Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tänne on syntyä ja kuolla?

Vierailija
28.01.2023 |

Toiset elää vain hetken ja toiset pitkään, toiset kärsien, toiset yltäkylläisyydessä ja toiset siltä väliltä. Sitten ei mitään tietoa onko tämän kaiken jälkeen mitään vai pelkkä ei mitään ja kaikki tai ei mitään on vain täällä. Ja kun tuurilla on suuri merkitystä ja toisten päätöksillä, omat valinnat vie vain tiettyyn pisteeseen ja pienikin väärä valinta voi pyyhkiä kaiken pois.

Minä en ymmärrä enkä tule koskaan ymmärtämään tätä tai mitään.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä. Olen kuoseissa nojatuolissa pyjama päällä ja juon kahvia kissa sylissäni. Odotan kolmatta maailmansotaa, isoa asteroidia, ydinpommia tms. grande finalea ja toivon, että olen silläkin hetkellä kuoseissa tai pilvessä. Olen valmis. Ja hemmetin kypsä tähän p*skaan.

Päivän lukihärö, luin että olet kusessa nojatuolissa pyjama päällä jne. xD

Vierailija
62/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin väärältä, että on syntynyt Suomeen. Täällä kun on mihin tahansa muuhun valtioon verrattuna tosi hyvät puitteet onnelliseen ja turvalliseen elämään. Ja minä käytän tätä lottovoittoa väärin, kun olen pohjattoman masentunut ja itsetuhoiset ajatukset ovat mielessä päivittäin.

Nyt olet nielaissut syötin: vika onkin sinussa kun voit huonosti tässä niin sanotussa paratiisissa, missä ei muka ole todellista kurjuutta ollenkaan, ainoastaan väärää asennoitumista ja negistelyä. Ajan henki todella epäterve, mitä tulee rehelliseen avoimeen ongelmien käsittelyyn. Nuoret ihmiset eivät välttämättä näe sitä, voivat jopa kokea sen edistyksenä.

No, katsotaan miten käy. Vanhemmat sukupuolvet näkevät huonoja enteitä, joilla ei ole tekemistä salaliittojen kanssa. Mutta heidät dissataan taantumuksellisiksi kääkiksi ja vaiennetaan.

Niin jos taivut siihen yhteen ahtaaseen muottiin ja olet sattunut syntymään kultalusikka suussa rikkaaseen sukuun, saatat olla onnellinen, mutta muille on tarjolla kuin kostoksi pelkkää vittuilua, vuokratyöriistoa, työttömien kyykytystä aktiivimalleillla, kiky-kusetuksia, sähköhinnassa ryöstöä, sun muuta negatiivista.

No onhan se vähän suhtautumistavastakin kiinni, näkeekö nuo sitten kuinka negatiivisena. Esim itse, kun lusmuilen tuilla ja tulen "aktiivimallilla kyykytetyksi", en näe tätä negatiivisena vaan pakollisena pahana, jonka ilmaisen rahan eteen joudun vaivautumaan. Suhtautumistapa on se olennaisin osa siittä millaisen elämän loppupeleissä saa koettavakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikessa pitäisi olla järkeä? Saa kai täällä elellä ilman mitään tarkoituksia.

Vierailija
64/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä samaa kun oma äiti on nyt huonossa kunnossa ja mietin, mitä tapahtuu jos hän nyt vaikkapa kuolee nopealla aikataululla. Jotenkin kaikki tuntuu vain niin turhalta ja on kaikenlaisia inhottavia ajatuksia olemassaolon mielekkyydestä. 

Vierailija
65/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit ja naiivit älykääpiöt lisääntyy. Vahinkolapsia kännipanoista suurin osa

Vierailija
66/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tuota usein kun tiedät että miljoonat pikkulapset kuolee joka vuosi nälkään hirveissä kivuissa ja tuskissa.

Vierailija
67/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun syntyminen minne synnyitkin on ihan pelkkä sattuma. Elämä on planeetan jäähtymisestä aiheutuva kemiallinen sivutuote. Ei siinä ole mitään järkeä se vain tapahtuu.

Vierailija
68/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen tosiaan keksi, että tässä kaikessa mitään järkeä pitäisi olla?

Mikään muu eläinlaji ei moisella vaivaa päätään...

Vierailija
69/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet parhaasi, riittävän hyvän, joka päivä.

Tee hyvää itsellesi ja muille.

Pysähdy hetkeen, näe hyvä ja kaunis ympärilläsi.

Haaveile ja toteuta unelmiasi.

Haasteita kohdatessasi hae tukea muilta, älä jää yksin.

Vierailija
70/72 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse miettiä elämän tarkoitusta kun auttaa hädänalaisia selviämään seuraavaan päivään. Liika omaan napaan tuijottelu saa kaiken tuntumaan tarkoituksettomalta. Joten annan neuvon, mene ja auta lähimmäistäsi huomenna.

Vierailija
71/72 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit ja naiivit älykääpiöt lisääntyy. Vahinkolapsia kännipanoista suurin osa

Itsekin joskus ajattelin tuontyylisesti. Sitten maailmankuvani muuttui, joka teki sen, että aloin pitämään lisääntymistä näinkin hullussa maailmassa silti aivan mahdollisena. Idioottia ja älykääpiötä on pitää sitä omaa käsitystä tai ajatusta jostain sellaisena universaalina totuutena

Vierailija
72/72 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämällä voi kyllä olla tarkoítus ja päämäärä, kunhan löytää aidon uskon Jeesukseen. Elämä ei pääty kuolemaan, on muuta...

Kyllä mutta jumalaan eli Jehovaan. Jeesus on Jumalan poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä