Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatteita saunassa saa käyttää?

Vierailija
28.01.2023 |

Joo, uimahallissa vaatteiden käyttäminen saunassa on ehdottomasti kiellettyä, koska uimahalli on uimahalli. Mutta niin silleen muut saunat?
Kun täällä on toisinaan aloituksia esim. sekasaunoista. Eli siitä että kuinka joistain ihmisistä saattaa tuntua arveluttavalta päätyä saunaan jonkun ihmisen kanssa joka on eri sukupuolta kuin mitä itse on. No, mun mielestä: kyllä mä voin olla samassa huoneessa muiden ihmisten kanssa kunhan kaikilla on vaatteet päällä, tai siis kunhan vähintäänkin mulla on vaatteet päällä. Voin olla niiden kanssa olohuoneessa, keittiössä, eteisessä, saunassa,... missälie huoneessa. En ehkä tosi pienessä huoneessa missä ei mahduttaisi olla järin mukavasti yhtäaikaa eli en ehkä esim vessassa.
Mutta niin: kenties sekasaunoissa on sellanen käytäntö että jos joku haluaa olla alasti niin sitten on alasti. Ja jos joku haluaa käyttää vaatteita niin sitten käyttää vaatteita. Se on ihan oma valinta.
Mutta mitä vaatteita? Uimahousut, uimapuku, bikinit, kylpytakki, pyyhe, bokserit, rintaliivit,...?
Toisin sanoen, koko aloituksessani on kyse tästä:
Mitkä ovat sellaisia yleisesti hyväksyttyjä "saunassa itsensä peittämisen välineitä"?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä en halua olla jossain huoneessa jonkun kanssa, olkoot se keittiö, varasto, vessa, käytävä tai se sauna, niin en mene sinne ihmisen kanssa jonka kanssa en halua. Vaatteet päällä tai ei. Joku random jos haluaa jossain kämpässä, hotellissa, kadulla, missä vaan mun kanssa saunaan, sanon ei. Sinäkö menisit kenenkä kanssa tahansa sekasaunaan kaikki vaatteet päällä, koska kutsu kävi?

Vierailija
2/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa kuuluu käyttää olohuonevaatteita, keittiössä kuuluu käyttää keittiövaatteita, eteisessä kuuluu käyttää eteisvaatteita ja saunassa kuuluu käyttää saunavaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa? Pyyhe tai joku sarong-tyyppinen kietaisu.

Miksi menisit saunaan olemaan vieraiden ihmisten kanssa vaatteet päällä? Tosi outo ja epämukava ajatus.

Vierailija
4/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunahattu riittää

Vierailija
5/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene saunaan 🙏

Vierailija
6/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalleissa saa käyttää burkhaa

Vierailija
7/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti ja piikkikorkoiset keinonahkasaapikkaat.

Vierailija
8/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku.

Vierailija
9/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut haarakiilalla.

Vierailija
10/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulahtanut tuulipuku sopii mainiosti

Vierailija
11/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylöiden sekahöyrysaunoissa olen nähnyt ihmisiä ihan uimapuvussa, bikineissä tai pyyhkeessä. Miehet ovat joskus olleet alasti. Oman mieheni kohdalla tämä johtui tosin hajamielisyydestä, koska hän unohti laittaa uimahousut jalkaan ennen saunaan tuloa. :D

Vierailija
12/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalaria nyky SÄHKÖ saunassa ja katselemassa sähkölaskuaan niin hiki tulee taatusti.

13/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuspukua.

Vierailija
14/14 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkäpuku päälle kun menee saunaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi