Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumoaako satunnainen karkki ym hyvät elintavat?

Vierailija
29.01.2023 |

Eli olen tätä miettinyt, jos vaikka ihminen syö paljon terveellisiä raaka-aineita, mutta sitten jonkin verran epäterveellisiä, niin kumoaako nuo epäterveelliset aineet nuo terveelliset aineet? En puhu nyt painon kannalta, vaan esim ravintoaineiden ym ja niiden positiivinen vaikutus elimistössä.
Tuli puheeksi äidin kanssa, joka ajatteli että huonot ruoka-aineet ym kumoaa hyvät. Itse en tiedä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa. Sokeri ei anna anteeksi, vaan vanhentaa rusinaksi. Kun pysyttelet erossa, niin olet siloinen pidempään. Edes havu ei pelasta sokerilta, vaikka muutoin hyvä elvyttäjä onkin.

Vierailija
2/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elintavoilla ole mitään käytännön merkitystä elleivät ne ole aivan pielessä. Kunhan syöt jotain muutakin kuin karkkia niin kaikki on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos syöt sekä skeidaa että terveellistä ruokaa joka päivä = Huono

-Jos syöt terveellisesti valtaosan ajasta ja esim. viikonloppuna pussin karkkia = OK

Toki mikä määrä "terveellistä" tahansa on parempi kuin ei yhtään.

Vierailija
4/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortoreksiaa odotellessa.

Vierailija
5/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaa. Sokeri ei anna anteeksi, vaan vanhentaa rusinaksi. Kun pysyttelet erossa, niin olet siloinen pidempään. Edes havu ei pelasta sokerilta, vaikka muutoin hyvä elvyttäjä onkin.

No sulla on näköjään menneet aivot yhdeksi rusinaksi.

Vierailija
6/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kuolema korjaa kuitenkin vaikka eläisitte miten säntillisesti. Itse ainakin nautin nyt ja kuolen mieluummin nuorena kuin vanhana ja katkerana elämästä josta ei nauttinut.

Vierailija
7/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kuolema korjaa kuitenkin vaikka eläisitte miten säntillisesti. Itse ainakin nautin nyt ja kuolen mieluummin nuorena kuin vanhana ja katkerana elämästä josta ei nauttinut.

Nautinnotkin ovat nautinnollisempia kun niistä malttaa pidättäytyä edes päivän tai pari.

Pizzakin rupeaa itsellä tulemaan korvista ulos jos sitä useaan kertaan viikossa syö.

Vierailija
8/8 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kyllä äiti on aina oikeassa.

Kun syöt terveellisen aamuaisen, lounasn, välipalan, päivällisen. Pidätkö huolta, että syöt vähintään puoli kiloa kasviksia päivässä, liikut ja pidät nukkumisestasi huolta, niin kyllä se iltapalalla syömäsi pulla tuhoaa kaiken hyvän. Parasta siis vain syödä huonosti, olla liikkumatta jne kun saman tuloksen kuitenkin saat.