Kumoaako satunnainen karkki ym hyvät elintavat?
Eli olen tätä miettinyt, jos vaikka ihminen syö paljon terveellisiä raaka-aineita, mutta sitten jonkin verran epäterveellisiä, niin kumoaako nuo epäterveelliset aineet nuo terveelliset aineet? En puhu nyt painon kannalta, vaan esim ravintoaineiden ym ja niiden positiivinen vaikutus elimistössä.
Tuli puheeksi äidin kanssa, joka ajatteli että huonot ruoka-aineet ym kumoaa hyvät. Itse en tiedä.
Kommentit (8)
Ei elintavoilla ole mitään käytännön merkitystä elleivät ne ole aivan pielessä. Kunhan syöt jotain muutakin kuin karkkia niin kaikki on ok.
-Jos syöt sekä skeidaa että terveellistä ruokaa joka päivä = Huono
-Jos syöt terveellisesti valtaosan ajasta ja esim. viikonloppuna pussin karkkia = OK
Toki mikä määrä "terveellistä" tahansa on parempi kuin ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Pilaa. Sokeri ei anna anteeksi, vaan vanhentaa rusinaksi. Kun pysyttelet erossa, niin olet siloinen pidempään. Edes havu ei pelasta sokerilta, vaikka muutoin hyvä elvyttäjä onkin.
No sulla on näköjään menneet aivot yhdeksi rusinaksi.
Eiköhän kuolema korjaa kuitenkin vaikka eläisitte miten säntillisesti. Itse ainakin nautin nyt ja kuolen mieluummin nuorena kuin vanhana ja katkerana elämästä josta ei nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kuolema korjaa kuitenkin vaikka eläisitte miten säntillisesti. Itse ainakin nautin nyt ja kuolen mieluummin nuorena kuin vanhana ja katkerana elämästä josta ei nauttinut.
Nautinnotkin ovat nautinnollisempia kun niistä malttaa pidättäytyä edes päivän tai pari.
Pizzakin rupeaa itsellä tulemaan korvista ulos jos sitä useaan kertaan viikossa syö.
Jep. Kyllä äiti on aina oikeassa.
Kun syöt terveellisen aamuaisen, lounasn, välipalan, päivällisen. Pidätkö huolta, että syöt vähintään puoli kiloa kasviksia päivässä, liikut ja pidät nukkumisestasi huolta, niin kyllä se iltapalalla syömäsi pulla tuhoaa kaiken hyvän. Parasta siis vain syödä huonosti, olla liikkumatta jne kun saman tuloksen kuitenkin saat.
Pilaa. Sokeri ei anna anteeksi, vaan vanhentaa rusinaksi. Kun pysyttelet erossa, niin olet siloinen pidempään. Edes havu ei pelasta sokerilta, vaikka muutoin hyvä elvyttäjä onkin.