Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko seksiin miehen kanssa vaikka ei niin haluta?

Vierailija
29.01.2023 |

Mies vonkasi koko illan ja aamulla taas. Minua ei nyt oikein haluttanut ja mies kiukuttelee nyt. Olisiko pitänyt suostua vain jotta mies ei pahoita mieltään?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pieni mahdollisuus on tietty olemassa, jos se on oikein feminiini mies ja osaa vetää oikeista naruista.

Perheenisä_42

Vierailija
62/75 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun yleensä. En minä siitä mitään saa koska se on tavallisesti silloin suoraan sisään ja joku 5 min nylkytystä. Korkeintaan voi ajatella että kiva kun toinen tykkää.

Jos ei kiinnosta niin aika harvassa on ne kerrat jolloin mies on onnistunut mielen muuttamaan. Parempi silloin että on nopeasti ohi.

Jos annan, vain minulla on paha mieli. Jos en niin molemmilla. Teit niin tai näin, aina väärinpäin. Kauhea nainen kun ei anna, ja jos antaa niin antaa väärin. Aina pitäisi olla valmiina housut märkänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko suostua 2 kertaa kuussa. Menee muuten asunto, sanoo vuokraisäntä.

- Pete22

Vierailija
64/75 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Palkintona sitä on hulppea elintaso ja vapaus rakastajaan

Vierailija
65/75 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni kanssa seurusteltu vasta pari vuotta ja nähdään keskimäärin pari kertaa viikossa (koska molemmilla kouluikäisiä lapsia aiemmasta suhteesta). Tähän mennessä molemmat on halunneet seksiä joka kerta kun ollaan nähty, mutta ollaan toki juteltu esimerkiksi mahdollisesta yhdessä asumisesta tulevaisuudessa, ja millä lailla se vaikuttaisi asioihin. Vaikka hyvin halukkaita ollaan molemmat,  niin ei ne halut silti aina välttämättä kohtaa. Siinä ei ole mitään ongelmaa, mutta se, miten asian hoitaa, voi olla sitten ongelma. 

Se, että toisen ei tee mieli juuri samaan aikaan kuin itse haluaisin, ei ole loukkaus minua kohtaan. Kieltäytyä voi niin, että toiselle tulee torjuttu olo ja paha mieli, tai sitten niin, että osoittaa toisen haluttavuuden. Kommunikaatio on kaiken A ja O. Jos minun ei tekisi lainkaan mieli kun mieheni ehdottelee, kertoisin sen hänelle ystävällisesti. Sama toisinpäin. Molemmat osaamme vain viekkahasti vietellä toisemme, niin helposti hommat menee kuitenkin puuhailuksi.

Vierailija
66/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska muuten en saisi ikinä... Hyvin harvoin tosin en oo sillä tuulella.

Vierailija
67/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kaikki feministiterroristit vastailemassa ettei pidä antaa, ettei nainen menetä valta-asemaansa. Jos olet tasa-arvoinen, tottakai kuuntelet myös miestä. Siis jos enää uskallat ajatella ihan itsenäisesti!

Feministifundamentalistit ei tee ruokaakaan, jos  "ei juuri nyt huvita". Feminismiin kuuluu myös seksin ylenmääräinen aseellistaminen. Sitä käytetään miehen alistamiseen sillä perusteella, että luolamiehet alistivat naisia.  Tasa-arvoinen nykymies on pelkkää tykinruokaa, sen jälkeen kun telaketjufeministi sulkee korvansa, pukee leoparditaljan ja alkaa pommittaa miestä.

Vierailija
68/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas kaikki feministiterroristit vastailemassa ettei pidä antaa, ettei nainen menetä valta-asemaansa. Jos olet tasa-arvoinen, tottakai kuuntelet myös miestä. Siis jos enää uskallat ajatella ihan itsenäisesti!

Feministifundamentalistit ei tee ruokaakaan, jos  "ei juuri nyt huvita". Feminismiin kuuluu myös seksin ylenmääräinen aseellistaminen. Sitä käytetään miehen alistamiseen sillä perusteella, että luolamiehet alistivat naisia.  Tasa-arvoinen nykymies on pelkkää tykinruokaa, sen jälkeen kun telaketjufeministi sulkee korvansa, pukee leoparditaljan ja alkaa pommittaa miestä.

Kiva että sinä tiedät paremmin kuin ne feministit itse mitä he ajattelevat ja tahtovat.

Vierailija
69/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä mielikuvitusta parempaan, vaikka kehittele kimppakivajuttu, äläkä keksi juttuja feministeistä.

Vierailija
70/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi varmaan olla joillakin,'en tiedä, en tunne', vaikeaa sanoa, mutta mä olen tullut elämässäni siihen tulokseen, että mun seksuaalisuus ja mun seksihalut on enemmän kuin mitä yksikään ihminen pystyy mulle tarjoamaan.. Ja silti? Toisinaan mulle tulee se olo.. ikään kuin vaan tähän hetkeen tai tähän mulle kävisi 'teasing/petting'..tai jotai..niin hidasta eroottista, nautinnollista pitkää kiusoittelua eri tavoin pitkään ihan äärirajoille kun molemmat sitten lopulta.. 'ehkä..jotai..enemmän Sitä: kauneutta elämän! Ihan niinkuin Taide ihmiselle tekee hyvää! Tai vain sanat, runot on seksistisiä. Eikö vain sustakin..olenko nähnyt liialti levottomia seksunia? Luisunut takaisin vanhoihin seksikaavoihin? Kastellut ja istuttanut muovidildoja? Hämmästellyt seksiympyröiden sulkeutumista? Tunnustellut itseäni ylpeydellä ja kauhistellut näitä mun liian suuria seksisaappaita? Kyllä! Minä olen 'tuntenut aina välillä, aina joskus kuitenkin', tämän mun seksioloni varsin rohkeaksi ja himokkaaksi? Mitä tämä on.. Naiseuttako?

Vierailija
71/75 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sek sin kinuamisesta olen sanonut rouvalle, silloin kannattaa olla huolissaa kun en enää kinua, voi alkaa etsiä uutta miestä tai asuntoa!

Vierailija
72/75 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa läpi kommenttia vaikka se on asiallinen? Olen seksityötä tehnyt opiskelija, joka kirjoitti aiemmin ketjussa. Ylläpito bannannut minut sen takia? Seksityöläiset eivät saa kirjoitella tänne.

Vierailija
73/75 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken mies halusi ja minä (kerrankin) en, ja toki suostuin. Antaa mulle sitten myöhemmin muuta hoitoa.

Vierailija
74/75 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki annan jos toisen teköö mieli. Ei se nyt niin vaikeata ole, eikä se värkki sitä miksikään kulu.

Sitten itsellä teköö mieli niin ilmoitan että nyt hoitelet minut kunnolla.

Vierailija
75/75 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähtee luottokortti jos en anna.