Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut pääsee elämässä niin helpolla?

Vierailija
07.04.2024 |

Elämä samaa ja yhtä pumpulia eivätkä koe koskaan oikeita vastoinkäymisiä ja silti valittavat pikku jutuista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me tiedä miksi jotkut pääsevät helpolla.

Vierailija
2/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pääse, emme tiedä toisten elämästä. Kaikilla on kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vissiin hyvää tuuria ja/tai sitten ovat hyviä tekemään oikeita valintoja elämässään.

Jotkut vaan ovat sellaisia oman elämänsä Hannu Hanhia. Muut tulevat tekemään aloitteita, ettei itse tarvitse. Töitä löytyy puskaradion ansiosta ja varakkaan sukulaisen testamentti takaa taloudellisen riippumattomuuden.

Vierailija
4/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki on onnekkaita koska täällä ei kukaan kuole nälkään.

Vierailija
5/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä iskän prinsessoja joille on katettu kaikki valmiiksi ja opetettu että kyllä erikoislaatuinen  olet. Ongelmia tulee siinä vaiheessa kun prinsessa menee työelämään ja muut eivät pidä prinsessaa sen kummempana kuin muutkaan. Silloin prinsessa suuttuu, koska iskä oon opettanut että kyllä minä olen ainulaatuinen lumihiutale. Parisuhteissakin olettavat että mies on olemassa häntä varten eikä vastavuoroisuutta tarvitse olla. Sitten tulee ero ja prinsessa itkee isälleen joka sanoo, että paxka mies. Näin se jatkuu. Kotona pitäisi ihan rehellisesti sanoa, että hei, olet meille kaikki, mutta kukaan ei pidä sinua muualla kummempana. Mutta eihän prinsessan  iskä sellaista tee. Seuraukset on sitten hajonneita parisuhteita ja kiukuttelua työpaikalla. Paasta tietenkin jos iskä tarjoaa myös työpaikan prinsessalle ettei mieli pahastu ja voi olla suuruuskuvitelmassa 🙂

Seen that.

Vierailija
6/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikki on onnekkaita koska täällä ei kukaan kuole nälkään.

Sano tuo jollekin neliraajahalvaantuneelle tai vakavasta masennuksesta kärsivälle.

Vierailija
7/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavallaan tuollainen Hannu Hanhi tyyppi. Ainakin jotkut voisivat ajatella niin. Ei taloushuolia, asioilla on taipumus järjestyä jne.

Toisaalta en ole todellakaan kaunis nainen. Minulla on terveyden kanssa ongelmia vaikka vieraamman eivät sitä tiedä. Lapsilla on kaikilla jo vauvasta asti ollut kroonisia sairauksia. Jne.

Eli vaikka olisikin rahaa niin ei ole välttämättä terveyttä, tai mielenterveyttä tai hyviä ystäviä tai mitä lie. Ei kannata kadehtia muita. Eipä meistä juuri kukaan tiedä toisen asioita niin tarkkaan että mitä murheita kullakin on.

Vierailija
8/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tavallaan tosi hyvä ja perusturvallinen lapsuus, olen saanut kotoa kannustusta ja tämä kaikki on auttanut luomaan hyvää elämää. Uskon itseeni ja tulevaisuuteen, minulla on hyvä itsetunto ja arvostan itseäni. Silti on olemassa vaikeita asioita mistä ei monikaan muu tiedä.

Vierailija
9/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap kenenkin vaikeudet tietää. 

Oma elämäni voi näyttää helpolta joidenkin mielestä. Kuitenkin olen panostanut ja töitä tehnyt. Mikään ei ole helpolla tullut. 

Vierailija
10/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä pääsee elämästä liian helpolla.

Vierailija
11/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
12/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus sanottu että olen elänyt pumpulissa. He eivät vaan tiedä sitä että pelkäsin lapsuudessa joutuvani isäpuolen tappamaksi. Tai sitä, että isäni teki kamapäissään itsemurhan kun olin ala-asteella. Tai sitä, että äitipuoli kuoli kun olin 10v.

Vierailija
13/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kauniita/komeita. Sillä pärjää.

Vierailija
14/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
15/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen kadehtii vaikka mitä ja yrittää tuhota muiden elämää minkä pystyy.

Jos koet että vieraiden elämä on syynä sinun huonouteesi, saatkin voida huonosti. Kateellinen on itseaiheuttaman kateutensa vanki. 

Tehdessään pahaa muille kateellinen loittonee yhä kauemmas siitä mitä alunperinkin oli vailla.

Vierailija
16/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Enemmin tai myöhemmin on..sorry 💔

Vierailija
17/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on vastoinkäymisiä, mutta kaikki eivät jää niihin lillumaan. Siksi ne ongelmia etsivät kuvittelevat, että valittamattomat eivät koskaan tuntisi tuskaa tai huolta.

Vierailija
18/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle universumi kyllä tarjoaa upeita mahdollisuuksia. Ehkä manifestoin sen.

Vierailija
19/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla päässeellä on syytä valittaa pienistä, kun ei ymmärrä isompien aiheiden olemassa olosta. 

Mutta on olemassa yksi asia. Jos kaikki on olosuhteiden myötä tullut turvallisesti ympärille. Kantinkivien murtuessa pettymyksen siedon kyky on olematon. Sitä ei ole koettu eikä nähty pienissäkään asioissa. Se voi murtaa kaiken. Mutta sen voi korjata. Yksilö tasolla kukanenkin tavallaan.

Vierailija
20/39 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runeberg sen kirjoitti: Tasan ei käy onnen lahjat.