just tän takia.

Vierailija
2/2 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin aiemmin kierron 3-7 päivät 50mg/ vrk eikä sillä annoksella saatu kunnon munasolua kypsymään. Nyt määrä on tuplattu ja muniksia kehittyy 2-3 ja ovulaatio on jo kierron 10-11. Mun ei tosin tarvitse tikutella koska käyn ultrassa (ja sen perusteella pistetään Pregnyl- irrotuspiikki).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla