Naiset, onko turn-off jos mies työskentelee kirjastossa?
Vai pitäisikö olla joka äijäammatti mieluummin, esim. raksaukko?
Kommentit (56)
Kuulostaa rauhalliselle ja vaatimattomalle, mutta silti oppineelle. Eli turn-on minulle todellakin.
Kyllä normaalille miehelle sopii paremmin sellainen tavallinen miesten ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rauhalliselle ja vaatimattomalle, mutta silti oppineelle. Eli turn-on minulle todellakin.
turn-off turn-off hittoako pitää viljellä anglismeja-
housuissanne teillä on ----"sammuttaa" eli sammuttaja...
Onko muita naismaisia piirteitä? Ei syö paksua ja suonikasta lihaa mämmihunnulla.
Apta kiinnostaa nuo naismaiset miehet, onkohan vähän niitä taipumuksia.
Mitä ihmettä!?!
Itse työskentelen kirjastossa ja pidän itseäni ihan alfana. On joo kliseet - pitkät hiukset ja sivari käytynä, mutta on myös 8 - pack ja hemmetin laaja yleissivistys ja yo - koulutus.
Olen aina pitänyt meitä kirjastomiehiä seksikkäinä.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä se mies ei valittaisi mun kirjojen määrästä, varsinkaan muutossa kun joutuu niitä kantamaan.
Haaveilin itsekin nuorena kirjastotädin ammatista, ja olin vähän aikaa nuorena siellä palkkatukityössäkin. Kun en päässyt muuta tekemään kuin hyllyttämään, niin meni vähän maku.
No ei sinusta olisi kirjastoon ollutkaan. Hyllyttäminen virheettömästi on kirjaston kokoelmatyön tärkeimpiä tehtäviä.
On. Olet todennäköisesti harmaahiirulainen ulkonäöltäsi ja huono paikkainen.
EI MUTTA JOS :" ASUU " omii kirjaston koneen Itselleen on Iso miinus ! ja saa kirjastossa kävijät Vihaiseksi !!
Ei laisinkaan. Mielestäni jotenkin herttaista ja ihanaa, jos mies myös tykkää lukea. Nämähän ovat toki vain mielikuvia, todellisuudessahan ammatti ei välttämättä kerro (juuri) mitään siitä, millainen ihminen on, ja tämähän se oikeasti ratkaisee, pitääkö toisesta vai ei.
Kuulostaa ihan minun mieheltä. Jotenkin silti kompastun aina ennen sitä tiskiä, lyön pääni ja joku lukutaidoton huoltomies nostaa ylös. Rakastun heti. Niin sitä mennään.
Olisi ehdottomasti turn on itselleni. "Äijäammatista" taas miinusta. Varmaan riippuu naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä!?!
Itse työskentelen kirjastossa ja pidän itseäni ihan alfana. On joo kliseet - pitkät hiukset ja sivari käytynä, mutta on myös 8 - pack ja hemmetin laaja yleissivistys ja yo - koulutus.
Olen aina pitänyt meitä kirjastomiehiä seksikkäinä.
Minäkin olen pitänyt kirjastomiehiä seksikkäinä. T. Lukutoukka nainen
Peruskirjastovirkailijan palkka on niin matala, että se voi olla turn-off jos taloudellisesti turvattu elämä kiinnostaa, mutta ei kai se ammatti miestä pahenna jos mies itse ei sitten muuten nimeään tahri?
Jaksaa leikkiä lasten kanssa, kun ei ole työnteosta rasittunut. Nettiäkin selaillut päivällä riittävästi sekä lueskellut kirjoja ja lehtiä.